De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Karin

Gezellig met zijn vijfjes in het blok !

De oudste 2 komen er  overdag uit, en kruipen zelf 's avonds er weer gezellig in  :-* Iedere avond krijgen ze dan wat pap van me, niet veel maar puur om aan de smaak te wennen, anders wordt het erg moeilijk om ze met 5 1/2 week ineens pap te geven. Ze vinden kroelen echt heerlijk en maken van die lieve smakgeluidjes  ;D

Hier komt "Tante Summer" even op bezoek en zie je mams net in de opening en ze pluk snel een veertje uit een kuifje  >:(

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Wat een heerlijke foto, Karin
Het zijn echt schatjes :-*

Marian

Hoi Karin,

Wat zien ze er al "volwassen" uit.
Wat geef jij ze door de pap ?;) ;D

Groetjes, Marian

Karin

24 maart 2009, 21:30:16 #2538 Last Edit: 24 maart 2009, 21:34:47 by Karin
Nou, mijn broedseizoen is bijna officieel afgelopen  ;) Morgen worden jong 1 t/m 3 opgehaald :

Ze zijn dan 6 1/2 week. Ze eten al heel goed, willen geen pap meer, dus hup... naar de nieuwe baasjes !  ;)

Jong 5 wordt DNA getest. Ik hoop dat ik voor het weekend de uitslag heb, want dan kan het meteen weg als het het goede geslacht heeft  ;) Jong 4 is afgezegt  >:( Of beter gezegt, iemand die 1 valkje uit dit nest zou nemen ( dus niet specifiek jong 4, maar die is nu over ) mailde me nadat ik haar gemaild had dat de jongen rond dit weekend weg mogen dat ze geen geld heeft om een kooi te kopen  ::) Ze heeft alleen een grasparkietenkooi en daar zat al een valkje in. Ik heb gezegt dat die te klein was en ze zou een grotere kopen. Dit is al een tijdje geleden afgesproken. Dat mensen een valkje afzeggen is tot daar aan toe, maar als ze al bijna opgehaald kunnen worden en ik al een paar keer "nee" heb moeten verkopen omdat alles besproken is baal ik behoorlijk  >:( >:( >:(

Het is het rechtervalkje wat nog vrij is. Ik moest even het kopje bijdraaien omdat het niet in de lens wilde kijken  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

zotteke

Ik ga het jong denk ik niet nemen Karin. Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en ik krijg voor mijn verjaardag (a.s. zaterdag) geld voor een pyrrhura + kooi. mn pa geeft daar ook geld voor en een pyrrhura is ook al een járenlange droom  ::). Misschien eind van het jaar of iets later nog valkies  ;).

Mara

Hey Karin

Wat een scheetje zeg. Ik weet wel iemand die op zoek was naar eventueel een herplaatser. Maar weet niet of een jong valkje ook zou mogen....Maar wel een mooi valkje!

Groetjes

Mara

Karin

Tis een prachtig valkje !  8) En inmiddels besproken  ;) Als het genoeg zelfstandig is zal het vrijdag al opgehaald worden. Nu is in principe alles besproken, alleen nog even de DNA test van James Bond af wachten  ;D

Vanavond worden dus de oudste 3 opgehaald... Gelukkig... want het geeft wel veel stof hoor, zoveel valkjes in de huiskamer !  ::) Na het weekend heb ik alleen nog 3 eigen valkjes ( Dexter, Dana en Meego ) plus Jessie ( die in principe nog steeds een baasje zoekt, maar er momenteel niet uit ziet zonder staart. Ik wacht dus nog maar even  ;D ;D ;D ) in de huiskamer zitten.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Hoi Karin,

Wat leuk om nog een keer de broertjes en zusjes te zien van Pearl ;D Gelukkig is er voor jong 4 snel een ander huis gevonden. Het is anders veelte verleidelijk :-X. Pearl is zo geweldig valkje dat je er zo meer van wil hebben.
Hoe is het nu met het snaveltje van Jessie, kan Jessie zijn / haar snavel al een beetje goed houden? Of moet je het nog steeds vaak bij knippen?
Heb je eigenlijk al een idee of Jessie een man of popje is ;D

