2 augustus 2025, 22:14:51

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Debby,

Wat een prachtig valkje krijg je er bij.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Ik sluit me helemaal bij Anja aan.

En een geweldige foto  :D

♥Debby♥

Ze is mooi he.. dat vinden wij nou ook..  :D

*gaat weer snel verder poetsen.. wat een werk weer zeg na zo'n lang weekend en al die sneeuw en modder.. maar het nieuwe tuinhuis staat..*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe tuinhuis  :D

Kaatje

Hoi Debby,

Dat poetsen ook altijd hè !! Super zeg, gefeliciteerd met jullie nieuwe tuinhuis  :D

Groetjes, Karin

Peggy

hey Debby,  heb even een vraagje..zou jij voor mij evt de opening vh deurtje van jouw kooi ( new york ) op kunnen meten...ik wil graag weten of er een 5 hoekig blok doorheen past (  heb ik zojuist gekocht en mag ik evt omruilen als de deuropening te klein is )...alvast vriendelijk bedankt hè.
Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

♥Debby♥

Tuurlijk wil ik dat.. ga ik even doen..

wil je zo'n zelfde kooi kopen dan??

Ik ga het gelijk doen... momentje dus!

♥Debby♥

Peggy,

als  de deur openstaat heb je 25 x 64 cm. maarrrrrrrrrrr

als je samen bent met je man dan kun je hem ook heel erg makkelijk via het dak erin laten zakken..

dat gat is vele malen groter.. dus dat blok krijg je er zoiezo wel in! 

Peggy

alvast heel erg bedankt Debby!!
ga even meten...
Jij bent verder erg tevreden over de kooi hè?
Gr Peggy

Peggy

Ja ik heb wel interesse in die kooi en het leek me makkelijker als zo'n blok gewoon rechtop door de deuropening past...het blok is 30 cm breed dus dan moet ik dat helemaal scheef draaien...maar wat je zelf al zegt;  het kan natuurlijk ook van bovenaf...de man van dierenvilla raadde me al de barcelona aan...ik denk er nog effe over na...ik denk dat ik de new york wil  :D

groetjes peggy...nogmaals bedankt hè.

♥Debby♥

Ik ben heel erg tevreden over de kooi.. Hij is mooi ruim maar niet te groot..  de opvangbakken steken niet extreem breed uit dus hij is heel netjes neer te zetten..

Ik vind hem ook makkelijk schoonmaken.. ja, heel erg tevreden..

Peggy

aha superrr...ja ik vind de barcelona ook wat te breed...ik heb al zo'n brede kooi hier staan...ik zoek wel een ruime kooi maar niet al te breed...ik denk dat ik hem ga bestellen...even nog in de groep gooien hier en dan bestellen maar  :D

♥Debby♥

Ik had die andere inderdaad ook zien staan toen bij dierenvilla maar die vond ik toen ook te breed.. deze is bijna vierkant.. lekker hoog.. op een klein oppervlakte toch veel leefruimte..

succes ermee!  :D

danielle

Hoi Debby,
Wat een mooi valkje krijg je erbij. Daya is echt super mooi.
Duuk en Didi gewoon al aan het wipwappen, hihi die zijn er snel bij.
Ik ben benieuwd of mijn Spikey er ook zo snel bij gaat zijn  ;D .
Je hebt inderdaad echt een super mooie kooi! Die komt ook nog wel op mijn verlanglijstje te staan  :) .

Groetjes Danielle

♥Debby♥

Hoi Daniëlle..

die kooi kan je heel vlak bij Petra kopen... toen wij in de buurt waren zijn we er gelijk maar even langs gereden..  ;)

Echt waar.. Petra krijgt nog eens een gratis kooi voor alle klandizie die ze oplevert.. dus mocht je langs rijden bij Dierenvilla, vooral haar naam noemen! hihi..

Spannende tijd he.. wachten tot het ene zinnetje komt.. het zinnetje waarin je te horen krijgt dat je je schat mag gaan halen..

en geloof me.. spikey wordt echt zoooo mooi... z'n grote broer krijgt nu 2 kleuren.. heel erg apart!!

Wat onze mafkeesjes betreft... het gaat goed met ze..

Didi en Duuk heb ik betrapt en........ op de foto gekregen..  ;D

Ik moet alleen hun toestemming nog om ze te mogen plaatsen.. zou geen rechtzaak aan mijn broek willen..  ;) ;)

Dixie gaat echt steeds meer riedeltjes fluiten maar begint ook te brabbelen.. dus ik praat veel tegen hem.. wie weet komt er nog eens een reactie terug!  :)

En natuurlijk het wachten op Daya..

Nou zat ik gisteren te denken he.. is het nou verstandig om Dixie en Daya straks even apart te zetten, bij elkaar in een andere kooi?

omdat Didi en Duuk nou zo samen zitten alsmaar.. en misschien kunnen Daya en Dixie dan ook een beetje aan elkaar wennen??

Wat denken de ervaren dames??? wat is wijsheid???

ben benieuwd wat jullie ervan denken..

Overbodig te melden dat ik graag zou zien dat Dixie en Daya elkaar leuk gaan vinden.. dan heeft iedereen een maatje.. maar misschien is het wel goed omdat Duuk nogal op dreef is.. en ik niet weet of hij bij Didi blijft of net zo makkelijk overstapt op Daya??

Tips welkom dus..