5 augustus 2025, 20:21:28

♥ Debby's gevleugelde vriendjes ♥

Gestart door ♥Debby♥, 5 oktober 2007, 12:00:54

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Fijn om wat van je te lezen op het forum.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met het steunen van je vriendin ondanks dat je het zelf heel erg druk hebt.

Jammer dat je zo vroeg afscheid hebt moeten nemen van Pink en Pantherook hier veel sterkte.

Hoop dat het snel weer wat rustiger voor jullie wordt zodat jullie op adem kunnen komen.

Heel veel liefs,
Jeanine :-* :-* :-* :-*

Caroline

Hoi meis!!!!

Gecondoleerd en sterkte met het verdriet en het steunen hiervan.

Balen natuurlijk ook van je Bourkes .... de roze mutaties blijft een zwakkere mutatie dan de wildkleur, wat betekend mogelijk ook minder bestand tegen de kou. Zelf heb ik ook Bourkes en Turquisines gehad en weet nog dat men me toen geleerd heeft dat mits ze van voorouders komen die ook allemaal buiten hebben geleefd, Neophema's goed buiten kunnen overwinteren maar als dit niet zo is, je ze beter naar binnen kunt halen. Het werkt bij dit soort niet als ze bijv. de hele zomer buiten zijn en langzaam de herfst en winter ingaan als de ouders altijd binnen hebben gezeten. Dit leerde een Neophema-kweker mij die al 30 jaar in het vak zat.  ;)

Probeer ook weer af en toe wat tijd voor jezelf te nemen.

Fijn dat jullie een superjaar hadden.

Alles met de kids ook weer goed??

We zien je wel weer .... liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerda

Hoi Debby,

Fijn in ieder geval weer iets van jullie te horen.
Wel heel vervelend voor je vriendin dat haar vader overleden is op tweede kerstdag, het blijft altijd zo'n feestdag met een verdrietige bijklank, dus eigenlijk het woord feestdag niet waard.

Kom maar weer rustig aan op orde, stof is maar stof, mensen zijn belangrijker!

Liefs, Gerda

Kimm

hoi debby,

wat verschrikkelijk  voor je vriendin zeg. bah  :censuur

fijn dat je even weer wat hebt geschreven hier. ik maakte mij ook al zorgen.
doe lekker kalm aan.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Jullie zijn echt zo lief.. helemaal fijn!

ik ben vanmorgen ook heerlijk met school mee wezen schaatsen.. heerlijk! die frisse lucht, ijzers onder en gaan.. helemaal super!

Caroline, deze bourkes en ook de ouders zaten buiten.. veel verder weet ik het niet.. ach het is gewoon heel zielig dat ze op zo'n manier moeten overlijden.. ben er best naar van geweest..

Met de kindertjes is alles goed trouwens.. die genieten van het privé ijsbaantjes in onze tuin.. we hebben het zijterras van 4x6 onder water gezet.. niet groot maar voor die kinderen helemaal super en geen geklier op slootjes.. super!

He.. nu je hier weer rondneust merk je eigenlijk pas hoe ik dat gemist heb...  ::)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Karin

OO, ik heb gemist dat je bourkes overleden zijn ( het was ook al laat  ;) ), balen zeg ! Ja, ik heb begrepen dat ze niet zo goed tegen de kou kunnen, maar er zijn er genoeg die ze wel de hele winter buiten kunnen houden. Misschien toch net teveel vorst  :'( Hoe gaat het met Donder en Bliksem ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kaatje

Hoi Debby,

Fijn om te lezen dat je er weer bent ! Ook namens mij gecondoleerd met het verlies van je vriendin haar vader, dit zijn altijd hele verdrietige gebeurtenissen en dan precies in deze tijd van het jaar  :-\

Je bent een kanjer hoe je haar steunt, dat is pas echte vriendschap !

Ach, zonde en zielig van Pink en Panther, gelukkig zijn ze weer samen, wel fijn om te lezen dat het met de rest van de buitenvogels goed gaat !

En de kids een eigen schaatsbaan, heerlijk, vooral omdat ze dan lekker dichtbij zijn en je niet bang te zijn voor die enge wakken !

Hopelijk heb je alles weer snel op de rail en kan je onder genot van een bak koffie, hier weer lekker rondstruinen ! Heb je gemist  :-*

Marc van de Kuifjes

Hey Debby!

Mijn deelneming met het verlies van de vader van je vriendin :'(...
Iemand verliezen is altijd erg pijnlijk, zeker als ze nog veel te jong zijn om te sterven. Ik heb het helaas ook al moeten meemaken. Ik heb een zus verloren, gestorven aan lupus. Ze was toen net 25 geworden. Dat is inmiddels alweer een jaar of 13 geleden, maar vergeten doe je dat nooit...

Wat jammer ook dat je de bourkes verloren hebt...
Caroline spreekt van de rose mutatie. Betekent dat dan dat bourkes van nature niet rose zijn?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Debby

Gecondoleerd met het overlijden van de vader van je vriendin....

Maar fijn om weer van je te lezen. Sterkte met het verlies  van de bourkes...het kan van de kou zijn geweest. Maar dat is natuurlijk gissen.

Sterkte

Mara

*Manon*

Hoi hoi Debby,

Gecondoleerd met het overlijden van de vader van je vriendin.
Wat heftig zeg.

Gelukkig kan zij bij jou terecht met haar vriendin. Fijn dat je dit voor haar doet, maar ja.. daar ben je dan ook vriendinnen voor.

Sterkte meid!

Liefs Manon

Nathalie84

Hoi Debby,

Ik lees nu net je verdrietige verhalen...heel veel sterkte toegewenst!!

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Kom gewoon even hoi zeggen en een knuffeltje brengen :-*

Liefs Jeanine

Gerdy

gecondoleerd met het verlies van de vader van je vriendin..

wat sneu van je Bourkes..misschien is het inderdaad de kou geweest maar zeker weten doe je dat toch niet.

fijn om hier weer iets van je te lezen..

liefs gerdy

Kaatje

Hoi Debby,

Gewoon even laten weten dat ik aan je denk  :-*

Liefs, Karin

christa

ha debby
fijn om weer wat van je te lezen.alleen jammer dat het niet zulke hele fijne berichten waren.gelukkig dat het met je gezin goed gaat.
ik wens je veel sterkte toe en alles wat je meer nodig hebt.
groeten en een dikke kus christa.
ps mijn 4 bourks hebben zich goed door de vorst heen geslagen de mijnen zijn allemaal rose