valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Randy

hej gerdy 8)

je zei het vanmiddag al van het veel en felle dons, maar nu je zo de foto ziet, heb je gelijk  :o niet dat ik daaraan twijfelde hoor ::) whaha ;D

maarre hij ziet er wel goed uit....met die lamp en genoeg voer moet het goedkomen meid ;)
Suc6 vanaf hier!!!

we mailen ;D ;)

Groetjes Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

krimhilde

hey Gerdy,

Poeh zeg, nu ben jij ook in eens een valkjes mama geworden.
Ik hoop dat je het gaat lukken om dat kleine gele moppie groot kan krijgen.
Ik twijfel niet aan je toewijding hoor mama valk!
Het gaat je lukken!!!!

liefs van Krimhilde en dikke tût van Punky  :-*

Groetjes van Krimhilde

Kimm

hoi gerdy,

oh meid ik wens je heel veel sterkte en succes.!! het spul waar kaatje het over heeft, is goed spul. ik heb het ook in de koelkast liggen.
succes gerdy!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Jeetje meis, wat balen!!  :-\

Helaas, ik kon Bonnie ook al niet helpen met een pleegkoppel.  :-[ Alleen had ik eventueel wel de mogelijkheid om het jong van Bonnie met de hand te gaan voeren aangezien Bonnie met haar werk zat en weg moest en ik altijd thuis ben met de kids.  ;)

Ik las al dat hij bij jou onder de lamp ligt en pap krijgt, veel meer kan ik hem ook niet aanbieden.  ::)

Hopelijk ga je het redden met hem.

Hele erg veel sterkte/succes ermee.  :-*

PS> volgens mij voedde Bonnie haar kleintje 's nachts niet i.v.m. het legen van de krop en .... de ouders voeden 's nachts volgens mij ook niet. Misschien kun je dat ergens terug vinden of anders haar even hierover Immen.  ;) 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

wat is het verschil tussen harrisson juvenile... nutribird A 21
de nutribird heb ik in huis en straks krijgt het donsje nog een voeding..ik moet zeggen dat het donsje zeer levendig is ..ik zette net een thermometer in het bakje waar ze in zit en meteen dat koppie omhoog.

Hoi Karin..bedankt voor de tip..ik ga het morgen meteen navragen bij de DA en ik ga op zoek naar een soort druppelaar..die echt druppeltje voor druppeltje laat vallen.

Hoi Randy..het is echt geel hé en nogmaals bedankt voor het lenen van de lamp.

Hoi Krimhilde..ja zomaar ineens valkjes mama..ik hoop echt dat ik dit moppie kan helpen om groot te worden.

Hoi Kimm..dank je..ik ga morgen informeren naar dit spul.

Hoi Caroline..dank je voor de tip ik zal Bonnie even een im sturen..ik heb er gewoon alles voor over om dit donsje te helpen.

gr gerdy

christa

ha gerdy
dat gaat je vast lukken!!
als ik dat kan kun jij dat ook.ik had er nl helemaal geen kaas van gegeten.ik heb er bij karel een knuffel bij ingezet waar hij lekker tegen aan kon liggen.
ik wens je veel succes.
groeten en een dikke knuf christa

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , jeetje meid , ik lees het nu pas , wat balen van de donsjes en het ene donsje van jou , ik weet het ook niet , het enige dat ik weet is dat je nutribird kan geven , dat is een poeder die je oplost in water , en maar je met een spuitje geven , eerst een pap van maken he , zo dik als appelmoes ongeveer ? Er staat op hoeveel gram , ik weet het niet van buiten , maar je kan het halen in de dierenspeciaalzaak waar ze ook vogelsspullen hebben
, succes nog, ik hoop dat je ermee geholpen bent een beetje
Je moet het volgens het gewicht geven , de hoeveelheid staat daar bij
Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann..bedankt voor het meedenken..ze krijgt al nutribird A21 dat is wat jij bedoeld..

Het kropje leegt niet goed van het kleintje..heb dunne pap gegeven met wat druivensuiker..maar ik vind haar minder fit als gister..
ik ben bang dat ze het niet haald..

ik heb twee urr geleden eten gegeven maar het kropje is maar een beetje geleegd en volgens mij zit er een luchtbelletje in..ik blijf mijn best doen voor dit kleintje..ze moet het gewoon halen het wurmpje.

gr gerdy

Gerdy

ik heb het kleintje net in mijn hand genomen om het even heel goed na te kijken en wat zie ik tot mijn verbazing dat er een heel klein stukje zaagzel op haar..uitgang achter zit geplakt..dit heb ik zachtjes weggehaald en het kleintje begon meteen flink te poepen..ik hoop dat dit de oorzaak is van het slecht legen van het kropje..het kropje voelt wel heel zacht aan.

gr gerdy

christa

hoi gerdy
ik heb met karel het advies gekregen toen zijn kropje niet goed leegde om de pap aan te maken met brandnetelthee.en een beetje thee voor de nacht te geven.
groetjes christa

Saar

Hoi hoi
Yakult wordt ook aangeraden als het kropje niet goed leegt... is ook goed voor de darmpjes :)
Hopelijk wordt het een mooi groot en sterk valkje
Groetjes Saar :-*

Gerdy

ik moet zo naar het ziekenhuis en dan zal ik meteen en yakult en brandnetelthee meenemen..bedankt voor de tips.

gr gerdy

Kimm

succes en sterkte gerdy, ik duim voor je :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

christa

yakult is mij afgeraden door de va in enschede!