valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Gerdy,

Hele mooie foto's van je kleintjes. ze groeien echt heel hard.
Teveel foto's? Nee hoor, dat kan niet. :D.
Doe er nogmaar een paar bij :D.

Hoe oud zijn de kleintjes nu? Ze zijn echt super mooi!

Groetjes Sally

Gerdy

hoi Sally..

Ze zijn nu vier weken oud..nog eventjes en dan gaat de oudste al uitvliegen en dan maar hopen dat ze snel zelfstandig eten dan kan ik ze naar binnen halen..er zit er echt eentje tussen die veel schreeuwt ,zelfs als ik hem dicht tegen mij aan heb en dat terwijl de andere daar juist heel rustig van worden.
foto s maken gaat steeds moeilijker omdat ze nu echt zowat van de tafel afrennen..zoals je op de foto s kan zien is er eentje bij die naar mij toe kwam lopen en in mijn mouw wilde kruipen..zo verschrikkelijk lief..de oudste kroop helemaal weg in mijn nek..zo helemaal geweldig is dat.morgen haal ik ze weer binnen om lekker te kroelen met ze..en natuurlijk weer foto s maken..maar ik hou jullie op de hoogte.

gr gerdy

Sharon

Hoi Gerdy

wat een leuke foto's weer zeg! Ze zijn echt zo ontzettend schattig en mooi! Echt super.

Ook heel erg leuk dat drie van de vier waarschijnlijk lekker tam zullen worden. Super gewoon.
Persoonlijk denk ik dat het ene jonkie dat zo krijst gewoon het beste de volière in kan gaan als hij zo blijft krijsen en tegenstribbelen. Dat is toch echt een teken dat je iets doet wat ze helemaal niet leuk vinden en dat hij eigenlijk gewoon bang van je is. Het zou heel erg zielig zijn om het dan door te blijven zetten voor dat valkje.

Zijn er trouwens al geïnteresseerden?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

Hoi Sharon..

ik ga ook zeker geen valkje naar binnen halen als ik aan het beestje merk dat ze het helemaal niet prettig vind..het is trouwens ook de jongste van de vier..

Van de week komt iemand kijken die wil graag een wildkleurtje en de andere die moet ik eigenlijk nog te koop zetten..ik vind dat best wel moeilijk maar ik kan ze moeilijk allemaal houden en zeker niet als ik strakjes nog meer nestjes krijg.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

jee ik was net een bericht voor jou aan het typen en happy springt op delete en weg was alles >:(

maar ik was de laatste foto's aan het bekijken van jou en wat worden ze mooi en groot zeg :o
ik kan mij voorstellen dat je het moeilijk vind om ze weg te doen. je gaat je er toch wel aan hechten lijkt mij. maar je wou er eentje houden toch? erg leuk hoor!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Ik schrok me vanmorgen helemaal een oelemetoeter..doe ik het nestblok open zitten er nog maar drie valkjes in inplaats van vier..ik had wel zoiets van..jeetje de moeder heeft wel veel afgedaan tijdens het verzorgen van die vier..hihi blijkt die gene waarvan ik dacht dat het de moeder was gewoon het oudste kleine valkje te zijn..is gewoon al uitgevlogen..nu worden ze echt groot hoor..ik heb haar maar gevangen..geen probleem trouwens en weer in het blok gezet..ik heb dit gedaan omdat het toch wel weer wat kouder werd..nu nog even uitvogelen wat ik precies verder moet gaan doen om haar tam te krijgen.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ik kan mij voorstellen dat je schrikt :o
en dat je dacht dat het de moeder was, hihi wat gaat dat dan hard he? geweldig hoor!!! geniet ervan!

groetjes kim

♥Debby♥

ze zien er goed uit hoor Gerdy!! heel erg mooi!

en al aan het uitvliegen.. 't gaat zo rap he.. waanzinnig!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

o o ik ga bijna wegvliegen en evenlater vlieg ik echt

en dit gebeurd er dus als je die kleine lieffies bij je hebt gehad auw auw

Her wordt nu soms wel lastig hoor om een foto te maken zeker als je er eentje tussen hebt zitten die gewoon zijn eigen gangetje gaat en wegvliegt..pffffffff
Het was zo lief..hij/zij zat op mijn schouder en begon te kweggen en geluidjes te maken..hellep ik smelt echt hoor.

gr gerdy

Sharon

Hoi Gerdy

wat zijn ze toch ontzettend mooi geworden zeg! Het zijn echt prachtige valkjes! Wouwie!
En dan ook nog eens zo lief... om te zoenen gewoon!  :-*
Daar smelt heel je hartje toch gewoon van, van die kleine rakkers  :-*

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kimm

hoi gerdy,

nou je hals ziet er rood uit. komt door die scherpe nageltjes he? jeetje zeg wat gaat dat nu hard met de groei van hun, ik kijk mijn ogen uit en ik vind ze zo lief. Dat ze ook al lekker bij jou zitten, super hoor! geniet er maar lekker van ;)

liefs kim

Bello

hihi

Bij jullie is het al een klein Schiphol aan het worden.
Wat gaat het hard he dat groeien.

Hier nog niet maar duurt niet lang meer.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerdy

Het is echt niet normaal meer zo snel als het allemaal gaat..het tweede valkje is nu ook uitgevlogen.
Tegen de tijd dat het gaat schemeren s middags haal ik de twee uitgevlogene naar binnen..heb weer de kooi helemaal klaargemaakt..s avonds zitten ze lekker bij ons om te kroelen en knuffelen en in de ochtend gaan ze weer de volliere in..de kachel staat niet hoog anders is het temperatuur verschil te groot dus maar dik vest aan trekken in huis..pfffff moet je wel wat voor over hebben..

Wat vanavond gebeurde is gewoon te gek voor woorden..vanaf dat ik ze binnen heb gehaald zijn mijn kids en ik het bouwvakkers fluitje gaan nadoen en wat gebeurd er vanavond..zit het oudste valkje bij mijn dochter en doet hij opeens fuut fuuwww..ik was niet de enige die het hoorde..ik zei er eigenlijk niets van maar mijn oudste zoon van 19 zei meteen..jeetje mam hoorde jij dat nou ook..het zal wel per
ongeluk gegaan zijn maar ik had een glimlach van hier tot Tokio.

Morgen ochtend gaan ze weer naar buiten..kunnen ze weer eten bij hun ouders. en nu maar weer op naar de volgende avonturen van mijn moppies.

gr gerdy

Gerdy

Hoi Dorethé

haha schiphol wat een leuke vergelijking maar je hebt wel gelijk..

Hoe lang gaat hij bij jou nog duren voordat de vakantie drukte gaat beginnen?

gr gerdy

Sharon

Hoi Gerdy

wat leuk dat dat ene valkje plotseling het bouwvakkersfluitje floot zeg! Echt hartstikke grappig!

Maarre... ben je niet bang dat de jonkies maaltijden missen als jij ze zo veel binnen hebt? Ik zou het denk ik echt niet durven om ze op deze leeftijd al zo veel van de ouders weg ta halen hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje