Onze border collie's Kyra, Flanel & Timon.

Gestart door Sally, 2 juni 2007, 21:23:55

« vorige - volgende »

Sally

Hallo mara,

Dit is idd ernstig!

Sterkte voor deze mevrouw!

Sally

Sally

Hallo ,

Hier nog een paar foto's van ons Flanelleke.

Flanelleke die de flosh komt brengen.

Hier is ie dan "goh wat ben ik moe"

Ik ben vandaag ook gaan wandelen met ons Flanelleke

Ze was wel heel moe. :). Nu ligt ze lekker in haar bench te slapen.

groetjes

Anja

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto's.

Groetjes Anja

Sally

Hallo anja,

Dankjewel. Doen doggy en pukkie ook zo graag apporteren? Ons flanelleke is daar echt zot van! Hij pakt zelfs het kleinste stokje en dat moet ik dan ook weggooien. Echt grappig. :P.
En ik heb ons flanelleke vandaag voor het eerst int water laten springen. Ik wou eens weten hoe ze zou reageren. Ik had dus een stok in het ondiepe water gesmeten (een beekje ergens) en flanelleke er achteraan eh! En wonder bij wonder ze bleef gewoon in het water tot ze het stokje terug had. ze verschoot niet en sprong er niet meteen uit!.
Heel leuk vind ik dit!. Ze heeft echt van de wandeling genoten en dit doet me goed!

groetjes

Anja

Hoi hoi,

Pukkie apporteerd niet en Doggy komt haar speelgoed wel brengen. Ze mogen van mij buiten niets pakken. Stokken ed.
Wat leukdat  ze in het water ging.
Wij zijn van de week ook gaan wandelen en toen zag Doggy voor het eerst een koe. Nou je wil niet weten hoe lelijk ze tegen die koe deed. Zo'n klein hondje tegen een grote koe ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sally

Leuke foto's weer. Ik zal vandaag nog wat foto's plaatsen van Oscar.

mara

Sally

Hallo hier,

Lang geleden he. Baasje wou ons boekje nogeens naar boven halen en dit heeft ze gedaan door nieuwe foto's te maken...
Geniet ervan!

De papa van ons baasje heeft gisteren een nieuwe bureau stoel gekocht omdat van die andere wieltjes eraf waren enzo omdat wij die hadden kapot gebeten. Nu heeft de papa de onderkant van die stoel eraf gehaalt en die naast de kooi neergezet. Dit is het resultaat:

Ik (Flanel) ga hier savonds altijd in liggen als ik ga slapen. Dat ligt toch zo lekker :D.

En hier lig ik (kyra) meestal in als ik wil gaan slapen:

Pootje Kyra & Flanel

Christine

Leuk om jullie nog eens te zien!
Bij mij gaat hier ook alles goed!
Ik mocht vandaag weer eens mee met de auto.
Daarna naar de winkel (moest ik wel even in de auto blijven)
Maar dan mocht ik mee kip gaan halen!
Njammie wat rook dat lekker!! ;D
Jammer kreeg ik niets! :'(
Misschien als ik lang zaag dat ik iets krijg van baasje maar dat weet ik niet zo zeker!

Pootje
Gino

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Kyra en Flanel

Mooie foto's hoor en wat lief dat jullie de oude bureaustoel van het baasje hebben gekregen.

Oscar

Anja

Hoi Sally,

Wat een schitterende foto's. Wat ze genieten van de bureaustoel. Wat leuk dat ze daar in gaan liggen.
Doggy heeft ontdekt dat het voor de ventilator liggen heel heerlijk is.

Geef ze maar een dikke knuffel.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Gino,
Leuk dat je mee mocht naar de winkel, maar toch wel erg dat je niets kreeg van de kip.
Als baasje iets lekker is aan het eten dan ga ik (kyra) naast haar zitten en ga met mijne kop op hare schoot liggen en kijk zo zielig naar boven. dan krijg ik meestal wel iets :D.
En Flanel gaat dan bij baasje zitten en geeft haar pootjes. Dan krijgt ze ook wel iets :D.
Of als baasje hare schoel wat ver naar achter heeft staan dan springt flanel vanachter op hare stoel :D.

Hallo Oscar,
Ja wij vinden dat ook lief dat we de bureaustoel hebben gekregen. ze denkt toch ook nog aan ons eh :D.

Hallo Anja,
Ons Flanel ligt altijd op de bureaustoel dat deed ze al toen die er nog gewoon stond. Ze geniet daar dan ook echt van dat kun je zo van haar schattige kopje aflezen.
T is echt een lieverdje, spijtig dat ze toch ook een beetje bang heeft van bepaalde dingens.
de knuffel is goed aangekomen.
Je mag er ook eentje geven aan Doggie en pukkie van me. :-).

groetjes Sally

Sally

Hallo,
vandaag is Papa weer een wedstrijd gaan spelen met Kyra en ik ben gaan kijken. Ik heb 1 actie-foto kunnen nemen van haar.
Kijk maar mee.

Dit is er eentje van een hond die ook bij ons op de hondeschool zit. Dit is een mannetje en Kyra kan er heel goed mee overweg ;-).

kyra:

Eyko:
.

Mara

Hoi Sally

Leuke foto's zeg!!  ;D En wat zijn ze beide mooi.

mara

Sally

Hallo mara,
Dankjewel,
Als Kyra nog eens loops is zou ik ze graag ne dek late doen met Eyko. Maar ons mama gaat er niet mee akkoord. Het zou anders een heel schoon stel zijn en er gaan zeker mooie pups uit komen.

Dierenfreackske

't Ja ...ik zie weer geen foto's !...Alleen maar kruisjes !!
Misschien morgen nog eens proberen he ! Grtjs Ann