2 augustus 2025, 20:04:46

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Kaatje

24 maart 2008, 00:21:22 #2145 Last Edit: 24 maart 2008, 00:22:53 by Kaatje
Hey Debby,

Sorry dat ik even onderbreek  :P En ik lig trouwens helemaal in een deuk hier om jullie, .... maar die kleuren die Duuk heeft, die heeft Paco dus ook, ... soms lijken het wel 3 kleuren, apart hè !? Er werd mij dus ook al verteld dat Paco waarschijnlijk toch ook cinnamon is !

Paco heeft net als Duuk nog steeds dat cinnamon op de buik, dus ... maar het is zeker bijzonder mooi, hele aparte kleur ook, vind je niet !

♥Debby♥

Maf he Karin die kleuren.. ik kan echt niet wachten tot hij goed in de rui komt.. benieuwd wat er dan uit komt...

Nou Jeannine, nog ééntje en dan is het weer genoeg voor vandaag..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Marc van de Kuifjes

Tjonge, jullie hebben een slapeloze nacht achter de rug denk ik! ;D

...en met al die mooie handtekeningen... zou ik bijna ook...

...oh nee... hellup! :o :o... ik... durf... niet... ::)

;) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Hoi Debby,

Paco heeft natuurlijk al een rui achter de rug en heeft deze kleuren nog steeds, ... ik hoop dat dit zo blijft want ik vind het toch wel erg apart ! Ben benieuwd met Duuk ...maar volgens mij blijft hij wel zo hoor  ;)

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Mijn laptop viel gisteren in eens uit >:( :-X :'(
Gelukkig heb ik nu wel weer verbinding.

Je hebt super mooie lieve handtekeningen gemaakt voor mijn meissie.
Amanny heeft ze net gezien en ze wil meteen dat ik uitlog zodat zij achter de pc kan kruipen om je te bedanken en de handtekening te gaan gebruiken. Ze vind de eerste het mooiste.

Heel erg bedankt  :-* :-* en Mon komt straks zeker ook een bedankje brengen.

Dierenfreackske

Hoi hoi Debby...ik moet eerlijk zijn over de handtekeningen en ik vind jouw handtekening voor Ammani ook de mooiste en ben heel blij dat ze die gaat gebruiken , super he ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Och Ann, ik wilde je niet dwarsbomen hoor.. maar we hadden gisteren zo'n lol met die handtekeningen allemaal.. heb je ze gezien van Duuk??  die staan een pagina hiervoor...

en zo kwam er ook een handtekening van Amanny..

Marc, wat wil je?? lucht je hart?? ik vind jouw handtekening trouwens wel echt waanzinnig mooi!! 

Karin, Ik heb het idee dat Duuk een beetje gaat beginnen met ruien nu... zo heel af en toe kom ik al een enkel grijs veertje tegen.. dus het zal in ieder geval niet lang meer duren.. Diesel is er net doorheen aan het raken en die is ietsjes ouder dus het kan wel kloppen natuurlijk..

Nou, vanmorgen werden we wakker in een wit landschap.. hele rare gewaarwording al zeg ik het zelf.. wel scheen HEERLIJK de zon en het was echt superlekker buiten..

ik gauw aan het ruimen en de boel aan kant gemaakt terwijl man en kinderen buiten bezig waren... eindelijk klaar, ik pak een bak koffie en wat denk je???

ZON WEG!!!!!!  :'( :'(

Net sneeuwde het zelfs weer.. maar 1 klein lichtpuntje.. onze dametjes zijn van 1 april, geboren op 2e paasdag 2002... en ALTIJD op hun verjaardag is het superweer!! ieder jaar weer..

Dus we blijven lachen.. nog even geduld en dan komt de zon!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

trienke

Dat was weer een aantal pagina's bij lezen hihi
Fijn dat het goed gaat daar bij jou :D

Groetjes Trienke

Peggy

Hoi Debby...ik was gebleven bij blz 127 dus ik had even wat bij te lezen  ;)

Ik ben hele mooie foto's onderweg tegengekomen en hele mooie creatieve handtekeningen..jij bent er echt wel handig in.  ;D

en je krijgt er nog een D tje bij...wat gaaf!
en Diesel heet nu Didi en Duuk heeft uiteindelijk toch iets bereikt??  wel heel leuk voor duuk dat zijn liefde eindelijk beloond wordt...Duuk is trouwens echt heel mooi en je andere valkjes trouwens ook  :D
Wanneer krijg je Daya..of heb je haar al ?  mss heb ik eroverheen gelezen  ::)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Debby,

Zo ik moest even 9 pagina's bijlezen maar het is me gelukt hoor.

Nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Stemmen kan ik helaas niet meer.
Daya is wel een erg mooie naam hoor.

Diesel is omgedoopt tot Didi. Wat een veranderingen zeg.

Je nieuwe handtekening mag er ook weer wezen hoor. Geweldig.

Daya is prachtig Debby. Om zo verliefd op te worden hoor.

Duuk wipwapt met Didi...............nou duidelijker kan het niet dat Didi dan een popje is toch. Jan al in de startblokken om een broedblok te maken hahahahahahha

Wow Debby wat een mooie plaatjes van je schatten. Ik vind die van Dixie en Didi het mooiste.

Dat licht en donker op de rug van Duuk dat heeft Yahoo hier ook. Na de rui zijn de kleurverschillen alleen maar meer geworden. Echt mooi om te zien.

Sneu dat Dixie nu wordt weggejaagd. Didi en Duuk willen natuurlijk oefenen hè hahahahah

De film draait hier nog niet hoor................geweldig hoor.

Nou Debby ik lig hier in een deuk met die creaties van je. Dat mag je vaker doen hoor.

Groetjes Anja

Amanny

Hallo,

Ik wilde U even heel erg bedanken voor de prachtige handtekeningen die U voor mij heeft gemaakt.

Ben er superblij mee  :-* :-* :-*

Veel liefs,
Amanny

Gemaakt door de valkenmama van Didi, Duuk en Dixie.
Heel erg bedankt.

Sally

Hallo Debby,

wat leuk dat Duuk en Didi wipwappen, er komen mooie jonkie's uit zeg aan de mutatie berekeningen te zien die jij hebt gemaakt.
Geweldig dat Jan al klaar stond in de startblokken om een broedblok te maken ;d ;d ;d.

Je hebt van diesel dan toch een Didi gemaakt, heel erg mooie naam vind ik "Didi" en toch iets meer vrouwlijker ook eh. :)

Je handtekeningen zijn ook heel erg mooi en echt heel creatief!
Geweldig ze!!

Groetjes Sally

Annelies

Gaaf he zo'n tweeling ik vind ze super gaaf.

Gr. Annelies

caro

Hoi Debby,

Links zit Zoe'  en  Daya rechts  :) ;.  Daya is helemaal geel net als Pride.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Annelies

Hoi Caro

Bedankt was ik even vergeten  :D

Liefs Annelies