valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

christa

ha gerdy
je voliere word mooi hoor!!! maar waar woon je dan want ik heb de valkjes ook op eieren zitten kan er misschien wel bij onder.
groetjes christa

☺ Pita ☺

Heeej Gerdy wat wordt tie mooi joh!!
Jij kan al gaan genieten he!! Heel veel plezier met je nieuwe voliere hoor :)

krimhilde

Hey Gerdy

Toch fijn he dat er mannen bestaan  :P

Ook wij hebben plannen om een voliere te bouwen. (pff kon me niet langer stil houden  :P)
We weten ook al waar en tja... ik zit ons erfje ook zo nu en dan
ff te bekijken van kan ie niet daar... of... daar!  ;D
Elke keer gooit Tjidsger dan weer roet in het eten van: nee hij komt gewoon daar waar we hem eerst wilden  :(
Hij word niet mega groot maar dat is ook niet erg, want dan prop ik hem teminste niet vol met vogels  ;D ;D

Groetjes Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

Gerdy

Hoi Christa..ik woon in Noord-Holland en jij?

Hoi Petra..ja hij is echt mooi geworden hé ..ik geniet er al zeker van..ik heb net weer een tijdje bij de voliere gestaan ..heerlijk

Hoi krimhilde..

hahaha ech wel heerlijk dat ze bestaan..en niet alleen om de boodschappen te dragen  ;D..bij mij is de voliere ook al in gedachte op div plaatsen komen staan..maar toch maar weer op de plek van de oude..mega groot hoeft ook helemaal niet..dat is hij van mij ook niet..hoeveel valkjes komen er bij jou in?

gr gerdy

krimhilde

Hoi Gerdy

Nou ik weet nog niet hoeveel valkjes  ;)
Ik heb er nu al 4, maar onze Punky gaat er echt niet in hoor  ;D ik vind het mega gezellig met hem in huis  ;D
Bij hem wil ik met de tijd een tam popje hebben dan is ie niet alleen natuurlijk
Tja en dan Jip&Jannek en Rocky...denk dat die er dan maar in gaan. Rocky moet natuulijk ook nog een meissie hebben maar die hoeft niet tam te zijn  :P
Dan komen er Natuulijk nog Chatarina's in (zijn in bestelling bij Christa  :P) en aankomend herfst ofzo komen er ook nog kanaries in, die in bestelling zijn bij mn schoonpa die ook nog kwartels heeft die de eienen uitbroeden  ;D en er ook nog jongen van overhoud dus dan loopt er ook nog wat op de grond  ;D ;D.
O ja, vergeet mijn grasjes helemaal hahaha die gaan er ook in en dat blijft bij 1 koppel want dat zijn nest rovers  ;)
Tja en dan maar eens kijken wat er dan nog in past hahaha
Maarrrrrr.....zover zijn we nog niet  ;D :P

Groetjes Krimhilde

Groetjes van Krimhilde

christa

ha gerdy ik woon in het oosten ongeveer een half uurtje van manon af.

Kimm

hoi gerdy,

mooie voliere wordt het hoor! knap werk :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

yessssssss ik krijg net een mail van trudy waar mijn eitjes zijn ondergebracht en twee van de drie eitjes piepen..heerlijk ik ben zo benieuwd.

Hoi krimhilde..wat spannend er komt dus een mengeling van vogels in..leuk.

Hoi Kimm..dank je.

gr gerdy

Zyra

Piepen doen ze zeker hoor Gerdy! ik heb ze zelf gehoord vanavond... denk dat je morgen ochtend/middag wel leuk nieuws zal horen van Trudy! 1tje had al een schilvertje stuk van het eitje, kon niet echt goed zien of dit zelf gedaan was of niet in het schemer licht.. maar het piepte echt heel hard. Alvast gefeliciteerd  ;) ;D

Kimm

oh wat fijn gerdy, dat de eitjes piepen. spannend hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Zyra..begrijp ik dat jij de vriendin van Randy bent? wat gaaf dat je ze gehoord hebt..ik ben zo benieuwd.

Hoi Kimm..ik vind het weer zo spannend.

gr gerdy

Zyra

haha als Trudy mij zo heeft voorgesteld wel  ;) Gister avond laat was ik bij Trudy en ze kon maar niet begrijpen dat de eitjes van jou nog niet uit gekomen waren.. toen ze ze liet zien met het schouwlampje hoorde ik de 1 heel hard piepen en de 2de ietsje zachter maar ook duidelijk piepen.. 1 van de eitjes leek geen beweging in te zijn, maar weet nu niet of dit eene itje van jou was of van haar zelf, ik dacht van Trudy zelf..

Heb je inmiddels al nieuws gehoord van Trudy? ben wel erg benieuwd hoor! zal even terug lezen om te zien van welk koppel de eitjes zijn :)

Groetjes Desire

Gerdy

Hoi Desire..er is nog niets veranderd aan de eites..ze piepen nog steeds..ik heb net bericht van trudy gekregen..
ze houden het wel spannend hoor.

ik weet nit of je het snel kan terug vinden maar de man is een
bonte witmasker en de pop een opaline cinnamon..een zeer forse pop met een mega kuif..het was niet mijn keus dit koppeltje maar ze zochten elkaar steeds op.

gr gerdy

☺ Pita ☺

Gerdy

ik krijg net een mailtje van Trudy het 1e gele donsje is net uit het ei gekropen...voel me zo blij ..maar vind het ook niet zo leuk dat ik er niet bij ben..

gr gerdy