3 augustus 2025, 18:51:09

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

Anja

Hey Kanjer,

Een jaar waarin veel is
gebeurd is voorbijgegaan,
een tijd waarin tranen en vreugde zijn samengegaan.
12 maanden met vele vreugdes,
maar ook met al zijn zorgen.
Maar nu moeten we vooruitzien naar ...... morgen.

Om voor het nieuwe jaar
een gedicht te beginnen,
gaan er zoveel woorden om van binnen.
Woorden die blijven steken,
blijven malen,
ik zou er bijna in verdwalen.

Nieuwjaar...wat mogen we verwachten?
Een jaar vol vreugde,
gezondheid en vriendschap,
dat heeft iedereen in gedachten.
Het is nu tijd om af te sluiten
en verder te gaan,
en om zonder zorgen in het nieuwe jaar te staan.
Het is tijd om opnieuw te beginnen,
voor mij met deze paar zinnen.
Vandaag sta ik even stil,
bij wat ik jullie wensen wil

Ik wens dat al je verlangens
mogen uitkomen.
Ik wens je het beleven van al je onvervulde dromen.
Ik wens je geen macht,
rijkdom of weelde dat
alles overheerst.
Ik wens gewoon dat je gelukkig mag zijn met elkander...
want dat raakt een mens het eerst.

Ik wens je een schitterend,
sprankelend en vooral gezond 2009.

Dikke kus,

Anja

Caroline

Wij wensen jullie

Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Mara

Anja

Gerdy

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

danielle

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Gaat alles goed bij jullie meis ???

We missen je hier :'(
Hoop je snel weer te zien op het forum.

Dikke  :-* en knuffel.

Liefs Jeanine

♥Debby♥

7 januari 2009, 23:51:02 #4332 Last Edit: 7 januari 2009, 23:53:53 by ♥Debby♥
Wat een lieve wensen en berichtjes allemaal in mijn boekje..

Natuurlijk wens ook ik iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar.. dat het een jaar mag worden met veel liefde, geluk maar vooral.... GEZONDHEID!!

Helaas is onze laatste week van het jaar niet leuk geweest.. Mijn liefste allerbeste vriendinnetje is haar vader verloren op 2e kerstdag.. veel verdriet dus en ik heb haar zoveel als ik kon en natuurlijk nog steeds kan, bijgestaan.. op oudejaarsdag is hij begraven.. slechts 60 jaren jong.. zomaar ineens.. weg!

Daarbij natuurlijk ook voor ons de drukte van de jaarwisseling.. er sneuvelen altijd nog genoeg ruiten en die mogen wij vervolgens allemaal gaan maken midden in de nacht.. pas vandaag heeft Jan weer wat lucht gekregen maar vanaf 0.00 uur 1 januari is het echt bal geweest.. hij ligt dus nu ook alweer lang en breed op bed.. Om het nog wat drukker te maken heb ik deze week 2 dagen met de accountant in het kantoor gezeten om het jaar 2008 af te sluiten.. dat is gelukt en gelukkig met een leuke winst dus we hebben het allemaal niet voor niets gedaan..Helemaal top... en dan vergeet ik nog de kleine verbouwing op de bovenverdieping in huis.. in de dagen voor kerst zijn er 5 veluxramen geplaatst.. *STOF*

en nu? ik heb een dag of tig huishouden in te halen.. want bijhouden is iets anders dan schoonmaken.. *slik* en daar ga ik morgen dus mee beginnen.. en als ik dat dan gedaan heb... als ik dat helemaal klaar heb..... dan ga ik weer ademhalen... en dat doen we dan natuurlijk onder het genot van een bak koffie en het forum.. ;)

Het is een rare tijd geweest.. eigenlijk is het teveel geweest.. maar goed.. ik had natuurlijk niet verwacht dat er zoiets vreselijks zou gebeuren.. en dat slokt wel heel veel tijd en energie op.. maar met liefde hoor.. begrijp me niet verkeerd.. want als zij morgenochtend belt krijgt het huishouden de hik maar weer!.. andere dingen gaan voor..

Nou en verder.. met de vogeltjes gaat alles goed.. we hebben zelfs 2 logeetjes... Donder en Bliksem van mijn zwager en schoonzusje zijn bij ons.. de baasjes bevinden zich in Cuba.. tja.. altijd baas boven baas.. maar wij gaan over een paar weekjes naar België dus he... ik zeur niet.. ::)

er staan hier nu 3 kooien op rij en het is echt een beestenboel.. stofzuig ondertussen 3x per dag om het in toom te houden.. om te gillen dus..  :D

Met de vogeltjes buiten is het iets minder gegaan.. helaas hebben we Pink&Panther moeten begraven.. 2 dagen na elkaar dood aangetroffen in het binnenhok.. ik vrees dat de kou ze toch teveel is geworden... hoewel ik dat wel vreemd vind want de rest heeft, mijns inziens nergens last van... ze liggen samen op een mooi plekje..

Ondertussen heb ik ook al 3 kletsende mannetjes.. Lekker en Hallo vliegt hier regelmatig door de woonkamer.. echt heel gaaf.. ze nemen het echt van elkaar over..

Misschien nemen de 3 broertjes het ook nog wel over.. kunnen zij het weer leren aan de man buiten.. 1 man want ik denk toch dat Twingo, de geelwang een vrouwtje is.. zeker weet ik het nog niet maar geen fluitje niets en nog keurig ALLE pareltjes.. niet 1 klein plekje dat al vervaagd... maar goed, in het voorjaar weten we het natuurlijk pas zeker...

Nou... dat was het wel even voor mij.. ik ben gebroken.. de boekhouder ging pas om half 10 vanavond weg en ik ben nu net klaar met afronden.. ik ga mijn bedje opzoeken.. morgen weer een drukke dag..

Ik beloof dat het goed komt.. heel snel... ik doe mijn best en ben jullie zeker niet vergeten!!

Nogmaals, bedankt voor alle lieve berichtjes.. jullie zijn SCHATTEN! allemaal..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

Gecondoleerd  :'( Ik weet wat het is,ben mijn vader vorig jaar ook plots verloren......En kan het eigelijk nog steeds niet helemaal bevatten... En dan ook nog eens de drukte op je werk, je zult wel doodop zijn.... Kan me voorstellen dat je even geen tijd hebt voor het forum. Nogmaals heel veel sterkte en we zien je wel weer als je in wat rustiger vaarwater komt !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

aad