De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Ooow wat een geweldige foto's en die handtekening zo leuk die foto.
Ti's als of hij/zij fluisterd "kijk ze maken een foto"

Gerdy

een dweiltje? het mag wel een emmer zijn..jemig wat vertederend en lief..ik kan er wel naar blijven kijken..

gr gerdy

Karin

Hihihi, ja, lief hè  :-* :-* :-* Die 2 zijn echt "totaly in love"  ;D

De website is klaar !! Ik zal natuurlijk regelmatig veranderen maken als ik weer eens wat nieuws leer  ;D, maar de opzet is klaar ! Alleen mijn gastenboekje is wel akelig leeg  :'( :'( :'( Dus als jullie er in willen schrijven... graag !! Ik heb nu ook de beveiliging klaar, dus er kan niet zomaar weer geknipt en geplakt worden  ;D

http://www.debonteparel.nl/
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

☺ Pita ☺

Mooie site echt wel.
Beveiliging werkt ook op en top  :D
Geen foto's meer op marktplaats zonder dat je het weet  ;)
Gaaf joh!!
Groetjes Petra.    (al 2 in je gastenboek ;D)

Sanna

Alleen je links-pagina is nog akelig leeg (hint, hint....  ;D).

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Heb gisteren heerlijk op je website zitten lezen... echt super hoe je het gemaakt hebt en hoe overzichtelijk ook.
Ook de brede uitleg over het hoe en waarom omtrent de valkjes vind ik echt bijzonder... echt heel erg mooi gedaan  :D :D

Je foto's zijn  om te smelten...  ;D ;D

Groetjes Manon

Hermien

Waarom doen mannekes nou nooit zo lief tegen elkaar? Ik ben al blij als mijn 'Vliegtuig' vleugel aan vleugel zit.....

;D   ;D   ;D   ;D

Karin

Dank jullie wel allemaal voor jullie complimenten  :-*

Tja Hermien, dit is dan ook een popje en een mannetje  ;D Maareh... Dexter en Jessie heb ik ook al aan de knuffel gezien ! En ik denk dat Jessie ook een man is  ::)

Ben nog druk bezig met de link pagina. Ook allerlei oude links laten vervangen op websites... valt niet mee  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanaf vandaag krijgen de 2 van Dazzle en Chico 3 voedingen. Kijken hoe het gaat ! Ze zijn nog steeds de ideale papvalkjes, slurpslurp-weg en verder geen gepiep  :o Hm... verdacht  ;D ;D ;D

Het bont geparelde popje. Hier heb ik diverse liefhebbers voor, maar er had iemand gemaild die beide popjes wilde hebben. Da's natuurlijk wel erg leuk  8) Maar ik heb niks meer van gehoord  ::)

Het cinnamon popje, een schatje  :-* :-* :-* Ook al is ze niet zo kleurrijk als haar zusje, ik vind haar prachtig !

De pareltjes ! Nog even en ze passen niet meer in het bakje als ik ze schoon maak  ;D

Heel grappig, ze gingen zelf zo zitten  ;D

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Jong 4

Jong 5, als je goed kijkt zie je een rode plek bovenop het kopje. Ik denk dat de ouders iets te enthousiast hebben gevoerd  :P

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerdy

Hoi Karin..

wat worden de kleintjes alweer groot..het zijn echt super lieven foto's..enne jij hebt ze echt niet in dat rijtje gezet?

gr gerdy

Karin

Noop...zo gingen ze zelf zitten, vandaar dat ik de foto ook zo grappig vindt  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Dierenfreackske

Hoi Karin, ik heb genoten van de foto's en ook van je prachtige website , heel heel mooi gedaan! Grtjs Ann

Karin

Eigelijk hoef ik helemaal niks te vertellen bij deze foto's... kijk en geniet !  ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Hermien

Ach....ach.....ach.....ach...ach toch wat een kijkgenot. O, Karin. Nog even over die kroelfoto en mijn reactie daarop. De dat nadat ik gereageerd had, vond ik 's ochtends Gabber knuffelend met Goofy. Inmiddels heb ik het al vaker gezien. Dus nu heb ik een homokietenkoppeltje! YEP. Gelukkig blijft het hier bij eierloze vrijpartijen.

;D   ;D   ;D   ;D

heleen

Hoi karin,

OOOOOOOOOOOOW wat een schatjes weer. Ik ben helemaal verliefd. ;D ;D ;D ;D

Groetjes Heleen