De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat alle kleintjes onder dak zijn :)
Geniet maar lekker van je rust en veel plezier met de hondjes :D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sabine

28 maart 2009, 23:15:02 #2551 Last Edit: 29 maart 2009, 00:06:02 by sabine
Citaat van: Karin op 27 maart 2009, 21:50:24
James Bond en Beppie zijn vanavond vertrokken naar hun nieuwe baasjes ! James was gelukkig een man, dus ik hoefde geen baasje voor hem te zoeken. Normaal doe ik de DNA test eerder, maar dit kwam nu gewoon zo uit... James is net 6 weken geworden, maar at al heel goed, dus mocht hij al vertrekken vandaag ! Dat is weer eens wat anders dan papjongen tot de 9 weken in huis hebben  ;D

Dat is nog eens anders dan de 10 weken dat Pearl nodig had. Wel super knap ;D Maar zo gaat het broed seizoen op eens snel voor bij.
Geniet maar lekker van je rust  :-*

Groetjes Sabine

Kaatje

Wouw,

Wat een geweldige foto's heb ik weer voorbij zien komen ! Wat lijken de jongen toch ontzettend veel op de ouders zeg, echt schitterend !!

Vind je het jammer dat je broedseizoen nu voorbij is, het zal wel even wennen zijn al die vrije tijd die je nu over hebt zonder de donsjes, maar die kan je lekker weer op andere manieren opvangen  ;)

Ik heb echt weer ouderwets genoten van je schitterende reportages  :D

Liefs, Karin

Karin

CitaatVind je het jammer dat je broedseizoen nu voorbij is,

Nee hoor, na 6 maanden ben ik het gewoon een beetje zat  ;D Ik moet er niet aan denken dit het hele jaar door te doen  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo, nu alle blokken opgeruimd zijn tijd voor de grote schoonmaak ! Ik heb gisteren eerst maar eens "eventjes" de grote volière onder handen genomen. Dat "even" was al snel 2 uur  ;D ;D ;D Eerst de volière in tweeën delen ( vonden ze niet zo leuk, ze hadden meteen "mot", want er was wel weinig plek om te zitten zo... ), bodembedekking eruit scheppen, stofzuiger door de volière heen, alle kieren, hoekjes en gaatjes soppen, nieuwe bodembedekking erin.... en dan de andere helft van de volière. Maar het resultaat mag er wezen hoor  ;D Meteen nieuwe foto's gemaakt voor op mijn website. Er staat nog steeds een foto van de kale volière toen ik hem net gekocht had.

Als manlief zo terug is van sporten ga ik 1 of 2 kamervolières onder handen nemen. De grote voorjaarsschoonmaak !!  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Wow, ziet er goed uit Karin. Prachtige voliere zeg.
En prachtige valkjes natuurlijk ;D ;)

groetjes, Nel :)

jeroenn

wow karin wat heb jij een mooie voliere zeg :o.
dat heb je snel gedaan 2 uurtjes.
en je vogels zijn ook prachtig.

groetjes jeroen

Dierenfreackske

Hoi Karin, wat een super super mooie voiliere heb je, je mag echt fier zijn meiss,  en hartstikke mooie foto's hoor,
Grtjs Ann

hilde

ja ik vind de voiliere ook mooi

groetjessssss

Caroline

Hij ziet er prachtig uit hoor!!!!

Enne 2 uurtjes .... pffffh, ik vind het ook wel mee vallen hoor.

Als ik zie wat er hier aan uren in de schoonmaak van de kooien gaat zitten, is je volière in ieder geval onderhoudsvriendelijk.  ;)

Succes met de rest.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Karin,

Wat een super volière zeg, prachtig 8) :D
Nou wat iedereen al zegt....2 uurtjes....knap gedaan. 8)...ik ben met mijn (grote) kooi al zo één uur bezig ::)
En ná de grote schoonmaken.....lekker genieten hoor ;D...ook van je kweek-vakantie :D

Groetjes, Marian

Karin

31 maart 2009, 19:00:43 #2561 Last Edit: 31 maart 2009, 23:45:17 by Karin
Hihi, ik vond 2 uur een aardige tijd  Gisterenavond weer 2 uur bezig geweest en toen 3 kamervolières en de lege 3delige broedkooi uitgesopt. Heb wel ineens een pijnlijke rechterarm overgehouden !  Nou ja... vanavond nog 2 kamervolières en van de week als de nieuwe kamervolière binnen is ( en Appel van haar onbevruchte eitjes af is ) de 2 broedkooien van de catharina's uitsoppen ( en op marktplaats zetten, ze gaan in een kamervolière ) en dan ben ik klaar ! En dan ga ik een nieuw filmpje maken voor op de website 
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ze zijn helemaal gek geworden hier !!  Heb ik eerst een lutino pop die zingt, dan heb ik een 4 maanden oude man die duidelijk bedel en voedergedrag van papvalkjes na doet en nu heb ik een DNA bewezen man die kippetje zit inclusief popjesgeluiden en knipogende cloaca  Meego duwt ook steeds tegen Dana aan zo van "klim er maar op"  Ze zijn gewoon helemaal gestoord......
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

;D ;D ;D

Ik heb hier een valkje wat alle deuntjes fluit al tikkend en vleugeltjes wijd, dus een man maar tevens kippetje gaat zitten, dus een pop.

Een lutino, na de rui GEEN spots meer onder de vleugels, dus een man, alleen .... wel visgraatmotief op de nieuwe staartveren dus een pop.

Snap jij het nog??

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Jij hebt net zulke rare vogels als ik  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves