valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Gerdy

Heel veel sterkte, ik kan je ook verder geen advies of tips geven, de meeste tips die ik je zou geven zijn al gegeven.

Sterke meid, zowel voor je valkje als in het ziekenhuis.

Groetjes

Mara

krimhilde

duim met je mee meid!!
Met de adviezen van de andere meiden kom je er wel.

Geef het gele donsje een kroel van Punky en mij
(wel voorzichtig doen want hij/zij lijkt mij nogal breekbaar  :P)

Gr Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Kaatje

Hoi Gerdy,

Ik hoop ook dat het stukje zaagsel wat aan het kontje geplakt zat, de oorzaak is geweest van het niet goed legen van de krop. Ik weet dat je alles doet wat in je vermogen ligt om dit dit donsje te helpen waar je kan.

Ik vind je ontzettend dapper en mijn duimen blijven voor jou en je valkje draaien hoor en we blijven je hier elke keer opnieuw een hart onder de riem steken  :-*

Liefs, Karin

Caroline

hoi hoi!!

Misschien is het verstandig om Nystatine labaz in huis te halen voor de kleine.

Dit werkt prima tegen een slecht werkend kropje wat vaak veroorzaakt wordt door schimmels.

Druivensuiker is niet goed, daar genieten schimmels van en Yakult is fijn als noodoplossing maar aangezien je weken dit jong moet gaan pappen is het beter om Nystatne labaz erbij te geven.

In principe is het een menselijk medicijn wat vaak wordt voorgeschreven voor kindertjes met spruw (schimmelinfectie) in hun mondje. Het is dus bij elke apotheek te verkrijgen. Sommige apotheken doen niet moeilijk als je je verhaal erbij verteld waarom je het wilt gaan gebruiken .... de mijne helaas wel, die wilde alleen leveren op recept.

Na overleg met Dr. Feldkliniek heeft Dr. Feld een recept gefaxt naar mijn apotheek en kon ik het op deze manier binnen een dag halen.

Echt een aanrader. Ik heb het nu al 2 x gebruikt bij zieke jongen die met de pap grootgebracht moesten worden, de laatste keer waren de kaboutertjes.  ;)

Ik duim voor jouw kleintjes.

Liefs Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

ik heb net dr Feld gebeld en kreeg de tip om nu te beginnen met Yagult..als het morgen niet beter is moet ik morgen ochtend meteen bellen en dan krijgt ze waarschijnlijk nystatine.

de onlasting van het kleintje was net gelukkig alweer iets lichter van kleur.

Hoi Kimm ...dank je

Hoi Crista..ik heb dr Feld gebeld en die rade het me juist aan.

Hoi Mara..dank je..ps  in  het ziekenhuis was alles hetzelfde gebleven.

Hoi Krimhilde..Ik heb het donsje een heel zacht kusje gegeven van jou en Punky...

Hi Karin..dank je wel voor voor de steun..ik hoop dat het ook wat opluchting gaf nu het stukje zaagsel weg is.

Hoi Caroline..ik denk dat ik straks de Nystatine al in huis ga halen voor als ik het morgen nodig heb..
dus niet slim geweest de druivensuiker..ga ik dus ook niet meer geven.. bedankt voor de tip van de Nystatine.

gr gerdy

Kimm

nou meid, ik hoop dat het gaat lukken hoor allemaal! ook een fijne tip van caroline van die nystatine.
met jouw goede warme zorgen moet het goed komen, daar zal het echt niet aan liggen. ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Gerdy,

Mijn petje af voor je hoor, je bent goed bezig!
Ja tips heb ik zo niet voor je, maar volgens mij kun je al heel veel met de adviezen die gegeven zijn hé!

Ik duim heel hard voor het kleintje.

Liefs Manon

Gerdy

kleintje net yagult gegeven..ze wil wel eten..maar nu viel me op dat haar onderlijfje wel heel donker begint te worden..Ayca zoals ik haar heb genoemt heeft nu vrijwel geen beweging en ik heb haar....niet lachen.. tussen mijn borsten gelegd..ze ligt niet knel hoor..en is heerlijk aan het pruttelen..misschien stimuleerd dit de doorgang van het kropje.

ge Gerdy

*Manon*

Is dat geen beginvorm van uitdroging Gerdy als ze donker beginnen te kleuren??
Je hebt het er maar druk mee, ach ja.. tegen je borsten, in je bed... in jouw boekje kijk ik nergens meer van op!  :P :P :P

In ieder geval doe je harstikke je best voor Ayca, leuke naam trouwens  ;D

Liefs Manon

Gerdy

ik ben ook bang dat dat het begin van uitdroging is..ik moest het kropje masseren en dat doe ik dan ook heel zachtjes..ik heb zomaar het vermoeden dat er een verstopping zit waardoor het niet verder kan stromen.

gr gerdy

Sally

Hoi Gerdy,

Ik duim voor je dat je kleintje het gaat redden.
Je doet in ieder geval enorm je best, dus daar zal het zeker niet aan liggen!
Veel sterkte en succes.

Groetjes Sally

Kimm

haha gerdy, maar dat is toch een prima oplossing? ik vind het super wat je doet hoor!

oh ik hoop zo dat het kleintje weer wat bijkomt? mooie naam trouwens!

liefs kim

Gerdy

ik weet niet meer wat ik moet doen..ik kan er geen voeding meer bij geven..anders ben ik bang dat het kropje het niet meer houdt..Ayca ligt steeds met haar pootjes te trappen..en naar mijn mening begint haar koppetje ook iets te rimpelen..ik zie totaal geen leging van het kropje..moet ik Ayca nou zo laten..hulpeloos.. of moet ik mijn kleine Ayca helpen om naar de valkes hemel te gaan..onnodig lijden dat vind ik niet nodig..ik denk dat ik nog een paar uurtjes wacht om te kijken of er verandering in komt..jeetje wat is dit moeilijk.

gr gerdy

Kaatje

Lieve Gerdy,

Owhh jeetje wat ontzettend moeilijk voor je meid  :'(  Doe wat je hart en je verstand je ingeven, weet in ieder geval dat je alles gedaan hebt wat je kon en ik hoe dan ook achter elke beslissing sta die je overweegt te nemen.

Ontzettend veel sterkte, het zal enorm veel pijn doen om de kleine zo te zien worstelen  :'(

Hele dikke knuf,

Liefs, Karin

Kimm

hoi gerdy,

moeilijk hoor meid. ik sluit mij bij kaatje aan hoor.
volg je gevoel!

liefs kim