valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Kimm

hoi gerdy,

wat een leuke handtekening, erg schattig hoor!
het is dus gelukt :)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ja gelukkig wel..ik ga van de week maar eens ff knutselen om iets moois te maken.

gr Gerdy

Kimm

dat is leuk hoor als je dat kan. mij lukt het niet. en dan raakt mijn geduld op en dan probeer ik het ook niet weer. ik had al van wilma een uitleg gehad, maar helaas ik kom niet tot een eindresultaat toe ;D
maar ik ben dan benieuwd naar jou knutselwerk. succes!

groetjes kim

Sally

Hallo Gerdy,
Ik kom ook eens in je boekje kijken.
en heb ook direkt van blz 1 gelezen.
Je hebt super leuke donsjes zeg! En wat groeien ze hard. Echt prachtig. Wel spijtig dat je er 3 hebt moeten afgeven, maar dat was ook een groot nestje eh. De ouders doen het goed. De 4 die ze nu aan het groot brengen zijn, zijn echt heel mooi.

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Kimm..hoezo lukt jou handtekening niet..ik vind hem echt geweldig..is helemaal niets mis mee.

Hoi Sally..ja was erg spijtig voor die drie maar ik denk dat het wel teveel zou zijn geweest voor de ouders..deze vier hendelen ze goed..hihi ik vind ze zelf ook heel mooi maar zou iedereen zijn eigen valkjes niet mooi vinden..denk het wel.

morgen weer foto s maken en plaatsen.

gr Gerdy

Gerdy

wat ben ik erg he..ik kan er maar geen genoeg van krijgen

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,,
wat worden ze groot zeg :o
ze zien er zo super uit, vooral die laatste foto is erg leuk!!! ga zo door, het is erg leuk om het te volgen ;D
oja en sally heeft mijn handtekening gemaakt :D

groetjes kim

Gerdy

hoi Kimm,

maakt niet uit dat hij door Sally gemaakt is ..hij is gewoon geweldig complimenten voor Sally.

gr gerdy

Sally

Hallo Gerdy,
dankjewel voor je complimenten. Al is het heel simpel. :P

Je hebt weer super mooie foto's van je kleintjes gemaakt.
Ze doen het echt super goed! het zijn echte schatjes.
Ik zou er zo eentje willen. :P

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Gerdy

oooooh! Wat zijn het toch een schattekes!! Ik vind ze zo ontzettend lief en mooi! Echt prachtig gewoon.

Weet je... ik denk zelfs dat het pareltje ook cinnamon is! Ze is echt prachtig hoor! Zo'n lief koppie  :-*

Je wildkleurtjes zijn trouwens ook ontzettend mooi hoor! Echt heel erg donker.
Ik vind ze allemaal gewoon heel erg mooi en lief  ;D Ben er toch wel een beetje verliefd op geworden  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

Zo he he weer foto s gemaakt..drie van de vier vinden het heerlijk om bij me te zitten en gekroeld te worden maar eentje die schreeuwd behoorlijk en is ook onrustig..maar dat zal ook wel weer goedkomen..

gr gerdy

Sharon

Hoi Gerdy

wat een mooie en leuke foto's weer van je schatjes! Ze zijn echt zo lief en schattig! En mooi natuurlijk ook.
Wat fijn dat er drie graag bij je zijn en van kroelen houden, echt heerlijk is dat! De vierde kan inderdaad ook nog bijdraaien, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat dat gewoon een volièrevalkje is dat niets heeft met mensen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi gerdy,

wat leuk weer de foto's. ze worden groot en mooi zeg! ik vind het geweldig :o

liefs kim

Dierenfreackske

Lief lief lief ! Heerlijk om naar je lieve schatten te kunnen kijken hoor ! Wat zijn ze mooi ook hoor ! Grtjs Ann

Gerdy

oeps straks wordt ik nog van de site gegooid door de vele foto s..ik heb ze er nu niet eens er allemaal op gezet.
maar nog eventjes dan kan ik ze naar binnen halen om ze tam te maken.

gr Gerdy