2 mei 2025, 23:40:38

Gekke dierenmanieren

Gestart door Lauwers, 28 oktober 2007, 21:32:39

« vorige - volgende »

Lauwers

Helaba iedereen,

wat ik wel eerst wil zeggen, ik heb effe rond gekeken, maar zo een onderwerp als dit niet gezien. Indien het wel al bestaat, gelieve me het dan te zeggen.

Hebben jullie een huisdier met een gekke gewoontje ofzo? of kennen jullie een dier met een zot iets?

bij ons hebben we er 2: het zijn per toeval 2 siameze katten.
Onze jongste Giliath, die eet smorgens samen met mijn vader yoghourt met fruit.
en mijn kat, een oudere katin genaamd Kitty, die is dan weer zot van munt! Die lekt mijn tas uit nadat ik thee gedronken heb waar een muntsoort in zat, ook heeft zijn al aan een Ricola Kruidenbonbon gelekt waar ook een muntsoort in zit verwerkt. En ooit heeft ze het gepresteerd van wat van mijn ment-a-l'eau te drinken... Ook ligt ze heel graag op een dweil.

Hebben jullie ook zulke verhalen???
Laat maar weten!

Groetjes,
Davina

Yvette

28 oktober 2007, 22:08:07 #1 Last Edit: 28 oktober 2007, 22:11:21 by Yvette
Ik had een papegaai die ging altijd op haar rug spelen of alleen maar liggen

Zie deze foto maar eens

Ze is hier nog springlevend voor de mensen die best eng vinden
Dit gedrag doen meer papegaaien en vooral de bonte boertjes die kunnen als een clown gedragen

Lauwers

is wel grappig ja :)
Sommige diertjes he

Lauwers

Hoi,

ik dacht ineens nog aan iets geks, onze vorige kater, Fido, die was zot van tabak... losse tabak en hij beet ook sigaretten kapot.
Hij kauwde er gewoon graag even op.

Groetjes,
Davina

Mara

Hoi Davina

Ik heb een valkparkiet gehad die helemaal verzot was op Café Noir (koekjes met een koffielaagje). Als ze los was en ze dacht ook maar dat die koekjes op tafel stonden, was ze niet meer weg te slaan bij de tafel. Een keer heeft ze zelfs in koekjestrommel gezeten als een broedende valk hoor. En boos als je in haar buurt kwam.

Onze konijntjes gingen altijd mee wandelen aan een tuigje.  ;D

En onze oude hond was helemaal verzot op fruit. Hij kroop bij je op de schoot als hij de kans kreeg.

mara

Lauwers

Ja, hehehehe, een hond en fruit, da vind ik helemaal een rare combinatie.
en je valkje met die café noir koekjes, het is zo een beetje hetzelfde als mijn kat en munt. soms ruikt ze eerst aan een tas waar thee in gezeten had met munt in, en nadien ging ze liggen rollebollen en spinnen.

Groetjes,
Davina