20 juli 2025, 14:42:18

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi romy,

dank je wel.  ;) ik probeer gewoon het een en ander uit en ik kijk wel even hoe hij reageert. hopen dat hij het afleert.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Wat vervelend om te lezen dat Happy zo doet, maar je hebt al wat bruikbare tips gekregen. Sterkte ermee!

mara

Gerdy

Dit is niet leuk..het blazen zou inderdaad op een gegeven moment moeten helpen maar ja..wanneer begrijpen ze dat he..geniet lekker van de andere ontdeugende streken die hij uithaald..en blijf voet bij stuk houden..

gr Gerdy

Kimm

hoi mara en gerdy,

ja het is erg vervelend en volgens mij vind happy het erg leuk als ik nee zeg. van blazen wordt hij agressief. dus gisteravond heb ik m gewoon in de kooi gezet :-\

verder geniet ik van zijn andere leuke dingen  ;D

liefs kim

♥Debby♥

Hopelijk dringt het snel tot happy door Kim, dit is niet zo leuk inderdaad...

succes met je doerak!  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

dank je wel. ik ga zijn naam ook veranderen in doerak, of heersertje ;D

groetjes kim

♥Debby♥

Mighty Mouse.. of Power Ranger..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

;D  ;D   ;D  ;D ;D
haha ja ga ik doen!

Emely

Hmmmzzz ik herken dit enorm, volgens mij zijn Paco en Happy ongeveer even oud. En Paco begint nu ook nog al eens irritant in mijn gezicht te pikken en vooral als hij boven op mijn hoofd zit, dan kruipt hij naar voren en gaat als een gek op mijn voorhoofd te keer, ik geeft hem direct straf door inderdaad op strenge toon NEE te zeggen en ook blazen. Maar dat blazen is lastig als hij boven op mijn hoofd zit :S ...

Toch merk ik dat Paco al wel reageert op het nee zeggen, zo mag hij ook het snoer van mijn muis niet slopen, zodra hij er naar toe gaat waarschuw ik hem al, dan zit ie je aan te kijken met zo'n blik "ik doe het toch hoor, als jij niet kijkt ga ik stiekum dichter bij dat snoertje zitten:P"
Dan moet ik enorm me best doen om niet in de lach te schieten want het ziet er zoooo komisch uit!

Maar het is heel vervelend en het vereist een heleboel geduld en disipline....

Veel succes met Happy en ik weet zeker dat het goed gaat komen!!!

Liefs, Emely en Paco

Kimm

hoi emely,

bedankt voor je reactie. dus paco heeft er ook een handje van? happy weet nu wel wat nee betekent alleen interesseert het hem nog niet zoveel. hij doet het nu ook steeds vaker ::)
en inderdaad dat in de lach schieten dat ken ik. ik moet mij ook echt inhouden hoor!
liefs kim

Annelies

Hoi Happy

Wat hoor ik nou doe jij lelijk tegen je baasje. :(
Dat hadden we toch niet afgesproken vriend, we zijn wel afhankelijk hoor van ze en we krijgen zoveel liefde van ze.

He Makker stoppen  ;) dus want je maakt je baasje radeloos, maar gelukkig krijgt ze wel veel steun. :)

Groetjes Bert.

Hoi Kim

Succes met het probleem ik kan me alleen maar aansluiten bij de adviezen en ik ga voor je duimen dat het gaat lukken.

Liefs Annelies

Kimm

hoi bert,

ik vind het zo ontzettend leuk om mijn baasje te pesten. en als baasje nee zegt dan vind ik het nog leuker want dan ga ik vrolijk zingen en daarna doe ik het lekker weer en zo ga ik door. maar baasje blaast dan ook in mijn gezichtje, nou dat is niet leuk dan ga ik nog harder pesten ;D
ik weet niet waarom ik het doe maar ik vind het erg leuk. oja en ze stopt mij ook in de kooi voor straf maar ik weet dat ik ertoch wel weer uit mag. :P  :P  :P

hoi annelies,

het is een doerakkkkkkkkkkkkkkkkk.
ik lag net op de bank en toen heeft happy even lekker bij mij geslapen. rust ;D  ;D  ;D
toen werd hij weer wakker en ja hoor, op weg naar mijn gezicht en pikken. hmmm ik weet het niet hoor, maar hij vind het toch erg leuk om te doen. ???  ???

groetjes kim

Sharon

Hoi Kim

wat ontzettend vervelend voor je dat je Happy nu zo vervelend doet. Hopelijk kun je het hem afleren, want dit is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer hem maar eens goed te laten merken dat jij de baas bent en dat hij zich hoort te gedragen! Ik hoop echt dat hij snel weer lief gaat doen tegen je en ophoudt met te happen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Manon*

Hoi Kim,

Zo 'happy' is het dus niet als hij zich zo gedraagd :-\ :-\ :-\
Dit is inderdaad erg vervelend.
Ik hoop dat hij snel zijn gedrag veranderd hoor.

Groetjes Manon

Kimm

hoi sharon,

happy is niet onder de indruk van mij. en voor mij doen doe ik toch wel boos :-\

hoi manon,

ja dat gedrag is erg vervelend en hij leert het nog steeds niet af....

liefs kim