Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Davina,

Wat een grooooote en vooral mooie kooi zèg!
Ik heb de foto's ook gezien van Charlie, wat is het een prachtig valkje, amai hoor!   :o

Héél mooi!
En wnnr komen de foto's van het laddertje (dat was het zeker?)

Groetjes
Silke x

Lauwers

7 november 2007, 22:25:12 #76 Last Edit: 7 november 2007, 22:50:56 by Lauwers
Hoi Silke,

het was een rekje met lintjes aan om in de oude kooi boven zijn etensbakje te hangen waardoor hij erdoor aangeraakt wordt en ik hem mss ook kon aanraken...

nu past het niet meer in de nieuwe kooi en ik heb al een andere manier gevonden, en een beetje aanvaard dat ik hem moeilijk kan aanraken of bijna niet.

Maar hier is de foto!

het ligt wel op zijn rug het rekje, Charlie speelde er wel graag mee

en hier zijn nog enkele foto's van Charlie. Ik heb veel in dezelfde stijl getrokken, dus ik zet er maar een paar van online.

en nog een oudere foto:
KUSJE

Groetjes,
Davina

natacha

Heel mooie fotos, en wat een kooi, prachtig  ;)

lynette

Hoi hoi

ik heb je dagboekje even gelezen en heb zitten genieten van jullie foto's het is echt een prachtig valkje.
en wat een mooie kooi zeg  ;D kijk maar uit dat tie niet verdwaalt hihihi

wat heb je toch een leuk speeltje gemaakt met die lintjes
ik ben ook vaak bezig met dingen maken met kralen en belletjes. kattenballetjes vinden ze ook helemaal geweldig vooral die ze met hun snaveltje vast kunnen pakken ze gooien het elke kand op en zijn lang zoet er mee.

En vliegen tegen de spiegel hihi dat is hier ook regelmatig gebeurt maar ze leren snel hoor.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sharon

Hoi Davina,
wat een apart ding dat je hebt gemaakt zeg. Ziet er heel erg leuk uit. De foto's zijn heel erg leuk. Je hebt echt een mooi valkje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Romy

Hoi Davina

Ik vind het een erg goed idee van je om in een documentje bij te houden hoeveel Charlie weegt! Zo zie je heel goed de evolutie!
En als Charlie inderdaad wat kleiner is dan andere valkjes, dan is het normaal dat zijn gewicht ook wat lager is.

De kooi die je hebt is echt prachtig!  :o

Komt er eventueel nog een valkje bij? Misschien, als je een handtam jonkie hebt, dat Charlie het gedrag van dat jonkie gaat overnemen en je hem toch nog gaat kunnen aanraken??

Groetjes
Romy

♥Debby♥

Leuke foto's weer.. en de kooi is inderdaad bijna gelijk aan de mijne..

heb jij het looprooster er wel in liggen? ik heb die eruit gehaald zodat diesel nog wat op de grond kan scharrelen.. we hebben er toen wel plexiglas omheen gezet omdat het een grote opening over liet als je het looprooster eruit haalde.. 

ik vind het wel schattig hoor dat hij zo lekker kan kroelen met dat belletje..  neem je nog een vriendje erbij voor charlie??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

hoi hoi,

Wat een gave kooi heb je zeg... daar passen véél meer valkjes in dan 1  :P

En wat een leuke foto's zeg... vooral die ene waar hij de bel op zijn hoofd heeft... dat gekriebel van het klepeltje vinden ze natuurlijk lekker op hun koppie...

Groetjes Manon

Lauwers

Hoi Debbeltje,

Bij mij ligt dat rooster er nog in, Charlie is zo genen 'grondzitter', hij is meer een 'traliesklimmer'  ;D

Hij doet niets anders dan met dat belletje kroelen, ik ben beetje bang dat hij het een beetje als een vriendinnetje ziet.

