Blanche, Charlie, Dusty: Blanche heeft kale borst...

Gestart door Lauwers, 27 oktober 2007, 23:07:40

« vorige - volgende »

Lauwers

Hoi iedereen,

Charlie is blijkbaar weer de oude, hij fluit terug, hij praat terug :D
Enkel hebben ze nog een rare relatie op dit moment... zo van 'ja en nee'.
Charlie is wel een beetje egoistisch precies; hij wilt zelf kroeltjes krijgen maar wilt ze niet geven aan Blanche, dan jaagt hij haar weg.

Ik ga hem nu nog eens wegen.

Groetjes,
Davina

Anja

Fijn dat het het weer goed gaat.

Ben benieuwd naar zijn gewicht.

Groetjes Anja

Lauwers

Hoi Anja,

vandaag woog hij 76 gram. Dat is altijd normaal geweest bij hem.

Groetjes,
Davina

Anja

Hoi Davina,

Als hij altijd 76 gram heeft gewogen zou ik me geen zorgen maken.
Ik zou me wel zorgen maken als hij zwaarder is geweest en nu dus af gaat vallen.

Hoe is het met Blanche? Boek je al vooruitgang met het tam maken?

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Davina,
ik ben blij om te horen dat Charlie weer de oude lijkt te zijn nu. Gelukkig maar. Misschien dat Charlie nog wel wat zwaarder wordt.
Hahahaha, wel nemen, en niet geven hè... gaat dat zo tussen Blanche en Charlie?? Hahaha, dat komt vast goed hoor meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

Hoi iedereen,

terwijl mijn vriend probeert te slapen (moet nog 2 nachten doen), zit ik hier op de pc en beginnen de valkjes te tjirpen :p (arme Stuart)
Blanche laat zich nu ook geregeld horen en Charlie heeft vanmorgend voor wekker gespeeld ;D

Ja Sharon,
Charlie wilt enkel nemen precies...
Ik heb ook de indruk dat hij niet goed weet hoe hij met andere valkjes moet omgaan... ik bedoel: hij gaat altijd voelen bij Blanche zo van: 'wat ben jij? hoe voel jij? wat is dat nu hier???'
Gisterenavond begon hij haan Blanche haar kuif te voelen en aan haar hoofdveren, tot hij er precies te hard aan trok, dan ging Blanche lopen.
Hij begint ook weer meer macho te doen en terug naar blanche te fluiten.
en ze proberen beiden dicht bij elkaar te zitten, maar het is net zo een verliefdtienerkoppeltje dat wel wilt maar niet durft.
Het is zo grappig om ze bezig te zien, nie normaal.

Ik ga terug naar beneden, want ze zwijgen niet meer, hopelijk worden ze dan terug stil zodat mijn vriend nog wat kan slapen.

Groetjes,
Davina

Lauwers

hoi anja,

het is niet zo makkelijk met Blanche... ze heeft al zonnebloempitjes uit mijn vingers gepakt (door de tralies), die ze wel telkens liet vallen.
Maar doordat Charlie soms van lief naar (licht-)agressief kan gaan bij ons, durfde ze ineens niet meer.
Ze neemt nu af en toe weer eens een zaadje aan, dat ze direct laat vallen.
Ook moet ik weer veel thuis helpen waardoor ik niet de volle aandacht aan hen kan geven.
Charlie vliegt nog steeds lekker veel rond en is nog steeds een schatje :)

Groetjes,
Davina

natacha

Hallo Davina,

Je valkjes zijn echt mooi, ik heb de laatste 2 dagen niet zoveel gelezen dus heb ik dit dagboek nu maar even terug bijgelezen.
Ik ben blij dat het goed gaat met Blanche en Charlie.
De fotos zijn ook heel schattig.

Groetjes
Natacha

Lauwers

Dank je Natacha,

ik hoop dat het goed komt met je Luna.

Ik merk hier dat de valkjes van elkaar leren: zo begint Blanche ook sloopwerken uit te voeren, dezelfde als Charlie. en ze leerde ook trosgierst kennen.

Leuk koppeltje :)

Groetjes,
Davina

Lauwers

Hoi iedereen,

Er is iets raars, ineens begint Blanche Charlie weg te jagen als hij bij haar wilt komen. Ik weet niet wat er gebeurd is... het laatste dat ik weet is dat ik Charlie terug in zijn kooi zette omdat hij heel de tijd weer op mijn hand probeerde te rijden.
Zou dat er iets mee kunnen te maken hebben?

Daarnet waren ze precies een secondje letterlijk aan het 'bek- of snavelvechten'

Voor de rest zijn ze lief voor elkaar. Ik hoop dat het snel weer rustig word in de kooi. Ze zijn niet luidruchtig ofzo, maar nu hebben ze terug afstand van elkaar he.

Groetjes,
Davina

Lauwers

Hoi iedereen,

alles is kalm hier, niets speciaals.
Enkel dat het een beetje raar is tussen Charlie en Blanche.
Ofwel gaat Charlie naar Blanche en jaagt Blanche Charlie weg.
Ofwel gaat Blanche naar Charlie en jaagt Charlie Blanche weg.

Ze verwonden elkaar niet, dat is een voordeel. Maar gisteren had Blanche wel goed de staart van Charlie vast  ;D
Nouja, eigenlijk mag ik er niet mee lachen... ik zou liever hebben dat ze een koppeltje zouden vormen...

Groetjes,
Davina, Charlie en Blanche

♥Debby♥

als je tijd hebt moet je snel weer eens foto's maken hoor davina..

ze spelen gewoon een spelletje.. 't komt vast goed tussen die 2.. ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Silke *

Hoi Davina,

Hahaha, het zijn toch een scheetjes hè?!  ;D
Elkaar een beetje wegjagen  :o ::)  Welja, het is wel wat normaal, doen ze hier ook trouwens  ;D
Ik hoop het echt dat ze een koppeltje worden!

Groetjes
Silke x   

Lauwers

Hoi iedereen,

Blijkbaar is de verleidingsdans begonnen hier, althans op dit ogenblik loopt onze Charlie Blanche na te fluiten ;D leuk zicht hoor, en ze jaagt hem ook niet echt weg.
Maarja, morgen is het mss weer gedaan.
Ik zal binnenkort eens zien om nieuwe foto's te posten.

Groetjes,
Davina, Charlie, Blanche en Kitty

Sharon

Hoi Davina,
hahahaha... Die gekke verliefde pubers van jou toch. Zalig toch om dat zo te zien en mee te maken? Er verschijnt zelfs al een glimlach op mijn gezicht alleen door het te lezen.

Ik hoop voor je dat ze nu gewoon lief tegen elkaar zullen blijven. Maar volgens mij gaat dat helemaal goedkomen hoor! Ik denk wel dat jij straks een leuk koppeltje hebt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1