20 juli 2025, 02:55:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anja

Hey Kim,

Ik hoop dat Happy snel stopt met het pikken in je gezicht. Misschien ben je niet streng genoeg voor hem ;) :D :D

Groetjes Anja

Annelies

Hoi Kim

Hoe is het met happy, heb je het bijten,pikken al een beetje afgeleerd bij haar.

Ik hoop dat het weer beter gaat

Gr. Annelies

Gerdy

Ik ben erg benieuwd of happy nog steeds zo plagerig is.. :-\
dat ondeugdje mag niet de baas zijn.

gr gerdy

Kimm

hoi anja,
ja misschien ben ik niet streng genoeg, maar voor mijn gevoel wel :-\

hoi gerdy en annelies.

nee ik heb het hem nog niet af kunnen leren, helaas.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Emely

Hoi Kim,

Hier hetzelfde hoor, dit weekend was een vriendin bij mij op bezoek, heeft vroeger ook een valkje gehad dus Paco mocht los van haar. Vond ze super leuk want Paco ging steeds bij haar op haar hoofd zitten ipv bij mij. Ik had er geen problemen mee tot Paco haar begon "aan te vallen". Die vriendin schrok er meer van dan dat het echt heel erg pijn deed maar tis niet leuk!

Paco weer flink gestraft natuurlijk maarja, de eerst volgende keer dat hij bij haar op der hoofd zat deed hij het na een tijdje weer.... Ik heb hem toen maar weer in zijn hok gelokt (want dat gaat ook nog niet makkelijk om hem naar zijn hok te brengen :S ) en daar nog maar eens streng toe gesproken dat hij niet mag pikken. Maar ja, of hij dan begrijpt waar ik het over heb is natuurlijk weer wat anders.

Nou ja, in ieder geval heel veel succes met Happy en je bent dus niet de enige die hier moeite/last van heeft....

Liefs, zieke Emely en lieve maar ondeugende Paco

Kimm

hoi emely,
dat is voor jou ook erg vervelend zeg. nee inderdaad het doet niet zeer maar hij zit wel dicht bij mijn oog en dat vind ik niet prettig. ik vraag mij ook af of hij het wel snapt als ik m straf, want hij gaat dan vrolijk een liedje doen, dus ik denk dat hij het niet snapt of gewoon leuk vind.

touwens ik wens jou ook sterkte en beterschap.

liefs kim

*Petra*

Hoi Kimm,

Succes met je kleine Happy!
Hij moet je wel happy maken, dus je moet hem wel proberen aan te pakken. Hij moet weten dat dat niet leuk is..

Succes,
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Kimm

Hoe gaat het met Happy? Ik lees hier eigenlijk wel altijd, maar reageer niet elke keer... :-[

Mara

Kimm

hoi petra,

met happy is het nog hetzelfde. volgens mij heeft hij adhd ;D
gelukkig heb ik meer momenten dat ik echt geniet van hem dan dat hij mij niet happy maakt.

hoi mara,
geeft niets hoor dat je niet altijd reageert, want dat kan ik ook niet overal, dus schaam je niet ;)

liefs kim

Gerdy

Hoi..is het echt pikken wat hij doet of probeerd hij wat huidvet te pakken..hihi durf geen vetbultje te zeggen heel klein bultje dan he..

gr Gerdy

Kimm

hoi gerdy,,

het begint met heel zachtjes pikken tegen de huid aan en dan gaat ie steeds harder totdat hij vel vast heeft. auw!!!
het lijkt eerst op een liefkozing maar daarna niet meer.

liefs kim

ps ik vind jouw jonge valkjes zoooooooo leuk :-*

Sally

Hallo Kim

Wat vervelend dat Happy nog steeds pikt in je gezicht. Ik hoop echt voor jou dat ie het snel afleert. Want dit is natuurlijk niet prettig.

Maar je beleeft dan toch ook leuke momenten met hem he. Geniet maar van die leuke momenten. :D

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,,

leuk dat je weer bij happy komt kijken. inderdaad heb ik heel veel momenten waar ik van geniet dus daar gaan wij gewoon mee verder  ;)

liefs kim

Gerdy

Hoi..ik heb gister weer een aantal foto s geplaatst..ik vind ze zelf helemaal toppies..het worden al echt valkjes nu.

gr gerdy

Sally

hallo Kim

Hé! je hebt een nieuwe handtekening.
Wat is die leuk zeg! :D