3 augustus 2025, 21:29:46

Daisy

Gestart door Valerie, 4 november 2007, 21:32:46

« vorige - volgende »

Valerie

Speciaal voor Sally (waar Daisy vandaan komt) nieuwe foto's, net gemaakt:

Kijk hoe lang Daisy is:

Daisy komt van de Aldi  ;D ;D ;D :

Door het kattenluikje:

Daisy heeft net weer een hooiwagen te pakken gehad. Of ze hem heeft opgepeuzeld of hij is kunnen ontsnappen weet ik niet.  :P

Wilma1

Wat een schoon raampje (nog  ;D ::) ) van het luikje  ;)

En ik ga morgen meteen naar de Aldi of "er nog meer" zijn  :P ;D

Bleekwater zijn katten dol op  :o :-\ ik doe het nu met schoonammakazijn en groene zeep, het zit zelfs ín het beton. Dan zou ik een nieuwe vloer moeten  ;D ;D ;D of een nieuw huis  :o ::)

Is dat een glastafel, die ik zie ( door het luikje ??? ) zo'n spiraalachtige ??? daar lijkt ie tenminste op  ;) Zo ja, mooi! Mijn eerste buren haden er zo een  :)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Ja, Wilma. Dat is een glastafel. Het ene ronde blad kan je draaien over het andere.
Schoon, dat raampje? Dat raampje zie je niet. Dat houd ik omhoog. En ik kan je verzekeren dat dat heel vies is.  ;D ;D ;D
En voor deze doos hoefde ik niks te doen. Enkel achter mijn PC wat online bij Esprit bestellen....   ;D ;D ;D

Valerie

Han is 2 weekjes terug erg druk geweest in de tuin. Achterin de tuin, bij het prieel, stonden coniferen. Die waren aan het afsterven. Daardoor waren er teveel openingen gekomen, waardoor we Daisy niet konden laten rondsluipen in de tuin. Te grote kans dat ze de tuin uitloopt.
Han heeft de coniferen bij de grond afgezaagd. In de plaats zijn schermen gekomen met riet ertegenaan. Best mooi gelukt.
Daisy super blij dat ze nu vrij mag rondsnuffelen en niet langer op de arm.

Zo zag het er in het begin uit:

Zo ziet het er nu uit:

Beetje onscherp, maar was zo leuk:

Wat zit daar? beestjes!!! *donders* (zitten kikkervisjes in die bak):

Kimm

hoi valerie,

wat een mooie foto's. ook erg scherp trouwens!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Valerie

Hoi hoi,

Ik bedacht me dat ik al een hele poos hier niks heb neergezet.  :-[
Met Daisy gaat het heel goed.
Ze blijft hier dagelijks donderjagen.  ;D  ;D  ;D
Afgelopen week zijn we met haar naar de dierenkliniek geweest. Jaarlijkse controle en inenting.
De dierenarst moest lachen. Han had een stuk van tapijt uitgesneden om in het vervoersmandje te leggen, zodat ze zich kan afzetten in niet heen en weer kan glijden. Dat stukje tapijt had dezelfde kleuren als Daisy.  ;D Dus die man denken dat wij dat speciaal hadden uitgezocht.  ;D
Daisy was flink! Liet alles toe, liet zich betasten en het spuitje zetten. Om trots op te zijn!
Daisy is de best opgevoede kat, die er is. En dan loon ik de mensen waar Daisy vandaan komt. ;)
Ik moet nodig een keertje nieuwe foto's maken. ;)

Dierenfreackske

Hoi ; wat een mooie kat heb je en wat een mooie foto's heb je al gemaakt zeg , ik ben een paar bladzijden begonnen ; maar moet er nog een paar doen hoor ! , ikj ga er zeker nog werk van maken , wat ziet ie er lief uit ! Grtjs Ann

Valerie

Ik heb weer leuke foto's van gisteravond en van net (Daisy die zich om laat vallen van genot).

Mara

Hoi Valerie

Mooie foto's zeg!! Wat is ze mooi.

Mara

Bello

Hoi Valerie

Als dit beestje geen tegoed huisje heeft gevonden dan weet ik het niet meer.

Ze ziet er inderdaad heel mooi uit en vooral de foto waar ze op jacht is.....

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Valerie

Dierendag voor Daisy....
Ze mocht zich uitleven met een keukenrol...  ;D ;D ;D

♥Debby♥

wat een lieve foto's Valerie.. die keukenrol was wel een hit zo te zien! kleine rommelmaker! hahaha..

Daisy is erg mooi hoor..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

wat een mooie poes is daisy mooi getekend prachtig

Romy

Hoi Valerie

Zo te zien heeft Daisy erg veel pret gehad met de keukenrol  ;D
Heb je dan aan de DA gevraagd of dat nageltje verwijdert kan worden?

Groetjes
Romy

Valerie

;D

Nee, het nageltje hoeft niet verwijderd, we knippen het nu regelmatiger bij. ;)