valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Zyra

Hey Gerdy,

gefeliciteerd met de kleine gele dons! Kan me wel voorstellen dat het een raar gevoel geeft, maar het is en blijft jouw donsje! neem je de jongen weer terug wanneer ze groot genoeg zijn? ik heb nog geen kans gekregen om terug te lezen, zal dit morgen even doen, excusses  :-[

Groetjes Desire

☺ Pita ☺

Ooow gefeliciteerd , jammer dat je er niet bij kan zijn maar wel toppie !!!!!!!!!!!

krimhilde

Gefeliciteerd meid!!!

Tja de kraamtijd kun je nu zelf niet mee maken en dat is idd wel jammer.
Misschien dat je er van de week wel ff heen kunt om ze te bewonderen  ;)

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

Hoi Desire..  over dat terug nemen tijdens de voeding moeten we het nog eventjes hebben..trudy en ik dan..
geen excuus hoor..we hebben het allemaal drukkies.

Hoi Petra ..bedankt  ik ben er echt weer heel blij mee..het blijft iedere keer zo mooi om het mee te maken.

Hoi krimhilde..bedankt..tuurlijk ga ik er van de week eventjes heen en als het dan kan meteen foto s maken.

Kimm

hoi gerdy,

gefeliciteerd met het donsje :D
dat is maar mooi gelukt he! toppie hoor van jullie.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hoi Kimm..het is inderdaad mooi gelukt..ik heb net een foto van trudy gekregen zal hem meteen even plaatsen..het donsje heeft echt veel dons..

zo lief weer.

gr gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je donzige donsje !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

krimhilde

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaach wat lief en klein  :-* :-*
Vind alleen die oogbollen bij de donsjes oerrrrrrrrrrrr lelijk  :-[ ;D

Groetjes van Krimhilde

Randy

hej gerdy 8)

ik wil allereerst even zeggen dat ik je nieuwe voliere echt mooi vind, ziet er goed uit ;D gefeliciteerd ermee ;)

en ik had trudy gisteravond nog op msn gesproken, dus die vertelde het van het gele donsje,, super tog :P gefeliciteerd!

wonen we zo dicht bij elkaar, en zijn we nog nooit bij elkaar wezen kijken, lijkt me wel keertje leuk!

hoorde namelijk dat je veel bonte witmaskers heb, die vind ik egt mooi., heb er zelf ook 1 :P

Groetjes Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Gerdy

Hoi Randy..

ja we wonen geloof ik zowat bij elkaar om de hoek..wat is de wereld toch weer klein..

bedankt voor het compliment..ik ben er ook echt super blij mee..

ik heb inderdaad meerdere bonte witmskers en ik zou het ook heel leuk vinden om een keer bij elkaar te komen kijken..moeten we even afspreken..

ik denk touwens ook te weten wie je bent ;D en waar je woond..

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy ...gefeliciteerd met het schattige eerste donsje, wat een pak dons heeft die al ; leuk he !
Geniet er maar van meiss! Leuk dat je niet zo veraf van Randy woont, kunnen jullie bij elkaar eens op valkjes bezoek, hihi ;D ;D   grtjs Ann

Sally

Oi Gerdy,

gefeliciteerd met je gele donsje. Hij is heel erg mooi hoor.
Leuk dat je foto's krijgt van Trudy e.

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Ann..hij heeft echt een heel pak dons he..Trudy vertelde al dat het echt heel knal fel geel is..ben  zo benieuwd als ik hem eenmaal in het echt zien..

Randy en ik gaan ook zeker eens bij elkaar op bezoek..valkjes koekeloeren.

Hoi Sally..dank je..ik vind het ook heel fijn dat ik foto s krijg..zo kan ik het toch een beetje bij houden.

het andere eitje is nog niet uitgekomen..er zit wel beweging in het eitje dus dat is alleen maar goed..het geeft me allemaal weer zo n heerlijk gevoel.

gr gerdy

christa

*Yvon

Hoi hoi

En en en is donsje 2 ook uit het eitje gekomen ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >