valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

hoi Kimm..het blijft iedere keer weer heel erg lief..

vanmiddag ging ik naar de donsjes kijken en bleek dat het albinotje niet was gevoed..de andere drie donsjes hadden een goed gevulde krop maar het albinotje niet..ze liet haar koppie ook hangen en er zat niet veel pit meer in..
ik heb haar mee naar binnen genomen en ben haar pap gaan geven..ze heeft nu een aantal keren pap gehad en ze tilt haar koppie al weer lekker op en zit ook weer te pruttelen..en ze heeft ook al mooie poepies gehad..ik zal het nog eventjes aan kijken hoe het gaat ..misschien als ze weer aangesterkt is dat ik het weer probeer om haar bij d'r ouders te zetten en anders moet ze maar op de pap blijven..en dat terwijl ze nog maar 12 daagjes oud is..morgen zal ik weer foto s plaatsen.

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Wat een leive foto's weer.

Heb je geen macrostand op je gamera? Dan krijg je de foto's nog scherper.

Ik duim dat je albinootje het gaat redden.

Groetejs Anja

Gerdy

Hoi Anja..

vanmorgen het valkje weer gevoed en het gaat nog steeds goed..poepjes zien er goed uit..

ik heb de foto's met mijn mobiel gemaakt..ik heb net van de week mijn camera van de fabriek terug gekregen maar nu blijkt ook de accu stuk..die heb ik besteld en over twee dagen thuis hoop ik..dus dan weer echt mooie foto's maken.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ik hoop dat het albinootje het gaat redden. als hij de pap goed eet zal het wel goedkomen.

wat vervelend voor je dat je steeds wat met je camera hebt.  nou ik wacht de foto's rustig af hoor :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

vandaag weer foto s gemaakt...ik spring echt een gat in de lucht als ik morgen mijn andere toestel weer heb.

ik wordt echt een heel mooi valkje hoor

gisteravond en vannacht was ik niet thuis..de albino zat op pap en die heb ik dus meegenomen..gossie ze is hier nog zo klein

ze zit nu weer bij paps en mams en wordt gewoon weer gevoed gelukkig.

zo klein als ik ben..en nu wil ik al niet op de foto

deze foto vind ik zo vertederend en zooo lief

ik ben echt een valkje hoor..en heb duik brilletje op

Hoi Kimm..

het albinootje doet het weer goed..ik heb haar vanmiddag weer bij haar ouders gezet en ze is gewoon weer gevoed maar ik hou haar wel extra in de gaten.

gr gerdy

Kimm

wauw, wat een poepies :D
goed zeg dat het albinootje weer eet. goed nieuws hoor!

groetjes kim

Hermien

Om te smmmmmmmmullen, die foto's. Is niks mis mee hoor! Wat een priegelige priegeldonskes toch! Nu maar hopen dat Al Bino het verder goed blijft doen bij zijn/haar ouders. :D

Gerdy

Yesssssssss vandaag is er weer een eitje uitgekomen bij Droppie en Dinky..is het eerste eitje van hun tweede nestje.
uit dit nestje kreeg ik vorige keer opaline bonte cinamon witmaskers en één bonte cinamon witmasker..ben benieuwd wat er nu allemaal uitkomt..ze hebben nog 7 eitjes liggen.

uit het nestje van Kaybo en Sency heb ik nu een albinootje en witmasker..zijn trouwens eitjes van Droppie en Kayko en twee van hun zelf eentje wordt denk ik een wild kleurtje en de andere kan ik nog niet zien..morgen plaats ik weer foto's.

de albino hou ik dit keer zelf..

gr gerdy

Gerdy

zo toch nog gelukt om een fotootje te schieten van mijn ukkie..vandaag uit het eitje gekomen.

gr gerdy

Mara

Hoi Gerdy

Gefeliciteerd met het donsje!!!

Groetjes

mara

Gerdy

11 juli 2008, 19:32:22 #430 Last Edit: 11 juli 2008, 19:39:51 by Gerdy

het zijn niet zoveel foto's helaas was de accu leeg..en ik heb er ook weer een wit donsje bij..nu twee dus.

gr gerdy

Gerdy

dit is Sunny zoals ze eerst was

en Sunny is nu zo geworden..

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Wat is ze mooi geworden. Gefeliciteerd met het donsje.
Het albinootje blijft dus bij jou begrijp ik. Goed hoor.

Ben benieuwd welke mutaties er nog meer gaan komen uit de eitjes van D&D.

Weet je al een naam voor Bino ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Kimm

wauw wat is sunny mooi geworden zeg :o  :o  :o
super mooi valkje.
en wat lief die donsjes. dus nog een albinootje erbij. je wordt verwend.

groetjes kim

Gerdy

Hoi Anja..

mijn vriend het de bino een naam gegeven...als het een mannetje is dan Rocky en als het een popje is Roxy..

bijna alle vorige donsjes zijn opaline bonte cinamon witmaskertjes geworden..op eentje na die was geen opaline.

Hoi Kimm..

Sunny is inderdaad heel erg mooi geworden..ik ben ook erg blij met haar/hem

ja echt wel verwend en nu hou ik hem dus zelf..als deze net zo mooi wordt als de albi uit het vorige nestje heb ik helemaal niets te klagen..de albi heeft ook geen kaal plekje..

gr gerdy