De Bonte Parel : stoppen met valkjes(212) Ook de 4 tamme kan ik niet houden :o(

Gestart door Karin, 13 oktober 2007, 23:30:08

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Heleen,

Leuk om te horen dat het met Lana en Ozzy goed gaat  ;D Dat de jonge valkjes van Karin geweldig zijn daar twijfel ik niet aan. Toen ik Magic en Dimple zag wist ik gelijk dat ik van hun een jong wou. Ze zijn niet alleen erg mooi maar hebben ook een geweldige karakter.

Groetjes Sabine

Diaantje

Nou dat is leuk om te horen dat het zulke lieve schatten zijn.... ;D ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

22 januari 2009, 15:39:49 #2327 Last Edit: 22 januari 2009, 15:45:19 by Karin
Ik heb gisterenavond Loeki bij Dexter gezet. Omdat Loeki 2 x daags pap moet willen Jessie en Pearl natuurlijk ook ! En Dexter wil toch geen pap meer, dus die geeft geen problemen  ;D

Toen ik vanmiddag Loeki pap gaf bleven Jessie en Pearl gewoon met hun kopje in de voerbak en bleven schanzen  ;)  Vanavond even wegen ! Jessie is gewoon rond de 100 gram hoor !  :o Maar even kijken hoe Pearl er voor staat  ;)

Ik heb gisteren een heleboel foto's bewerkt, vooral veel van Dexter  ;D Maar ook van de lutinootjes, cinnamon pareltje en Meego. Ik zal ze vandaag ik mijn dagboekje zetten  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

heleen

Hoi Karin,

Ik heb je post ontvangen.Bedankt. Lana en Ozzy waren vandaag weer zwaarder als gister ;D.En het klikt heel goed met de andere valkjes.Dus het gaat helemaal top hier.

Groetjes Heleen

Karin

Ik heb Pearl vanavond gewogen en Pearl weegt ....... 90 gram !!!  ;D ;D ;D Joehoe !!!! Nu weeg ik normaal Pearl al begin van de middag, dus misschien scheelt dat 5 gram, maar ik ben heel blij !! Ik kijk of het lukt om Pearl vanavond helemaal geen pap te geven en als Pearl dan dit gewicht houdt mag hij / zijn dit weekend weg !! Je merkt ook heel duidelijk dat Pearl er minder behoefte aan heeft. Normaal als ik ze er uit laat vliegt Pearl onmiddelijk naar mijn hoofd toe en begint hartverscheurend te brullen. Toen ik ze vanavond even uit de kooi haalde om de kooi te verschonen vloog Pearl meteen een rondje en landde op de spiegel  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Joehoe !!! wat geweldig nieuws !!! 
Wat een geweldige foto's en wat is Pearl een Beauty zeg !  :-*

Caroline

Echt wel, ze is prachtig!!

Je krijgt ene heele rg mooi valkje, Sabine.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

23 januari 2009, 00:01:58 #2333 Last Edit: 23 januari 2009, 00:12:12 by Karin
Ik ben gewoon hélemaal wég van Dexter  :-* Het is zo'n snoepie en hij ontpopt zich ook als een echte kroelerd !! Het rare is alleen dat hij niet vanzelf uit zijn kooi wil  ??? Ik moet hem dus ook echt pakken. En dan zet ik hem op mijn schouder en meestal geeft hij 1 of 2 keer een luide gil, fladdert op... en dan blijft hij uren bij me zitten  :-\ Vreemde vogel  ;D Hij vraagt nu ook echt om kroeltjes en hij zit heel graag op mijn laptop  ;D

Wat een heerlijk ding hè  :-* :-* :-*

Ik kan er geen genoeg van krijgen foto's van hem te maken  ;)

En hier was hij het foto's maken zat  ;D ;D ;D

Jessie samen met Meego....

Jessie met Dana....

Tika

Lisa

Joy

Ik heb nog hele schattige foto's gemaakt van Meego en Dana, maar die laat ik morgen zien, hebben jullie wat om naar uit te kijken  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

Hoi Karin,

Zeker schattige foto's van Dexter, echt een scheetje 8)
En ook Meego is een scheetje :P ;D
Foto's maken èn kijken is ALTIJD leuk!! ;)

Alvast fijn weekend, groetjes Marian

Diaantje

super die foto's!!!

Dexter is echt een snoepie!
Hij wordt heel mooi!

Ik vindt de lutinotjes en het pareltjes trouwens ook prachtig hoor!

Ik hoop dat Pearl zonder pap kan, dan kan hij/zij eindelijk naar sabine toe.

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Morgenavond wordt Pearl opgehaald ! Hij / zij eet nu al 2 dagen geen pap en blijft netjes boven de 90 gram !!! 

Tika, het oudste lutino pareltje is nu 100 % besproken. Ze gaat naar iemand die al 3 valkjes heeft. Voor Joy en Lisa ben ik nog met iemand bezig, even kijken of dat gaat lukken  ;)

En nu de beloofde foto's van Meego en Dana !! Is het niet om te smelten !!  :-* :-* :-*

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marian

:-* :-* :-*

Fijn weekend, groetjes Marian

Kaatje

Wouw,

Wat een foto's weer Karin !

En je eigen studio, hehehe .... ik wil ook zo'n studio, wat een gaaf idee zeg en wat een mooie foto's kan je daar mee maken. Natuurlijk ligt het ook aan de fotograaf hè  :P

Heb weer genoten, .... liep wat achter, dus heb alleen de foto's bekeken, maar fijn dat Tika nu voor 100% besproken is ! Als je dit telkens weer opnieuw ziet ben je haast geneigd om je woonkamer tot volière om te bouwen, wat een scheetjes zeg ! Het is dat ik vol zit, want anders wist ik het wel  ;D

Liefs, Karin

Karin

Zo gemaakt hoor  ;D Stukje behang op de deur, iets leuks waar ze op kunnen zitten en klaar !  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves