valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi hoi

Ik denk dat er in het voorjaar ook wel weer een nestje komt..de ouders van het nestje dat ik nu heb ...zijn al weer druk aan het wipwappen..

vanavond nog een berichtje gehad van iemand die ook een jong valkje wil..dan zijn er dus nu drie gereserveerd..vind ik wel mooilijk hoor maar ik kan ze moeilijk allemaal houden..en als ik ze allemaal een goed huisje kan bieden vind ik dat ook goed..snikkies..

Maar ik heb ook minder leuk nieuws..ik ben een paar daagjes weggeweest zoals ik al eerder schreef ..beld mijn oudste zoon gister op van..mam er zat allemaal bloed aan de voerbakjes maar ik kan niets zien aan de vogels..pfffffff maar kom ik vandaag thuis en bekijk ik de vogies goed en is de enige lutino die ik heb waarschijnlijk in paniek geraakt en zit ze helemaal onder het bloed..alles is wel opgedroogt en ik heb geen verwondingen kunnen vinden..ze klimt en vliegt trouwens normaal maar zit wel te rillen op haar stokje met haar mannetje naast haar..ze zaten in het binnen hok in de schuur..ik heb haar en dr mannetje in een aparte kooi in de bijkeuken gezet om ze toch een beetje rust te geven..ik denk dat ik voortaan de buitenlamp maar aan laat..er zal wel een kat bij de volliere zijn geweest..en ik kan ze nu wat beter in de gaten houden..
hopen dat ze snel weer de oude is.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat goed dat er nu al 3 zijn gereserveerd. nou dat was natuurlijk wel schrikken he dat hij onder het bloed zat.
happy had vanmorgen ook alweer paniek, om 6.00 uur. ik ben er gelijk uitgegaan en ik heb het licht aan gedaan, want 2 dagen geleden was hij ook n beetje gewond aan zijn neusje door paniek. dat is toch schrikken hoor, als ze paniek hebben.
hoop dat alles nu goed is daar bij jou ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

bij mij gaat alles goed nu..gelukkig wel..wat is dat toch zielig he als ze wondjes hebben.

ik heb nu drie valkjes verkocht..twee wildkleurtjes en de opaline..vind het echt wel spannend allemaal en ben ook heel beniewd hoe ze het straks bij hun nieuwe baasjes gaan doen.

gr gerdy

Sandra29

Hoi Gerdy,

Ik hoop dat ze het naar hun zin krijgen bij de nieuwe baasjes want ik ben daar 1 van(opaline valkje)... :P
We hebben vanmiddag allerlei spulletjes gekocht voor Bobby want zo gaat ons valkje heten...
Morgen nog wat trosgierst halen en dan hebben we het meeste in huis..nu nog ons valkje.
Weten jullie misschien of het een man of een pop is? Ik weet dat je het in de meeste gevallen nog niet kan zien als ze nog jong zijn..

Groetjes Sandra

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het met jou en je lieverds?

groetjes kim

Gerdy

Hoi Snoekie,

Volgens de berekeningen zou het een popje moeten zijn maar zoals je zelf al aangaf je kan het pas echt zien als ze eenmaal in de rui is geweest..Bobby doet het hartstikke goed.. ik heb vanmiddag weer foto s gemaakt en zal die morgen op de comp zetten..ik ben de comp aan het defragmenteren en dan kan ik geen foto s plaatsen..als ik het goed gezien heb heeft Bobby vanmiddag zelf gegeten..als dit zo door blijft gaan en hij echt goed eet dan kan je hem denk ik eind volgende week op komen halen..maar nogmaals dan moet het wel goed gaan.

Hoi Kimm,

lief dat je vraagt hoe het met mij gaat..nou hihi hartstikke goed hoor en de valkjes doen het geweldig..zoals ik hierboven al schreef heb ik de opaline vanmiddag eventjes zelf zien eten..net was er een wildkleurtje aan het eten en nu een ander wildkkleurtje..maar hemeltje wat zijn die wildkleurtjes moeilijk uit elkaar te houden..het lijkt echt een drieling ..de tekeningen zijn vrijwel hetzelfde..als het zo door gaat met die kleintjes...nou ja kleintjes zo klein zijn ze niet meer ..dan kunnen ze eind van de volgende week naar hun nieuwe baasjes...pffff vind ik nu al moeilijk..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat fijn dat het zo goed met ze gaat. misschien moet je 3 kleuren strikjes gaan gebruiken voor de wildkleurtjes ;D  ;D  ;D
nou dat gaat snel hoor eind volgende week al. ik zou er ook moeite mee hebben om ze af te staan hoor. je hebt ze toch maar even groot gebracht en ze al je liefde gegeven. denk zeker dat dat even slikken zal zijn!

liefs kim

Gerdy

Gerdy

helaas zijn ze een beetje te donker maar morgen zal ik duidelijkere foto s maken..maar mijnn poepies doen het erg goed..twee zijn er al zelf aan het eten..ben helemaal trots op ze.

gr gerdy

Bello

Hoi Gerdy,

Gaaf hoor om je jonkies zo te zien zitten.

Gelukkig heb je voor alle 3 al een nieuw baasje gevonden.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi gerdy,

mooie foto's! ik kan ze goed zien! leuk hoor :D

liefs kim

Sally

Hallo Gerdy,

wat een schatjes zeg! Ze doen het heel goed daar, dat zie je wel.
En ging jij er nu ook eentje houden?

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Sally..zoals het er nu uitziet hou ik er eentje zelf..ik heb er drie verkocht en als ik dus voor de vierde geen belangstellende heb dan hou ik hem zelf..

het gaat nu toch echt gebeuren..ze eten allemaal heel goed zelfstandig en weten haast van geen ophouden..komende vrijdag en zaterdag kunnen de valkjes naar hun nieuwe baasjes..ik vind het wel moeilijk maar ook wel weer heel leuk..ik hoop echt dat ze het daar naar hun zin zullen hebben maar daar twijfel ik eigenlijk niet over.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

spannend hoor. het zou leuk zijn als de nieuwe baasjes jou een beetje op de hoogte kunnehouden hoe het verder met ze gaan. dat zou toch wel erg leuk zijn. geniet er maar van!!!

groetjes kim

Gerdy

hihi wat wel leuk is dat twee van de drie nieuwe baasjes heten Sandra..als ik ze nu een berichtje terug stuur moet ik wel opletten welke Sandra bij welk valkje hoort..ik ga de valkjes nu met zn tweeen in een kooitje zetten..nu ze alle vier bij elkaar zitten willen ze niet graag bij me zitten omdat ze bij elkaar willen zijn.het het zijn echt poepies.

gr gerdy