| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

Tjerk

Foto's!!!

Luka

Amorè

Goofey

Taco

Spikie

Chica

White

Snowy

Chico

Diesel

Groeten Tjerk

Rob S

He Tjerk,

Mooie foto's hoor! Leuk een pup dr bij, wij krijgen er ook één over anderhalve week ;D. Het is dan wel geen boomer, mr wel een donders leuke Jack Russel!

Groeten

Tjerk

Citaat van: Rob S op 13 februari 2008, 17:59:13
He Tjerk,

Mooie foto's hoor! Leuk een pup dr bij, wij krijgen er ook één over anderhalve week ;D. Het is dan wel geen boomer, mr wel een donders leuke Jack Russel!

Groeten

Hey Rob,

Ik had het inderdaad al gelezen en je hebt nieuwe foto's neer gezet zag ik. Leuk!!! Routja hier is ook nog hartstikke druk, echt één waaraan onze andere hond Chock behoorlijk moet wennen :D...

Groeten Tjerk

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Dankje, ik moet ze alleen even iets anders bewerken. De glans raakt er een beetje af, ze worden heel wazig op de manier zoals ik het nu doe...

Groeten Tjerk

Silke *

Hoi Tjerk,

Mooie foto's!
Je kan al goed weg met je nieuw (zwart) fototoestel  :P
Wat is er wel mis aan je manier van doen ivm de foto's?

Groetjes
Silke

Tjerk

Hey Silke,

Deze foto's zijn nog van het oude toestel, met de nieuwe heb ik nog niet in de volière gestaan. Op de manier die ik gebruikte sloeg het programma een foto van te groot formaat op een te lage kwaliteit, waardoor de foto's wazig worden...

Groeten Tjerk

Silke *

Ow oké  ;D

Ben je tevreden over je nieuw fototoestel dan?

Groetjes
Silke

Tjerk

Ik heb hem alleen nog maar gebruikt bij foto's van Roetja en die gingen super :D...

Groeten Tjerk

Saar

Heey Tjerk,
Mooi valkjes heb je zitten :D
Groetjes Saar :-*

Silke *

Citaat van: Tjerk op 13 februari 2008, 21:12:21
Ik heb hem alleen nog maar gebruikt bij foto's van Roetja en die gingen super :D...

Groeten Tjerk

Als het ook zo gaat bij de valkparkietjes... :P
Alles goed nog ermee? Tonen ze al wat interesse in de broedblokken die binnen hangen?

Groetjes
Silke

Tjerk

Hey,

Sky en Summer nog niet echt. Dizzle wel die gaat het blok continu in en uit. Yellow heeft er nog wat minder haast mee, ongeacht dat ze nu inmiddels een eierkont moet krijgen.

Groeten Tjerk

Silke *

Ahh, ze hebben nog de tijd genoeg  ;)
Weet je nu al zeker met welke koppels je níet zal kweken?

Groetjes
Silke

BaUkJe

Hey hoi,
ik bekijk dit dagboekje voor het eerst, en wou even zeggen dat je super mooie valkjes ertussen hebt zitten! Ook de foto's zijn super mooi!!! Succes met kweken in 2008! gr Baukje

•=Bonnie=•