valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

zo hé hé..eindelijk mijn goeie camera eens uit kunnen proberen...maar er zitten zo verschrikkelijk veel mogenlijk heden op dat ik het allemaal nog uit moet zoeken..maar ik ben niet ontevreden met deze foto's al zeg ik het zelf..

ik hoop dat jullie ze nu wel duidelijk vinden.

gr gerdy

Gerdy

ik heb net eventjes bij mijn jongste nestje gekeken..de ouders staan het overigens niet zo makkelijk toe...ze gaan er dus echt niet af..volgens mij heb ik hier nu drie witte donsjes..één van die kleintjes hoorde ik geluidjes maken en zag dat er een klein veertje aan zijn bekkie gekleefd zat..met veel moeite kreeg ik dat er af..is nog zooo klein en teder..toen ik het donsjen vast had keek ik naar de oogjes en volgens mij heb ik nog een albinootje erbij..jeetje bofkont die ik ben.

gr gerdy

Hermien

Nou, je foto's zijn haarscherp hoor. Prachtig! Leuk dat je misschien nóg een albino erbij hebt! Proficiat. :D

Gerdy

dank je hermien...ik hoop toch echt dat ik morgen mag kijken van de ouders...ondertussen zijn er drie of vier eitjes uit..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

nou je mag erg tevreden zijn met deze foto's. ze zijn haar scherp hoor. erg mooi!!!
prachtig die kleintjes, zo schattig!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Gerdy,

Ze zijn idd veel scherper je foto's. Ze zijn zelfs zo scherp dat ik op de laatste 2 foto's een haar zie.

Ik heb er weer van genoten en ik kijk al uit naar de volgende reeks.

Groetejs Anja

Hermien

Dáárom schrijven we ook dat de foto's HAARscherp zijn
;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Gerdy

camara anders uitgeprobeerd..maae helaas veel foto s niet gelukt..

morgen weer verder proberen..

gr gerdy

Gerdy

ik heb weer een nieuw wit donsje erbij..maar ik mag dus echt  niet bij die kleintjes kijken de ouders wisselen echt van wacht..ze zijn natuurlijk met z'n drietjes..ik heb maar één mogenlijkheid gehad om ze te zien en dat was toen net het tweede donsje er was..ik zit echt op het moment te wachten tot ik het hele nestje mag en kan bekijken..

ik heb trouwens een nieuw valkje gekocht..als het goed is ga ik hem/haar vanmiddag ophalen..zodra ik het valkje heb ga ik foto s maken..

gr gerdy

☺ Pita ☺

Ooow wat een poepies ;)
Ben benieuwd naar je nieuwe valkje :) enne de foto's zien er goed uit hoor!!
Niks moeilijker dan dieren fotograveren :P

Gerdy

vandaag hebben Droppie en Dinky weer een donsje erbij gekregen..ze hebben er nu vier..vier witte donsjes waarvan één albino

Droppie en Kayko..hebben twee donsjes..waarvan één albino en één witmasker

kabo en Sency hebben ook twee donsjes..twee wildkleurtjes denk ik.

en dan natuurlijk weer wat foto s gemaakt..het is me nog steeds niet gelukt om foto s van de vier kleine donsjes te maken..

gr gerdy

Gerdy

het vierde witte donsje dat geboren is is ook een albino..ik heb in dit nestje nu twee albinootjes en de twee andere kan ik nog niet zien..ik heb eindelijk de vier wel op de foto kunnen zetten en meteen het blok schoon kunnen maken..het andere nestje heeft een probleem donsje dat heb ik bij kweken gezet.

op de één of andere manier lukt het ook niet om dat probleem valkje op de foto te krijgen..alle foto's die ik van haar maak mislukken ..zo stom is dat.

twee van de vier donsjes andere waren te onscherp

gr gerdy

Gerdy

helaas heeft het kleintje met de spreidpootjes het niet gered..het is de natuur die het beslist..

gr gerdy

Hermien

Gerdy

gister was er nog niets aan de hand met het valkje op het spreid pootje na dan..ik baal er wel van hoor bah

gr gerdy