6 mei 2025, 22:02:54

Ziek met kerst

Gestart door Norbert, 27 december 2007, 15:54:51

« vorige - volgende »

jose

Toch sterkte er mee,ik hoop dat Gizmo het gaat halen.
Gr.Jose

carco

Ik kwam even kijken hoe het met Gizmo ging, maar nog niet zo best dus :-\
Geef je hem druivesuiker door het papje heen? Of als hij nog drinkt door het water?
En zit hij warm? Heb je evt. een warmtelamp voor Gizmo?
Probeer anders om èn druivesuiker èn yakult door de dwangvoeding te doen.
Ik heb (hebben er veel hier op het forum) ook evt. osteovit wat er ook door heen kan.Dit zijn vit. met extra calcium, ik weet alleen niet zeker of dit met je ab gegeven kan worden.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kaatje

Hoi Norbert,

Ik durf het haast niet te vragen,... maar hoe gaat het Gizmo !?

Heel erg veel sterkte en ik hoop werkelijk dat Gizmo er door komt !!!

Groetjes Karin

Norbert

Hey,
Ik kan thuis niet op internet dus kon niet meer reageren.

Gizmo was toen ik zaterdag rond 1 uur thuis kwam van werken helaas overleden :(
We hebben alles gedaan wat we konden. Hij zat warm had water met toegevoegde stoffen voor hem, antibiotica, eten werd gevoerd, maar blijkbaar kon zijn lichaampje het ook daarmee niet aan. Dus dat was wel flink kloten.
Pluk (onze andere valk) was helemaal uit zijn doen zonder Gizmo. Gizmo was namelijk zwaar dominant. Pluk maakt eigenlijk nooit geluid maar bleef maar roepen. Toen ik Gizmo weg had gehaald om te begraven heeft Pluk me 1 dag ontweken, wilde absoluut niet op mijn vinger zitten. Inmiddels is Pluk weer wat bedaard.

carco

Ik was er al bang voor toen ik geen reactie meer zag van je  :-\
Sterkte met je verlies.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

heel veel sterkte! :'(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Jeetje Norbert,

Ik heb echt met tranen in mijn ogen gelezen dat jullie lieve Gizmo het helaas niet gered heeft  :'( :'(

Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies !!

Karin

Norbert

Anja

Jee Norbert,

Ik ben er gewoon stil van zeg.

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Gizmo.

Groetjes Anja

Lentemorgen

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo  :'(

Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo

Mara

Hoi Norbert

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo.

Mara

margreet

hallo,

Heel veel sterkte met het verlies van Gizmo.
Je hebt er alles aan gedaan.

groetjes Margreet

Norbert

Nogmaals bedankt voor de steun!

Misschien nu even een heel ander vraagje, weet niet of dat ook hier kan anders maak ik morgen even een apart topic.
We hebben ook nog Pluk onze valk. Nu zit die natuurlijk ineens alleen. Ze (ik denk dat het een ze is in ieder geval) was altijd degene die van de zijlijn keek hoe Gizmo met ons zat te spelen en durfde zelf niet echt. Nu werd dat juist de laatste weken wel ietsje minder maar nog niet veel.
Aangezien Pluk nu natuurlijk een beetje eenzaam is willen wij wat meer aandacht schenken. Is het aan te raden een nieuwe valk te nemen (waar we eigenlijk zelf liever een half jaar ofzo mee wachten) of kunnen we beter wachten en kijken of Pluk wat meer naar ons toe trekt wat wij zelf leuker zouden vinden, en eventueel later nog een jonge valk erbij zetten?

Anja

Hoi norbert,

Ik zou voor Pluk er wel een ander valkje bijhalen.

Wat ik zou doen is een jong tam valkje bij een kweker halen.
Pluk ziet dan ook dat dat nieuwe valkje weer aandacht van jullie krijgt en mss trekt dat haar over de streep om ook naar jullie toe te komen.
Ik zou Pluk dus niet alleen laten zitten.

Valkjes zijn dieren die samen leven dus uit oogpunt van Pluk zou ik dat wel doen.

Wat je ook voor Pluk kan doen is het stappenplan doorlopen wat aan de linkerkant bij tam maken staat. Dis kan ook gebruikt worden voor je nieuwe valkje.

Groetjes Anja