Groetjes Sabine

Karin

Ik moet het snaveltje nog steeds knippen. Soms 1 x per week, soms 1 keer in de 2 weken. Jessie fluit als een man, niet vaak, maar als hij het doet is het duidelijk een man, dus daar ga ik maar van uit  ;D Maar... Dana begon gisteren ook ineens te brabbelen, hahaha. En da's toch echt een popje  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Ach, ach, ach, wat een schetige koppies allemaal weer. Tuurlijk baal je als iemand op het aller-aller-allerlaatst de bestelling afzegt. Zonder een oordeel te willen vellen vind ik persoonlijk wel dat je éérst goed moet nadenken wat de aanschaf van een valkje met zich meebrengt. Dat je dat éérst zorgt voor een goede kooi is toch niet meer dan normaal? Je zorgt toch ook dat je babykamer gereed is vóór de baby komt en niet als het er bijna is.......
Gelukkig is er toch een baasje gevonden. Iemand die het valkje ook zeker verdient!

hilde

vind het ook mooie foto's karin

groetjessssss

Gerdy

Hoi Karin..

wat zijn ze super mooi geworden..

ik heb dat ook een paar keer gehad dan kwamen ze gewoon niet opdagen op de dag dat ze het kleintje op zouden halen..
nu vraag ik een aanbetaling en dat werkt erg goed.

gr gerdy

Karin

Ik doe niet aan aanbetalingen, want dan nemen ze het misschien sowieso, ook al is het niet welkom. Ik wil dat mensen er 200 % voor gaan  ;)

Toen ze het valkje besprak had ze gezegt dat ze een grotere kooi zou kopen... heeft ze dus al die weken stilzwijgend niet gedaan... En ik laat mijn jongen niet in een grasparkietkooitje proppen. Als ze geen geld voor een kooi hebben ( en tweedehands hoeft dat echt niet zo duur te zijn ) hebben ze ook geen geld voor een dierenarts als dat nodig is  >:(

De 3 oudste zijn gisterenavond opgehaald en nummer 4 wordt morgenavond opgehaald. Nummer 5 wordt nog spannend, want ik wacht nog op de DNA uitslag.... Als het geslacht niet de juiste is zal ik daar nog een baasje voor moeten vinden... Maar goed, dat is dan wel makkelijker, omdat ik dan zeker het geslacht weet  ;D ;D ;D

O, ik kreeg nog een "leuke" reactie op mijn advertentie op marktplaats ( van valkje nummer 4, die nu dus gereserveerd is ). Dat laat meteen zien waarom ik niet graag adverteer : "dat rechtervalkje op de foto met dat geplukte kuifje, die is zeker gratis hè ? Die kom ik wel halen"  ;D ;D ;D Grapjas.... die heeft niet eens een reactie terug gehad, ga ik geen energie aan verspillen, hahahaha....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Mijn ervaring met marktplaats was dat alle stomme reacties allemaal een vals email-adres opgegeven hadden.

Als ik hen beantwoordde, kreeg ik een mailtje terug, dat het email-adres niet gestond.  >:( De helden.  :-\

FIjn dat je nu voor allemaal een fijn adresje hebt.  :D

Geniet maar lekker van je rust.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Ja... ik ga nu heerlijk genieten van mijn rust  ;D Ga me ook weer storten op de honden : hondenschool begint volgende maand weer en we gaan nog wat workshop doen !! Helemaal goed  ;)

James Bond en Beppie zijn vanavond vertrokken naar hun nieuwe baasjes ! James was gelukkig een man, dus ik hoefde geen baasje voor hem te zoeken. Normaal doe ik de DNA test eerder, maar dit kwam nu gewoon zo uit... James is net 6 weken geworden, maar at al heel goed, dus mocht hij al vertrekken vandaag ! Dat is weer eens wat anders dan papjongen tot de 9 weken in huis hebben  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves