21 juli 2025, 12:26:50

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Gerdy

wat heerlijk om ze zo ontspannen op de foto te zien..ik denk dat het echt wel goed gaat komen..positief blijven hé

Patries

pff..

je kijkt even om, en er is alleweer zoveel gebeurt! Heb geprobeerd het allemaal bij te houden, maar als je maar even knippert zijn er zo weer een aantal verhalen/pagina's/gebeurtenissen bij! vanaf nu ga ik echt vaker kijken en beter bijhouden  :P

is happy nu rustig als ie uti de kooi is? dat is al een verbetering! en binnen de kooi nog steeds een schreeuwerd? hoop dat dat nog veranderd.

In ieder geval, succes en die foto's joh  :D echt geniaal! wat een schoonheden!

Liefs, Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

kenay86

jee ze zitten er wel heel rustig bij he? hopelijk gaat het er ook zo aant oe als ze straks met zijn 3en in de kooi zitten :) daar ga ik in ieder geval hard voor duimen voor je :) en volgens mij gaat het nu ookw el redelijk met happy he als ik dat zo zie? of is hij nog niks veranderd?

groetjes Desire

Anja

Wat een mooie foto's. Ik hoop zo dat de rust blijft meis. Ik duim voor je.

Liefs Anja

Kimm

hoi anja,
dank je wel. dat zou mooi zijn he!

hoi desire,
nee, happy is nog niet veranderd, ik denk niet dat dat zo snel gaat.

hoi patries,
nee happy is nog steeds dezelfde happy ;)

hoi sjaak,
hihi ik doe happy al voor hoe hij moet kijken naar asha ;D

hoi roxy,
dank je wel ;)

op dit moment zit asha hele lieve baby geluidjes te maken, wat is dat toch schattig! maar vergis je niet, ze kan ook hoog van de daken schreeuwen :D
het gaat goed met haar. ze vind veel dingen leuk en is veel aan het spelen. dat is genieten hoor om te zien.
ze mag er zometeen uit, ze is nu nog aan het eten. eerst het ontbijtje opeten he en dan mag ze weer spelen ;D

liefs kim[/b]

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

wat heerlijk om te lezen dat je zo van haar geniet zeg  :-* Maar ze is dan ook echt heel erg mooi, en echt een schatje  :-* Dat kun je toch gewoon niet weerstaan  ;) En ja: eerst netjes ontbijt opeten  ;D ;D

Wel balen dat Happy nog steeds zo vervelend doet zeg. Ik blijf voor je hopen dat het toch echt verbeterd!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon,

ik blijf ook hopen, hopen, hopen ;D

ja heerlijk hè dat meisje van mij! zo vertederend ;)

vanmiddag krijg ik bezoek van het eerste baasje van bemmie. ik ben benieuwd of bemmie nog op hun zal reageren.

nou de jalouzien zijn open,dus het is weer gebeurd met de rust hier ;D  ;D

liefs kim

Gerdy

hihi geen rust meer..heerlijk genieten en zeker met dit  :censuur weer..smerige regen bah

fijne dag vandaag

Patries

:censuur weer? hier schijnt de zon,  :-X :-X

happy nog steeds happy? :P haha dat komt mooi uit.. of niet.. nouja!! happy word nog wel happyer hoor! vast wel!

lief joh! Asha! echt leuwk :D

liefs, Patries

((PS: heb nu echt dringend valkenpepermunt nodig! :P kan echt niet meer met krum!))

bezoek ons Dagboekje eens!

Sally

Hoi Kim,
Leuk dat het daar zo goed gaat met Asha,

Als je die foto's bekijkt is er net of er is niks aan de hand, zo rustig!
Mooie foto's ook  !

Ik hoop echt dat Happy nog bijdraaid en zijn lieve zichzelf is toont aan zowel Bemmie als Asha.

Groetjes Sally

Falcon

prachtige foto's zeg..
het komt vast allemaal goed met happy, bemmie en asha.. ;)

Hermien

Jij ook al visite van oude baasjes? Vanmiddag (zijn net weg...) waren Kirsten en Caroline uit Dordt op visite. Silvo komt bij Kirsten uit een blok en het weerzien was gewèldig. Volgens mij wilde Kirsten hem zó weer inpakken en meenemen..... ;D  ;D  ;D  ;D

Was erg gezellig, maar daarover komt dit weekend vast nog wel een verhaaltje...

Kimm

hoi hermien,

ja ik had visite voor bemmie! het was erg leuk en ik merkte dat bemmie nog wel wat herkende aan hun :D
wat zij mij wel nog vertelde is dat bemmie eerder ook gepapt is. maar dat verbaasde mij niets, want bemmie is nl erg gefixeerd op mijn mond.

hoi falcon,
dank je wel!

hoi sally,

ja op die foto lijkt het erg gemoedelijk ;D  ;D

hoi patries,

wahahahaha heb je nog geen pepermunt gevonden? nou dan maar een odolspray kopen ;D  ;D  ;D

liefs kim

Anke

Hoi,
Leuk dat je zo geniet van Asha :)
Wat gezellig visite voor bemmie :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Kim,
Ben zo druk de laatste tijd, dat ik helemaal nog niet heb gereageerd nadat Asha bij je is gekomen.

Ik moet je in ieder geval vertellen dat ook ik verliefd ben op haar  :D  :-* , wat een pracht valkje is Asha.

Ik vind de foto's echt geweldig. Zo op de foto's ziet het er echt goed uit zo met hun drietjes. Ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan en dat Happy ook snel bij draait.

Je kunt ook geweldig leuk over je valkjes vertelledn, je merkt daaraan dat je echt super gek op hun bent. Ze boffen maar met jou. Ook omdat je zoveel geduld hebt met Happy, petje af hoor.

Groetjes van Danielle