valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Kimm

hoi gerdy,

ik kom even kijken hoe het met de kleintjes gaat....

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm

Het gaat echt hartstikke goed met de kleintjes en het s avonds naar binnen halen gaat ook erg goed..ze zijn nu ook levendiger in de kkoi binnen..de eerste avond zaten ze ook op een touw en kwamen daar niet meer vanaf..s morgens zaten ze er nog net zo als dat ze er s avonds opgezet waren maar nu gaan ze hun eigen gangetje..ze hebben ook al een paar keer gevlogen in huis..was niet echt de bedoeling maar toen we ze zaten te kroelen namen ze de vleugels...de oudste had meteen al zijn plekkie gevonden.hihih kijk maar op de foto.

ik denk dat vandaag of morgen de derde ook wel zal uitvliegen..hihi het is meteen drukker in de volliere.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat geweldig zeg en hij zit daar heel erg mooi daar op de klok.
je krijgt er nu toch wel een band mee he? weet je al welke je gaat houden?

liefs kim

Gerdy

dat vind ik nog steeds erg moeilijk maar die opaline blijft wel aantrekkelijk..er zijn drie mensen die allemaal een wildkleurtje willen maar ja nu nog maar eventjes afwachten of ik nog bericht van ze terug krijg.

gr gerdy

Kimm

ja die opaline vind ik ook erg mooi hoor. en wildkleuren heeft ook altijd wel wat . nou word nog moeilijk dus, maarja hangt natuurlijk ook even af welke je verkoopt. ik hou het in de gaten welke jij gaat houden.

liefs kim

Gerdy

de wildkleurtjes die ik heb zijn heel erg donker..ik weet het echt niet  ??? vind het echt moeilijk  pfffffff

gr gerdy

Gerdy

pffffffff wat gaat dat snellllllllllllllllll..wil ik het blok binnen halen met de laatste twee ukkies erin en jawel hoor..blok leeg..zijn ze allemaal uitgevlogen..is echt niet leuk zo snel als dat gaat.

gr gerdy

Annelies

Hoi Gerdy

Ja dan sta je wel even gek te kijken volgens mij.

KAn me voorstellen dat het moeilijk is om te kiezen ze zijn allemaal even gaaf.

Gr. Annelies

Sharon

Hoi Gerdy

jeej... wat gaat het hard bij jou met de valkjes zeg! Echt wel. Ze groeien als kooi.
Ze zijn echt stuk voor stuk prachtig hoor.

Leuke foto's trouwens weer!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het met jou en de kleintjes? heb je al wat kunnen verkopen?

liefs kim

Gerdy

Hoi Kimm..

Ik kreeg net nog een berichtje over een wildkleurtje ,...ik heb nu twee wildkleurtjes verkocht tenminste zoals het er nu uitziet.

met mij en de kleintjes gaat het goed..ik ben nu een paar dagen van huis maar mijn oudste zoon verzorgt de vogies nu en ik kijk er echt naar uit dat die kleintjes zelfstandig gaan eten..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

geweldig nieuws hoor! nu de opaline nog? wat lief dat je zoon de vogels verzorgt. leuk hoor.

liefs kim

Sharon

Hoi Gerdy

ik lees dat je alweer een valkje verkocht hebt. Gaat lekker zo hoor.
Ik ben toch wel heel erg benieuwd waar het pareltje naartoe gaat!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

hoi hoi

voor de opaline heb ik nog geen belangstelling gehad..nou ja misschien komt dat nog.

gr gerdy

♥Debby♥

Wat een leuke foto's van je oudste op de klok.. (mooie klok ook! hihi)

't gaat keihard he... ach, misschien in het voorjaar nog een keer??  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.