valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

ooow meis wat moeilijk zijn er helemaal geen andere opties meer?
moeilijk hoor ik wens je veel sterkte.

christa

alleen een klein beetje lauw warm water dan gerdy dat maakt alles wat in de krop zit wat zachter lijkt me.

♪ Marlies

Gerdy, zou je in het keeltje kunnen kijken en dan opletten of het achterin gelig is ?

Als dat zo is, dan zou dit 't geel kunnen zijn. Dit komt heel veel bij duiven voor.

Gerdy

Hoi Karin..dank je voor je steun.

Hoi Kimm..jij ook erg bedankt voor je steun..ik vind het o verdraaid moeilijk.

Hoi Petra..morgen ochten moet ik dr Feld bellen..als Ayca het tot morgen ochtend red.

Hoi Crista..het kropje is heel erg soepel..daar ligt het niet aan.

Hoi marlies..het bekkie is zo mega klein dat kan ik heel zachtjes openen maar alles is nog zo zacht en dan kan ik nog niet in het keeltje kijken..

ik heb Ayca heel veel bij me om directe warmte van mijn lijf te geven.
het kropje heb ik regelmatig gemasseerd en is ook helemaal niet hard geweest..er is wel wat lucht uit gekomen..
heel af en toe komt er een klein beetje poep met vocht..dus het loopt wel door maar tergend langzaam.

Caroline

Jeetje meis .... ik weet wat je doormaakt .... een hel.  :-\ :'(

Het enige wat je nu kunt doen is warm houden en .... had je al de Nystatine in huis?? Anders die geven.

Heb je die niet, blijf dan de warme Yakult aanbieden .... alleen deze beide kan er weer voor zorgen dat de krop weer gaat werken.  :-\

Het donker worden van het lijfje wijst inderdaad op uitdrogen .... aangezien het een zacht kropje heeft, lijkt het kropje gewoon stil te staan.  :-\

Heel erg veel sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Hoi Caroline..ik kan het inderdaad alleen op recept krijgen..mocht Ayca de ochtend halen dan vraag ik dr Feld het door te faxen..
ik mocht de Yagult niet verwarmen ..alleen op kamerthemperatuur geven.

ze beweegt zich wel in het bakje waar ze nu in zit ..ze is zelfs wat rechterop gaan zitten..ik laat haar eventjes met rust nu..te veel mee bezig zijn is ook weer niet goed..ze staat naast de bank dus heel regelmatig werp ik een blik in het bakje of ze nog ademd.

het is inderdaad een hel..maar nogmaals ik heb het er graag voor over.

vannacht rond een uurtje of vier ga ik nog bij haar kijken of het goed gaat..desnoods wat masseren..ze geeft alleen een beetje ontlasting als ik haar in mijn hand heb..dus vandaar dat ik vannacht ook eventjes ga kijken.

ik ben inderdaad ook bang dat het kropje stil staat maar hoop door het masseren het weer iets op gang te krijgen.

gr gerdy

*Manon*

Mijn duimen draaien Gerdy, meer als wat je nu doet kun je volgens mij niet doen, nu maar hopen dat ie kleine spruit het gaat redden.

Liefs Manon

Kimm

jeetje meid, wat moet dat rottig zijn. bah. zo;n lief kleintje naast jou, bij de bank en dan moeten kijken of het nog leeft  :-\  :-\
pfff, heftig lijkt mij dat. het doet mij nu al zoveel, laat staan dat je er zelf mee bezig bent.
nogmaals, ik duim mij suf hier hoor!!!
voor straks, slaap lekker en ik hoop dat je om 4 uur vannacht een levend donsje hebt hoor!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ja .... warme .... ik bedoel inderdaad, niet rechtstreeks uit de koelkast.  ;)

Ik hoop zo dat je kleine Ayca de ochtend haalt .... je zult zien, van de Nystatine knapt ze snel op .... hier reageerde de kropjes ook niet echt op de Yakult .... de echt vooruitgang kwam ook dezelfde dag al met de Nystatine ....

Vecht, kleine Ayca.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Pffff,wat een getob en een zorgen brengt het kleintje mee.  :-\
Ik duim ook keihard mee dat Ayca het gaat redden !!
Hoe is de luchtvochtigheid in de kamer ?
Dat kan ook heel erg belangrijk zijn voor de kleine donsjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

Hoi Manon..ik ga echt hopen dat die kleine spruit het gaat halen..mijn duimen hebben al bijna kramp van het draaien.

Hoi Kimm..ik vind het iedere keer weer eng om te kijken en als ik geen ademhaling zie dan raak ik haar eventjes aan en als ze dan weer beweegt geeft ik weer een zucht van opluchting.

Hoi Caroline..ik dacht dat je opgewarmde Yagult bedoelde..morgen via dr Feld Nystatine bestellen en dan ga ik daar ook echt mee beginnen.

Hoi Yvon..ja zijn zeker zorgen met zo'n heel kleintje..lief dat je ook mee duimd..de luchtvochtigheid in het bakje is goed..ik heb er een schaaltje water in staan..en dat staat ook in de warmte zodat het kan verdampen.

kijk ik net ik het bakje waar Ayca inzit en wat zie ik tot mijn verbazing..er ligt wat ontlasting..dit geeft mij een heel goed gevoel..straks krijgt ze nog wat Yagult voor ik ga slapen en vanacht ga ik nog even bij haar kijken..ik blijf duimen voor mijn kleine meisje.

gr gerdy

*Manon*

Hoi Gerdy,

Ook al zijn het maar kleine stapjes vooruit.... ze gaan wel vooruit en dat is het belangrijkste.
Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen en dat als je opstaat om te kijken bij Ayca ze fijn ligt te slapen en dat haar kropje leger aan het worden is...

Liefs Manon

Gerdy

Hoi Manon..zo denk ik ook..elk klein stapje is er eentje..
ik raakte haar net aan om te kijken of ze nog bewoog en meteen kwam er een redelijke flats uit..toppies gewoon..

*Manon*

Goede berichten Gerdy, hopelijk komt het snel allemaal goed en krijg je een beetje een rustiger gevoel hierover.

slaap lekker als je zover bent en niet teveel piekeren  :-*
Je doet wat je kunt voor haar en zo te zien gaat het beter met 'r.

Liefs Manon

Gerdy

ik zat net op de bank en hoorde vreemde geluiden uit het bakje komen..
het kropje van Ayca stond helemaal bol en gespannen..er zat erg veel lucht in.
toen ik haar in het bakje had gelegd was de lucht uit haar kropje ...dus hoe er zoveel lucht ontstaan is in de krop zou ik niet weten..
ze hapte naar lucht en ik heb haar kropje zachtjes gemasseerd..de lucht verdween hier wel enigssinds door..ik was al een tijdje gestopt met masseren toen ze  vocht begon op te geven en dit bleef doorgaan..ik heb haar in mijn hand gehouden en zachtjes is ze heengegaan.

mijn lieve Ayca..

ik heb gedaan wat ik voor je kon doen lieverd maar het heeft niet zo mogen zijn..

geef alle donsjes boven een dikke knuff.

rust zacht lieverd.