hobbykwekerij Sephora ~ kweekronde voorbij

Gestart door Lin, 5 februari 2008, 15:21:28

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Wat een schatjes.

Heb super genoten van je prachtige foto's :D

Rianne

Daarnet Max en Pino even uit het blok gejaagd. Met name Pino zit er haast dag en nacht in dus een beetje beweging is wel goed voor haar. En ik kon meteen even spieken. ;) Er liggen dus 2 eitjes en het broeden gaat heel goed.
Joey doet zijn best, die zit in het blok, gaat uit het blok, doet macho, gaat het blok weer in en fluit, en soms zie ik de nieuwe bonte pop ook af en toe in het blok dus wie weet. Maar het zijn nog jonge valken dus ik wacht het rustig af :)

Lin

Jeanine dank je!

Jong 1 wordt echt al groot! Nog even en die gaat wel het blok uit. Ik hoop dat het nog even duurt want de jongste is natuurlijk nog zo klein.

Jong 2 is te reserveren, vandaag maar even aandacht aan besteed. Op de rug groeien de veren niet zo hard. De pennen komen daar toch wat moeilijker uit.

De jongste begint steeds liever eruit te zien, vooral het kuifje doet het hem  :D. Ze voeren wel minder dus ik moet wel even opletten of ie nu wel genoeg krijgt.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*~Jeanine~*

Hoi hoi,

Wat een schatjes.
Echt om te  :-* :-*
Het lijkt alsof het tweede jong pareltjes heeft.
Ik vind haar werkelijk schitterend.

En die kleinste dat kuifje echt geweldig :D

Lin

Dank je wel  :D

De oudste is een cinnamon witmasker man de tweede een opaline(geparelde) cinnamon witmasker pop, de kleinste een bonte  cinnamon witmasker man (ik zie in ieder geval geen parels)

*~Jeanine~*

Hoi Lin,

Wist ik veel dat opaline gepareld betekend  :-X :-\
Ze zijn alledrie heel mooi maar de tweede vind ik toch het mooiste :D

Zijn er nog meer eitjes bij gekomen?

Lin

hihi maakt niet uit. Is ook een nieuwe benaming. Net zoals Zilver, pale fallow is. De derde wordt ook wel mooi, wel jammer dat daar geen parels zijn dan was ie nog mooier.

*~Jeanine~*

hahaha

Ja je kan niet alles hebben he ;)
Witmaskers vind ik sowieso erg mooi.
Vooral met heel erg veel wit of natuurlijk grijs en dan zo'n mooie witte kop.

Echt super om zo'n donsjes binnen no time te zien veranderen in prachtige valkjes.

Welke mutatie komt er uit de eitjes van Pino en Max?

Rianne

Hoi Jeanine,

daar komen wildkleur, lutino, wildkleur gepareld en lutino geparelde jongen uit :)

*~Jeanine~*

•=Bonnie=•

Rianne

Inmiddels liggen er 3 eitjes bij Max en Pino. Zondag maar eens kijken of ik al aders zie :)

Caroline

Gaaf, gefeliciteerd Rianne.  :D

Lin, Eros en Perle plukken deze ronde de jongen (nog) niet!! De oudste, een mooie albinomeisje is vandaag alweer 3 weken en weegt 94 gram, de jongste ook een albinomeisje is morgen 2 weken en weegt 50 gram, de 3 mannen, allen niet gepareld en niet bont, wegen tussen de 70 - 92 gram.  :D

Helelaal super dit nest dus.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marvin

Wat een schatjes worden het  ;D

Groetjes,
Andrea

Lin

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 11 april 2008, 11:51:40
mooi is dat toch dat cinnamon op witmasker he

Zeker op witmasker wel ja! Het geeft ze een zachter uiterlijk vind ik.

Citaat van: Rianne op 11 april 2008, 13:17:45
Inmiddels liggen er 3 eitjes bij Max en Pino. Zondag maar eens kijken of ik al aders zie :)

Ben benieuwd! Wel paringen gezien?

Citaat van: Caroline op 11 april 2008, 13:23:44
Gaaf, gefeliciteerd Rianne.  :D

Lin, Eros en Perle plukken deze ronde de jongen (nog) niet!! De oudste, een mooie albinomeisje is vandaag alweer 3 weken en weegt 94 gram, de jongste ook een albinomeisje is morgen 2 weken en weegt 50 gram, de 3 mannen, allen niet gepareld en niet bont, wegen tussen de 70 - 92 gram.  :D

Helelaal super dit nest dus.  ;)

Wat gaat dat goed zeg! Ik ben daar echt blij om. Wat een super gewichten! Fijn dat je niet met pap moet emmeren. Inderdaad een superronde bij je! Ben jaloers  :)

Citaat van: marvin op 11 april 2008, 15:51:36
Wat een schatjes worden het  ;D

Groetjes,
Andrea

Hey Andrea (en Marvin)

Dank je  :) Hoe gaat het met de valkjes? alles goed wel toch?