valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Yvon...ik heb nog niets van trudy gehoord..ik hoop het wel

gr gerdy

☺ Pita ☺

Gerdy

en andere eitje is nog niet uit..nu weet ze niet zeker of ze dat eitje had horen piepen..maar er zit nog wel leven in.

gr gerdy

Gerdy

hoi Petra...dat wachten is echt niet leuk..maar ja..ik kan niet anders hé

Caroline

Gaaf .... gefeliciteerd!!!!  :D

Bedankt voor de envelop voor de kids.  :-*

FIjn weekend.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Gerdy,

Ik liep weer wat achter in je boekje en jeetje wat een spanning omtrent het wel en niet broeden van Coco, het eitje in je waterbed, de strorm en de deur van je volière en dan de eitjes die je bij Trudy hebt ondergebracht !

In ieder geval gefeliciteerd met je eerste donsje en natuurlijk met je nieuwe volière, het wordt echt een plaatje, daar ben ik van overtuigd !

Ik kom je ook nog een fijne zondag wensen  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

het tweede eitje wordt niets meer..het is veel te donker..ik laat het eventjes liggen ..maar het is allemaal een beetje rommelig verlopen vandaag..ik kreeg een mailtje van trudy dat haar laatste donsje vandaag overleden is..de kleintjes waren vanmorgen helemaal koud en Trudy zag graag dat ik mijn donsje op kwam halen omdat ze niet meer zeker van het broeden van de pleegmoeder was..

nu heb ik het donsje van 4 dagen oud onder de warmte lamp liggen..ik weet dat dit zeer moeilijk gaat worden..ik heb ook een oproep bij spoed staan..

maar ik wil toch proberen om dit donsje te helpen alleen heb ik geen idee hoe ik het met de voeding moet gaan doen..wie o wie kan mij hier tips over geven.

gr gerdy

☺ Pita ☺

Oooow Gerdy ik hoop echt dat je snel hulp vind voor je kleine ukkepukkie !!!
Mensen wie o wie helpt???

Kaatje

Heel veel sterkte Gerdy  :-*  :-*

Mijn duimen draaien !!

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Petra en Karin..bedankt voor jullie steun..dat heb ik echt nodig.

iik heb het donsje net een paar druppels eten gegeven..ik vond het echt doodeng..maar.....ik raakte met het puntje van het spuitje haar bekkie aan en jawel..het snaveltje ging open..ik laat een druppel op de zijkant van mijn duim vallen en die rolt dan haar bekkie in..haar snaveltje dus tegen mijn duim..

als ik het wil voeden met het spuitje dan schiet het druppeltje pap eruit..ook al doe ik het heel erg langzaam..zoals ik het nu doe gaat het wel goed..

duim maar voor dat kleintje dat het goed blijft gaan..

elke twee uur moet ik gaan kijken hoe het met het kropje is en dat vannacht ook..maar dat heb ik er graag voor over.

gr gerdy

Hermien

Tjonge, wat een gedoe. Moet je nu net als met mensenbaby's om de zoveel uur je bed uit om te voeden?
Sterkte hoor. Ik hoop dat het donsje het gaat redden.

'Vliegtuig' duimt ook mee!

Gerdy

donsje is vier dagen oud

onduidelijke foto maar wel met vol kropje.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy,

Ik zit me ineens te bedenken dat ik toen voor Paco nadat hij in de kliniek gezeten had, pap van Harrisson Juvenile heb gekregen, dit lijken net een soort zandballetjes en komt er druppel voor druppel uit.

http://www.parrotbunch.com/juvenile.htm

Misschien dat je morgen even de VA kan bellen om wat meer raad te kunnen krijgen. Ik zou je zo ontzettend graag willen helpen maar het enige wat ik an doen is je vanaf hier steunen  :(

Je doet in ieder geval enorm je best meid en dat verdient al een hele dikke pluim  :-*

Nogmaals enorm veel succes !

Liefs, Karin