Onze border collie's Kyra, Flanel & Timon.

Gestart door Sally, 2 juni 2007, 21:23:55

« vorige - volgende »

Sally

Hallo iedereen,
Het is weer even geleden dus tijd om dit boekje naar boven te brengen.
Heb ik jullie mijn oudste border collie (Timon) al aan jullie voorgesteld? Dit is de papa van Kyra en hij wordt vandaag 12 jaar. Dit is al een leeftijd he? Toch is hij nog steeds zeer actief en loopt ie altijd vrolijk toertjes rond Kyra en Flanel wanneer zij aan het spelen zijn. Ik ga er ook soms mee naar de hondeschool om agilitie te doen. Maar dan laat ik hem natuurijk niet hoog meer springen he. Dit doet hij ook nog steeds goed en hij is nog heel snel ook.
Hier even een foto'tje van hem:

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en snel nog 2 foto's van Kyra en Flanel gemaakt:

Wat kan een stokje toch interessant zijn he :D

Ohja voor ik het vergeet. onze papa is zondag nog een westrijd agilitie gaan doen met Kyra en is met één parcoer op de 3de plaats gekomen. Goed he?

groetjes

Mara

Hoi Sally

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Timon. Twaalf jaar is inderdaad een hele mooie leeftijd.

En wat goed van je pa en Kyra. Ook gefeliciteerd met de 3de plaats.

Het zijn hele mooie foto's!!

mara

Sally

Hallo mara,
Dankjewel voor al de complimentjes

Anja

Hoi Sally,

Hoe is het met je honden? Alles goed?

Groetjes Anja

Sally

Hallo anja,
Alles dik inorde met de honden ze.
Leuk dat je dat vraagt.
Hoe is het met doggy en pukkie?

groetjes

Anja

Ook alles goed hoor. Ze kunnen heerlijk met elkaar spelen.

Groetjes Anja

Sally

Hallo allemaal,

Ik en Kyra gaan even ons boekje naar boven trekken...
We zijn zondag een grote wandeling gaan doen met nog meer hondjes.
De 3 broertjes van Timon waren er ook bij. dus het was een halve gepensioneerde bond :D. ze zijn al 12 jaar. en nog alle 4 gezond. De ene hoort wat minder dan de andere, en de andere ziet het dan niet meer zo goed... maarja dat is ouderdom he.
Zover zijn Ik en Kyra nog lang niet. Ik word er 3 in december en Kyra word er 4 in december... Dus wij zijn nog lekker jong he? :D.

Ik (Flanel) wil ook eens zeggen dat ik voortaan super goed luister naar mijn baasje Sally. Normaal altijd als wij gaan wandelen en mijn mama (Kyra) is erbij, en we zijn los en mijn baasje roept me. Dan heb ik er gewoon geen oren naar en ravot ik lekker verder met Kyra. Ik hang namelijk heel erg vast aan mijn mama. die kan ik niet missen.
maar te zondag toen wij die grote wandeling gingen doen en we waren allemaal los. Toen riep mijn baasje mijne naam en draaide ik meteen om en ging ik direkt naar mijn baasje toe. OOh wat was die blij zeg! ik heb direkt een koekje gekregen van haar. En telkens ze me riep kwam ik direkt naar haar toe. Dat is toch flink van me he?
Ze is toch wel trots op mij hoor!
Jullie ook?

Pootje Flanel & Kyra

Anja

Wij zijn helemaal super trots op je.

Je krijgt dikke knuffel van me.

Groetjes Anja

Sally

Ik ben dol op knuffels!
Je krijgt een Likje terug van me :D
En geef doggy en pukkie ook een dikke knuffel van mij en Kyra.!

Pootje Flanel en Kyra

Anja

De knuffels zijn goed ontvangen en je krijgt er 2 kleine voor terug.

Groetjes Anja

Sally

Dag allemaal.
Lang geleden he.
Nu zoveel is er de laatste tijd hier niet gebeurt rondom ons hoor. nogeens een paar keer gaan wandelen, wat ravotten met elkaar. En lekker knuffelen met baasje.

Nu met Nieuwjaar hebben we wel schrik gehad hoor, met het vuurwerk lagen we onder te tafel te bibberen van de schrik. Maar toen kwam baasje ons geruststellen dat het niet zo erg was, nu het hielp wel een beetje maar toch hadden we nog schrik.

Gisteren avond heeft het hier trouwens heel erg geonweert, en gehagelt en dan nogeens heel erg hard gewaait... Pfoeh, baasje lag rustig in de zetel en Ik en Kyra sprongen zo bovenop haar en we waren weer zo hard aan het bibberen we hadden toch weer zo'n schrik. toen heeft baasje ons heel de tijd als het aan het onweren was geknuffelt, en tegen ons gebabbelt. Maar we bleven veel schrik hebben. Pfoeh wat een stom weer!

We zullen vragen aan baasje of ze nogeens foto's wil nemen van ons want dat is toch al lang geleden he. Jullie weten toch nog hoe we eruit zien he? :P

Pootje van Kyra en Flanel