| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

Tjerk

Hey,

Met de valken gaat het erg goed, kijk alleen maar naar de foto's hieronder. Daar zitten ze allemaal heel mooi in de volière :D.

Zo, ze zitten nu allemaal binnen sinds vanochtend met vitaminen en ontwormenmiddel... Daarvoor zaten ze nog wel heel erg vrolijk te genieten van het lente weer.

Hey Baukje,

Dankje, ga je zelf ook broeden met je valkjes in 2008?

Hey Silke,

Ik heb de vogels vandaag gezet zoals er de eerste ronde gebroed gaat worden.

Ayko & Aylo
Cocktail & Dreams
Dito & Breezer
Dusty & Diesel
River & Mystic
Spikie & Chica (Pleegkoppel)
White & Snowy

In de tweede ronde gaan er een paar van weg (welke weet ik nog niet) en komen zeker Tiäro & Kiära en Fallow & Ino in de plaats.

Groeten Tjerk

BaUkJe

Hey hoi tjerk, nee ga niet broeden. Ben dat ook niet van plan. Ik heb maar 1 en dat is ARIE! ;) Misschien ooit nog 1tje erbij zo'n mooie witte of wit/grijs die vind ik zooooo mooi!! ;)

♪ Marlies

Heey Tjerk, ;D

Volgens mij mis ik nog een koppel in jouw rijtje. ::) :P

Tjerk

Hey Marlies,

Sky en Summer zitten in de broedkooi, de valken die in het rijtje staan zijn valken die in de volière gaan broeden ;)..

Groeten Tjerk

Anja

Hoi Tjerk,

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Anja

♪ Marlies

•=Bonnie=•

mariejj

River & Mystic??  :o   Ik dacht dat je ze verkocht had?
Ik vind dat zon mooi koppel!  ;D

Je hebt mooie valkjes  ;)

Gefeliciteerd met je verjaardag!  ;D

groetjes Marie

Tjerk

Dank jullie :D,

Marie, River & Mystic stonden inderdaad te koop. De man aan wie ik ze verkocht had zou ze eind januari, begin februari ophalen. Hij zou met mij contact op nemen over wanneer hij ze wou komen ophalen. Maar heb sinds dien niks meer van hem vernomen.

En omdat ik ze in eerste instantie al met een dubbel gevoel weg deed, maar nu dus niks krijg te horen. Heb ik besloten ze toch te houden.

Groeten Tjerk

Anke

Hoi Tjerk,
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Tjerk

Citaat van: Tjerk op 17 december 2007, 14:55:20
Hey,

Sinds kort hebben we hier trouwens ook nog een nieuwe vogel van Kirsten (Valkcity). Een Cinnamon Opaline Geelwang Bronze Fallow kanssplit Bont man "Luka". Het is een tam vogeltje en is werkelijk nergens bang voor en wil overal aanzitten.

Groeten Tjerk

Hey,

Toen wij Luka net hadden was hij net als al zijn zusjes enorm geel gepareld, echt fluoriserend. Maar nu is dat ineens heel anders :S....

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Da's toch logisch Tjerk? dat mannen hun parels verliezen?  :)  Heb je er al een pop voor trouwens? Yellow zou super passen  :D

Tjerk

Hey Bonnie,

Dat hij z'n parels zou verliesen oké, maar dat hij daarom ook minder geel moet worden :P. Yellow zou wel heel mooi passen, maar Luka is een tamme valk.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Ook dat verbaasd me niet hoor, ze zijn juist zo geel door die parels. Wel jammer dat geel is zo mooi.

Tjerk

Hey Bonnie,

Is inderdaad wel heel jammer, zeker als je na gaat dat hij verder alleen maar zusje heeft waarvan iedereen hoopte dat het mannetjes zouden zijn.

Wij wouden in eerste instantie een pop en het was een man :P

Groeten Tjerk