valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

ooooo wat is dit balen..vanmiddag ben ik al weggegaan voor de vakantie en wat denk je..heb ik een piepent eitje..nu moet ik ruim een week wachten voordat ik het donsje kan zien..zal mijn zoons morgen even bellen of dat ze het donsje al kunen zien.

gr gerdy

Hermien

Hahaha, ik zou lekker terug gaan...... ;D

Nee, zonder dollen, dat is inderdaad balen. Kun je wel internetten vanaf je vakantieplek? Kun je je zoons vragen om foto's te plaatsen.

Sterkte en toch een fijne vakantie gewenst.

Gerdy

hoi Hermien..het zal wel lukken hoor die vakantie..heb er veel zin in..ff een weekje ertussen uit..de dochter van mijn vriend werkt voor een aantal maanden in Spanje en daar gaan we heen.

het piep eitje van gisteren is uitgekomen..heel jammer dat ik het niet kan zien..mijn zoon kon niet zien of het een wit of een geel donsje is ..maar zag alleen een stuk eitje liggen..morgen gaat mijn oudste zoon even kijken.

gr gerdy

Caroline

Fijne vakantie en .... gefeliciteerd met je nog niet bekeken donsje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Knap dat je een hele week vakantie hebt. Ik ga éénmaal per jaar een kleine 4 dagen naar Doorn, maar op dag twee verlang ik alweer naar huis. Vindt het zó zielig dat ze 4 dagen achter de tralies moeten blijven.... :o

Kimm

hoi gerdy,

zit jij nu lekker in spanje????? o heerlijk zeg! geniet ervan.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Hermien..

het valkje dat binnen zit mag gewoon dagelijks los omdat mijn zoons thuis zijn en de valkjes in de voliére tja die zijn nooit los..tenminste niet buiten de voliére.hihi
dus een weekje weg dat gaat gelukkig wel.

Hoi Kimm..

we gaan over drie uurtje naar schiphol..dus gaan bijna weg en we zullen er zeker van genieten

en jawel..mijn zoon heeft net gekeken en ik heb weer TWEE witte donsjes..toppies..alleen jammer dat ik ze nog niet heb gezien..moet nog een weekje wachten.

gr Gerdy

Kimm

veel plezier in spanje! en gefeliciteerd met de donsjes!

groetjes kim

Anja

Beetje laat maar gefeliciteerd met de donsjes en een hele fijne vakantie.

Groetejs Anja

Gerdy

hoi hoi ben weer terug een heerlijke vakantie gehad.

..en JIPPIEEEEEEEEEE 4 donsjes..twee witte waarvan één albino en twee gele donsjes..ben weer zo blij ..dit is echt een leuke thuiskomst..morgen foto's maken en meteen plaatsen..

ik weet nu meteen van welke pop de alino is..hoef ik dat ook niet meer te gokken..VOEL ME ZO HAPPY..en dit albino donsje hou ik zelffff

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

fijn dat je weer veilig thuis bent!
gefeliciteerd hoor met je mooie donsjes. leuk thuis komen is dat hoor! heb je het leuk gehad in spanje? en mooi weer?

groetjes kim

Gerdy

Hoi Kimm,

we hebben echt een geweldige vakantie gehad een beetje kort maar helemaal super..erg mooi weer gehad en sommige dagen was het echt heel heet..maar o zo lekker..

toen ik vanmiddag naar huis toe ging had ik zomaar het gevoel dat mijn twee witte donsjes [geboren op de eerste dag dat ik weg was]  niet meer zouden leven maar gelukkig was alles helemaal okeeee en er zelfs nog twee donsjes bij..

gr gerdy

Hermien

Een mooier einde van je vakantie kun je toch niet bedenken, hè? Ga nu maar lekker genieten van de was, het opruimen van de koffers enzo en.......van je donsjes met albino.
;D

Gerdy

de eerste foto's van mijn nieuwe donsjes..spannend allemaal weer.

sommige foto,s weer niet zo duidelijk..heb ik eindelijk mijn goeie camera terug van de fabriek..krijg ik hem nog niet aan de gang grrrrr

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ik vind de foto's erg mooi hoor. en wat schattig weer he? lief lief lief :D

groetjes kim