De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

20 januari 2009, 19:50:27 #2310 Last Edit: 20 januari 2009, 20:36:41 by sabine
Citaat van: Diaantje op 20 januari 2009, 16:21:48
Jeetje Sabine, jou geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld he.... ::) ::) ::)
Pearl al 9 weken en dan nog aan de pap, wat een papmonster....hahaha  :P

Ik zat gisteravond jou verhaal over Binky te lezen, hoe gaat het nu eigenlijk met hem?
Heb je eigenlijk een eigen dagboekje?

Hoi Diaan,
Mijn geduld wordt inderdaad op de proefgesteld. In juli heb ik een valkje besproken, en als het dan eindelijk uit het ei gekropen is denk je dat het niet zo lang meer duurt. Jammer genoeg vindt Pearl het wel best zo, met de pap.  ???
Het is een 9 1/2 week oude verwend papmonster, waar ik waarschijnlijk mijn handen vol aan gaat krijgen  ;)  ;D

Ik wil wel een boekje beginnen, maar ik wilde wachten tot dat Pearl komt. Dus ook jullie geduld wordt nog even op de proef gesteld  ;D Want als het aan Pearl ligt blijft ze volgens mij de rest van zijn/haar leven pap eten.

Groetjes Sabine

Diaantje

haha ja inderdaad, misschien moet je karin voorstellen dat jij het pappen overneemt... ;D ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Nee hoor, alles gaat hier geheel zelfstandig de deur uit  ;D Maar goed, zeg dat Pearl 2 weken achter liep, dan is hij / zij eigelijk pas 7 1/2 week  ;) Valt weer mee hè ? Hahaha...
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

ja groot gelijk hoor Karin  ;D ;D ;D

Maar inderdaad dan is ze nu 7,5 week, waarom liep ze eigenlijk zo achter? groeide ze niet goed?

Dagboek Tjippy en Yuki

sabine

Citaat van: Karin op 20 januari 2009, 20:37:27
Nee hoor, alles gaat hier geheel zelfstandig de deur uit  ;D Maar goed, zeg dat Pearl 2 weken achter liep, dan is hij / zij eigelijk pas 7 1/2 week  ;) Valt weer mee hè ? Hahaha...

Hihi jullie weten het leuk te brengen
Maar zelf pappen gaat het niet worden  ;D Binky en mijn huis zitten nog onder het pap  ;D Daarnaast ga ik 6 maart op vakantie en in de auto is er geen plaats meer voor een papmonster  ;D
We wachten helaas :-[ nog even geduldig af tot Pearl er klaarvoor is. ;D Het komt vast goed.
Binky heeft bij het begin ook héél erg mijn geduld getest. Hij wou nooit naar zijn kooi en hoe ongeduldiger ik werd hoe leuker hij het vond ;D Nu is hij super afgericht, op commando gaat hij naar zijn kooi.

Diaantje

haha, dat is wel mooi dat Binky dat doet....

Nou Pearl heeft du een nieuwe bijnaam....papmonster....

Gaan ze mee op vakantie?

Dagboek Tjippy en Yuki

sabine

Pearl en Binky gaan niet mee op vakantie. Deze vakantie gaan we met de auto naar Frankrijk op wintersport. De kooi gaat echt niet passen in de auto. En van de zomer ga ik naar Zuid Afrika en dan hoop ik dat ze naar mijn oom en tante te kunnen brengen.

Karin

Het hele nest liep achter, maar Pearl spande de kroon  ::) Ik heb ze van heel jong af aan 2 x daags gepapt en toen de ouders er helemaal de brui aan gaven heb ik ze verder groot gebracht. De reden is me een raadsel, het enige verschil was dat ze in een broedkooi zaten ipv een gewone kooi. Nu zitten ze dus in een gewone kooi  ;) Op mijn hyves bij verhalen kun je er alles over lezen. Het was nog heel spannend in het begin  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Jessie heb ik vanmorgen gewogen en weegt maar liefst 100 gram !! En dat met dat snaveltje  ;D ;D ;D Gaat dus erg goed ! Ik ga kijken of ik vanavond het nog een beetje bij kan knippen. Pearl was weer rond de 80 gram. Beide krijgen ze nu 1 x daags 5 ml, kijken hoe het gaat.

Loeki was weer 75 gram, 's avonds is hij / zij 85 gram, maar die 75 vind ik dus te weinig. Loeki krijgt nu 2 x daags 10 ml.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Hoi Karin,

Ik wil even laten weten hoe het met Ozzy en Lana gaat. Lana vliegt lekker de kamer rond ,maar komt dan gauw weer terug naar mij. Stel je voor dat ik misschien toch wat pap ergens vandaan tover!!! Nou dat heeft mevrouw echt niet nodig want ze woog net na een vlucht 90 gram.Ozzy vliegt ook lekker rond en woog na een vlucht net 83 gram.Niet slecht toch. Het gaat dus lekker hier .

Groetjes Heleen

Karin

Fijn dat het goed gaat met Ozzy en Lana ! Ik kreeg van de week ook berichten van Inzo en Indra dat het heel erg goed gaat, en ook Whisky en Elmo doet het super !! Whisky is een grote kroelerd en Elmo... is een lief RUSTIG valkje, whahahaha, het eerste jong van Dazzle en Chico die als rustig omschreven wordt  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

heleen

Hoi Karin,

Zo zie je maar weer oefening baart kunst.
Al iemand gevonden voor je lutino s?

Karin

Ik ben wel aan het mailen met mensen, maar nog niks definitiefs  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Citaat van: Karin op 21 januari 2009, 15:43:10
Pearl was weer rond de 80 gram. Beide krijgen ze nu 1 x daags 5 ml, kijken hoe het gaat.

Ik lees dat het de goede kant op gaat  ;D Nog maar 5 ml pap  :-* 80 gram is misschien niet zo zwaar maar daar maak ik me niet zo veel zorgen om. Ik heb net Binky nog eens gewogen na het ontwormen van vorige week. Hij weegt nog steeds 75 gram (na het vliegen). Als ze verder maar gezond zijn ;D 

heleen

Ik lees dat het de goede kant op gaat  ;D Nog maar 5 ml pap  :-* 80 gram is misschien niet zo zwaar maar daar maak ik me niet zo veel zorgen om. Ik heb net Binky nog eens gewogen na het ontwormen van vorige week. Hij weegt nog steeds 75 gram (na het vliegen). Als ze verder maar gezond zijn ;D 
[/quote]

Hoi Sabine,

Het is misschien wel lastig dat wachten ,maar het is echt de moeite waard.Het zijn echt hele lieve schatten.

Groetjes Heleen