| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

*Esther*

Citaat van: Tjerk op  6 januari 2008, 18:05:34
Hey Esther,

Vet he, die van mij heeft ook een heel lichte kop en is heel mooi donker. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het Bleekmaskers zijn, in Duitsland kennen ze amper Bleekmasker. Aan de hand van dat moet het wel Geelwang zijn, ook als ik zijn wang vergelijk met die van Sky (Handtekening) kan het haast niet anders.

Groeten Tjerk

Heej,

Ik had Peter net aan de tel.
Hij vertelde dat Nanda adhv foto's dacht dat het wel bleekmaskers zijn. Ik vind haar (mijne = pop) heel licht geel. En ook vind ik mijn bonte cinnamon geelwang ook heel anders geel, maar dat zou nog door het cinnamon kunnen komen.
Aan welk valkje ga jij je man koppelen?

Die van mij zit nu bij een bonte man, maar ik heb ook nog een witmasker man over......

gr Esther

Tjerk

Citaat van: *Esther* op 15 januari 2008, 18:39:45
Citaat van: Tjerk op  6 januari 2008, 18:05:34
Hey Esther,

Vet he, die van mij heeft ook een heel lichte kop en is heel mooi donker. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het Bleekmaskers zijn, in Duitsland kennen ze amper Bleekmasker. Aan de hand van dat moet het wel Geelwang zijn, ook als ik zijn wang vergelijk met die van Sky (Handtekening) kan het haast niet anders.

Groeten Tjerk

Heej,

Ik had Peter net aan de tel.
Hij vertelde dat Nanda adhv foto's dacht dat het wel bleekmaskers zijn. Ik vind haar (mijne = pop) heel licht geel. En ook vind ik mijn bonte cinnamon geelwang ook heel anders geel, maar dat zou nog door het cinnamon kunnen komen.
Aan welk valkje ga jij je man koppelen?

Die van mij zit nu bij een bonte man, maar ik heb ook nog een witmasker man over......

gr Esther

Hey Rianne,

Amorè is van juli 2007. Hij/zij zit dus nu wel tijdens zijn/haar eerste rui. Dus we wachten af :)...

Hey Esther,

Het lijkt me sterk als ze Bleekmaskers zijn. In Duitsland zijn er weinig tot geen kwekers die de Bleekmasker kennen. Dan zal er ineens één kweker zijn die tal van Bleekmaskers heeft zitten zonder dat hij dat weet.

Daarentegen kennen ze wel de Geelwang in combinatie met allerlei andere mutatie's. Maar Bleekmasker lijkt me erg sterk :)...

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

Morgen gaan Tiäro en Kiära eerst naar buiten en gaan Dizzle en Yellow naarbinnen. Dit omdat ik met Tiäro nog even wil wachten vanwege zijn leeftijd en Dizzle alleem maar bij Yellow wil zijn. Dus om Yellow een beetje te motiveren gaat zij apart met Dizzle en een broedblok. Wanneer Dizzle en Yellow dan klaar zijn gaan Tiäro & Kiära weer naarbinnen.

Uit Dizzle en Yellow kunnen de volgende jongen komen:

Dizzle: Witmasker Cinnamon Opaline split Bont
Yellow: Wildkleur Bont

Jonge man:
50.0 % Wildkleur split Witmasker Bont [X1 Cinnamon Opaline]
50.0 % Wildkleur Bont split Witmasker [X1 Cinnamon Opaline]

Jonge pop:
50.0 % Cinnamon Opaline split Witmasker Bont
50.0 % Cinnamon Bont Opaline split Witmasker

Groeten Tjerk

Tjerk

Hey,

Dizzle en Yellow zitten inmiddels apart net al Sky en Summer. Dizzle en Yellow hebben al een blok Sky en Summer wachten we nog even mee totdat ze beide oud genoeg zijn.

Daarbij heb ik een nieuwe camera besteld via m'n werk, dus als het goed is komen er nog mooiere foto's. Het is een camera met 10X Optische Zoom, en Groothoeklens :D....

Groeten Tjerk

*Esther*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Silke *

Laat ze maar komen Tjerk, die foto's  ;D ;D

Groetjes
Silke

Jacqueline

Hoi Tjerk,

Ik heb net even een kijkje genomen op je website. Deze ziet er geweldig uit en ik zag dat je ook een valkje uit Almelo had nl. Tiäro. Wij hebben denk ik bij dezelfde kweker ook een valkje vandaan ook een wildkleur bont opaline geelwang man. Deze hebben wij begin december opgehaald en toen zat er nog eenzelfde en nog een getekende dus ik denk dat jij de andere man hebt.

Wij hebben nog geen popje voor hem maar ik heb er wel een gereserveerd bij Linda nl. een Cinnamon geelwang split bont of een Cinnamon bont geelwang.

Ik zal je website in de gaten gaan houden hoe Tiäro het gaat doen.

Veel succes met de kweek dit jaar

Jacoba

Hallo,

Dizzle en Yellow zijn druk aan het wiggelwappen. Het weer werkt dan ook aanstekelijk.

Nu even off toppic.

We hebben een tweede hond nou ja hond  hondje  Nou ja bekijk zelf maar, pas op hondenliefhebbers zij is om op te vreten. Roetja!!

Groeten Jacoba

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Jacoba

Wat een scheetje zeg. Wat voor ras is het?

Mara

Anke

Hoi Tjerk,
Ik heb jouw nieuwe site bekeken. Hij is prachtig!!
Enneh... ik zag daar iets heel leuks :)
Ik heb je een IM gestuurd ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacoba

Hoi Marlies en Mara,

Roetja is een kruizing shih tzu/ malterzer. Een zogenaamd boomertje. Zij is nu zeven weken oud.

Groetjes Jacoba.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tjerk

Citaat van: Caroline op 11 februari 2008, 08:46:45
Ik ben Caroline  ::)

Haha, jah da's handig als je moeder op het forum zit :P....

Zoals m'n moeder ook al zij, zitten Dizzle & Yellow net als Sky & Summer in de schuur. Dizzle en Yellow met een blok en ze wipwappen dan ook geregeld.

Dizzle zit daarbij ook continu in het blok en Yellow begint langzaam aan interesse te tonen in het blok.

Groeten Tjerk