De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

Marian

Hey Karin,

Kunnen we haar niet om laten bouwen :P ;D
Maar nu blijft ze wel fijn bij haar zusje, toch?

Groetjes Marian

zotteke

is dat cinnamon geparelde witmaskertje nu al gereserveerd?

Karin

Wat geweldig Hermien, zo'n homokietenpaartje  ;D

Nee, het bonte pareltje gaat helaas niet mee met het cinnamonnetje. Die  :censuur heeft niks meer van zich laten horen  ::) Het cinnamonnetje gaat nu naar een vrijgezellige vent toen ( valkjesvent wel te verstaan  ;) ). Voor het bonte pareltje heb ik diverse gegadigde...... Iedereen valt er voor als een blok  ;D Ik moet nog even kijken naar wie ze gaat. Ik wacht nog op wat reacties....

Ja, het cinnamon geparelde witmaskertje gaat samen met een broertje of zusje wonen, lief hè ?  ;D We hebben afgesproken dat ik kijk welke het beste qua knuffelgehalte bij het witmaskertje past  ;D In principe is alles besproken, heb nog even één cinnamon pareltje als reserve gehouden.... Maar zodra ik zeker weet dat alles goed blijft gaan ( het is natuurlijk allemaal nog best wel klein ) heb ik er ook zo liefhebbers voor. Ik wil alleen niemand blij maken met een dode mus  ;D ;D ;D Meestal hou ik er even ééntje "apart". als ze nog zo jong zijn.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zucht... ik had van de week al 2 kapotte eitjes gevonden in de volière.... vandaag en eergisteren vond ik een perfect mooi gevormd eitje netjes in de voerbak gelegd..... hoogstwaarschijnlijk van mijn fallow koppel.... weeeeeeeehhhh !!!  ::) Ik had het blok eraf gehaald omdat ze geen interesse hadden en als het te lang zou duren ik problemen met mijn vakantie zou kunnen krijgen, en nu dit  >:( Misschien hadden er wel prachtige fallow bonte witmaskertjes uit kunnen komen.... had er graag een popje van gehad... maar goed..... tis niet anders.... als het te lang had geduurt had ik zo dadelijk met mijn vakantie problemen gehad.... Net te jong om al weg te kunnen en net te oud om voldoende te hebben aan 1 x daags verzorging van de oppas... die waren nooit tam gebleven.....
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

☺ Pita ☺

Wat een heerlijke foto's weer !!!
Wat zijn het toch een droppies he!!

zotteke

Gelukkig dat het witmaskertje al gereserveerd is, dan is het voor mij niet zo moeilijk om de foto's te bekijken  ;D. Jammer van je eitjes!

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  2 maart 2009, 00:28:56
Zucht... ik had van de week al 2 kapotte eitjes gevonden in de volière.... vandaag en eergisteren vond ik een perfect mooi gevormd eitje netjes in de voerbak gelegd..... hoogstwaarschijnlijk van mijn fallow koppel.... weeeeeeeehhhh !!!  ::) Ik had het blok eraf gehaald omdat ze geen interesse hadden en als het te lang zou duren ik problemen met mijn vakantie zou kunnen krijgen, en nu dit  >:( Misschien hadden er wel prachtige fallow bonte witmaskertjes uit kunnen komen.... had er graag een popje van gehad... maar goed..... tis niet anders.... als het te lang had geduurt had ik zo dadelijk met mijn vakantie problemen gehad.... Net te jong om al weg te kunnen en net te oud om voldoende te hebben aan 1 x daags verzorging van de oppas... die waren nooit tam gebleven.....

Wel... als je nog eitjes moet hebben... ik heb er hier nog een heleboel liggen hoor! Allemaal perfekt gevormd! :P ;D

:-X :-X

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Maar geen fallowtjes  :P 8) :-\ :-X
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

5 maart 2009, 23:05:01 #2513 Last Edit: 5 maart 2009, 23:10:35 by Karin
Ik ben natuurlijk weer helemaal verliefd op de jongen van Dimple en Magic  Het zijn gewoon weer ontzettend leuke jongen, het blijft mijn favoriete koppel 

Wachten op het eten van mama....

Maar mama probeert haar kans schoon te zien om snel uit het blok te vliegen.... Gelukkig was Frauwtje net wat sneller 

Frauwtje zegt dat we nog best wel in het bakje passen als ze het broedblok schoonmaakt, maar wij denken er toch wel anders over ! 

Jong 1, een lief, zacht jong, kijkt heel pienter de wereld in....

Jong 2, deze vind ik op dit moment het mooiste ( maar de 2 jongsten zijn natuurlijk nog niet te beoordelen ), hele mooie zachte pareltjes, iets pittiger dan het eerste jong, maar wel een moppie !

Jong 3, dit jong hou ik goed in de gaten. In het blok heeft het nergens last van, maar als het op mijn hand zit of op de grond heeft het wat moeite met netjes rechtop zitten. Ook lijkt het snaveltje een heel klein beetje scheef, echt een fractie van een milimeter, maar je ziet het wel als je goed kijkt. Het krijgt 2 x daags wat pap met druivensuiker. Misschien is het wat minder sterk en kan daarom niet goed recht zitten op een gladdere ondergrond. Het zijn tot nu toe geen spreidpootjes. Wel een erg leuk ding !

Jong 4, nog te jong om er wat over te zeggen qua karakter en kleuren...

Jong 5, James Bond... idem als jong 4....

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Wat een heerlijke foto's ;D
Wel grappig dat in het vorige nest van D&M een cinamontje had en de rest cinnamon geparelde witmaskers. En nu maar 1 cinnamon geparelde witmaskers en de rest cinnamon geparelde ;D

Groetjes Sabine

Marian

oh jee...weer kwijl, kwijl ;D :D
Heb nu verder weinig tijd, alvast fijn weekend,
Groetjes Marian

*Manon*

Hermien

Grrr........., kwijl....., zucht......,grrrrr....., ik mág en ik wíl en ik mág en ik wíl gewoon niet, niet, NIET meer kijken naar foto's van donsjes!

:P   :(   >:(   :'(

Enough is enough! 'Vliegtuig' is compleet..... :'(

O, o, o, wat zijn doe bekkies van die schattige donsjes toch onweerstaanbaar!

;D   ;D   ;D   ;D

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Karin,

Je foto's zijn zoals altijd weer schitterend en wat een heerlijke snuitjes hebben de kleintjes toch weer ! Telkens weer een genot om naar te kijken  :-*  :-*