Maar ik ga heel zeker een vriendinnetje voor hem kopen, want hij zit helemaal niet graag alleen. Dan knaagt hij soms in 1 keer heel zijn tak trosgierst leeg  :o

Manon:
Toen ik de kooi kocht, was ik al zeker dat er zeker en vast een tweede valkje bij ging komen, want ik wil met hem kweken :)  mss komt er ook nog een andere soort bij als vriend(innet)je

Maar ik verwen mijn diertjes graag, soms ook wel een beetje te veel, maar ik let steeds op om niet te overdrijven. Zo heeft Charlie tot nu toe nog maar 2 speelgoedjes (zijne schommel vind hij nog eng, da hangt niet stil) en geef ik hem geregeld iets extra, maar altijd met beetjes.
Qua speelgoed ben ik rustig, omdat ze anders mss te zot worden van te veel... maarja, Charlie is nu toch zot van zijn belletje zenne, nie normaal  ;D

Groetjes,
Davina

Silke *

Hoi Davina,

Je neemt er dus een 2e valkje bij,,?  :o :D
Wat leuk en Charlie zal er zeker ook veel plezier aan hebben hoor!
Weet je al welke mutatie je nog graag eens had gehad, of geen flauw idee?

Het belletje heb je dus in de kooi gehangen nu, zodat ie wel in z'n kooi durft te gaan?

Je hebt mooie foto's gemaakt hoor!  :)

En het is idd een grooote kooi en heel mooi!

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Davina,
ik lees dat je een vriendinnetje voor Charlie wilt hebben. Wat ontzettend leuk zeg. Angel gaat ook een maatje erbij krijgen. Wel pas over een paar weken. De donsjes zijn bijna een week oud, dus nu is het wachten tot wat ze uitgroeien: welke mutatie ze hebben.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Mooie foto's zeg en een superdeluxe kooi.

Groetjes anja

Silke *

Hoi Davina,

Wat je schreef in het boekje van Sharon over je kat,
Dat heb ik ook vaak.

Wanneer je zegt tegen de kat: "moet je een beetje eten hebben?" Zegt ze"miauw"  ;D
Tijger slaapt ook in de garage, dus zeggen we "Kom Tijger, naar de garage", dan stapt ze uit de zetel en gaat aan de deur gaan staan om naar buiten te gaan en zo naar de garage te gaan.

Echt wel grappig hè  ;D

Of als ze komt janken om eten ofzo.
Katten zeggen op een of andere manier ook iets tegen ons.
Ze zijn ook erg slim! Wij moeten altijd de garage opslot doen 's avonds anders is ze opstap doordat ze aan de klink van de deur hangt met haar voorpoten en zo geraakt de deur open en is ze op stap  :)
We hebben ook een luikje in de garage, zodat ze binnen kan en buiten. Wanneer het opslot is zodat ze niet naar binnen geraakt, trekt ze met haar pootje het luikje open om toch binnen te raken  ;D ;D ;D

Ze zijn toch zo slim  ;)

Alles nog goed met Charlie?

Groetjes
Silke x

Lauwers

Hoi Silke,

nee, ik weet nog niet wat voor een mutiatie eignelijk...
Het maakt niet zo direct wat uit, zolang het maar een lieve meid is :D

In de hoop dat ie in zijn kooi ging ja, maar nee, meneer zit veel liever op zijn kooi. maar nu zit ie erin met de deur open, maar ik denk dat hij rust wilt nu... hij is een beetje moe.
------
Hoi Sharon,

Ja, met 2 is altijd leuker he :)
Ik heb er daarnet wat over gelezen in jouw dagboekje, van de donsjes, enkel wil ik meestal snel zo veel mogelijk lezen van een heel deel mensen, en meestal weet ik niet goed wat te antwoorden, en dan raak je nogal in de knoop met alles he.
en hopelijk wordt Angel snel wat rustiger in de ochtend he...
---

Hoi Anja,
dank je :)
Is het al wat beter met je verkoudheid?

Groetjes,
Davina

Anja

Hoi Davina,

Het gaat iets beter hoor. Ik kom dit weekend niet buiten denk ik. Het is toch geen mooi weer dus heb ik ook niets te verliezen.

Dank je wel voor het vragen.

Groetjes Anja