Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Jeanine,
Wat leuk dat je weer actief bent op het forum  :D .
Ik heb genoten van alles wat je over je valkjes hebt geschreven. Ze hebben allemaal zo'n ander karakter echt leuk. Je hebt een leuk stel thuis zitten hoor!
Ik heb ook genoten van je foto's nu kan ik ook weer een voorstelling maken welke valkjes je hebt en hoe ze er allemaal uit zien.
Die baloo is me er eentje zeg  ::) . Hier hebben ze niet veel te kiezen, anders was Spikey denk ik ook wel zo geweet, die was al toen hij nog maar 3 maanden oud was aan het wipwappen met Izzie.

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Dat is alleen maar leuk vind ik ;D

Hoi Caroline,

Ik bedoel niet het gewicht van Gorgi en Zazou maar het formaat. Gorgi is niet mager met zijn 84 gram hij is gewoon ontzettend klein als je hem bij de anderen ziet.
Ik zal een foto maken als Gorgi naast Zazou zit dan zie je echt een giga verschil kwa bouw en grote. Zelfs Vitani de jongste is een stuk groter en zwaader dan Gorgi  ::)

Hoi Danielle,

Ik vind het ook super om weer terug te zijn op het forum. Heb het ontzettend gemist.
Vind het leuk om te lezen dat je genoten hebt van de foto's en verhalen.
Het is zeker een lekker stel dat ik heb zitten. Ben er ook super trots op.

Spikey laat er geen gras over groeien zeg :o :o :o
Gelukkig zijn Spikey en Izzie wel heel lief voor elkaar en ik vind jou duo ook ontzettend mooi.

Sharon

Hoi Jeanine

zo... ik heb heel jouw boekje weer volledig bijgelezen zeg  :o Daar was ik toch wel evenmee bezig  ;D Maar dat geeft helemaal niets, want ik heb lekker kunnen genieten van al je verhaaltjes en foto's die je hebt geplaatst. Wat heb jij er in tussentijd een boel valkjes bij gekregen zeg  :o En dan komen er nog meer aan... Ik las toevallig nog dat je zei dat je maximum eigenlijk 6 was  :P En nu ga je al naar het dubbele, hahaha. Ach ja, het valkenvirus  hè  ;D Eenmaal besmet kun je niet meer terug  ;D ::)

Ik weet nu precies welke valkjes jij hebt, maar hoe zit het met de valkjes van je moeder? Welke mutaties heeft zij nu allemaal?

En die Baloo zeg... eerst van twee walletjes snoepen  ::) Totdat zijn eerste 'vrouwtje' erachter kwam  ;D ;D

Je hebt echt prachtige valkjes zitten meid!

Enne... volgens mij heeft jouw man gewoon een voorliefde voor witmaskers  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Ik weet niet hoever je achter wa :-[ maar wel leuk dat je weer helemaal bij bent :D

Ja klopt ik heb altijd gezegd 6 is maximaal nu zeg ik geen maximaal meer. Ik heb ondanks dat Feline en Shanti en Zazou en Twinkel veel op elkaar lijken toch allemaal verschillende mutatie's dat maakt het zo leuk ;D
En die andere worden ook allemaal verschillend :D

En mijn moeder heeft een witmasker Remy (broer van Gorgi)
een cinnamon gepareld witmaskertje Jamie(oudere zus van Vitani)
een cinnamon bont gepareld poppetje Yodi (nestzusje van Shanti en Twinkel)
van Beauty, Rozie, Rexie en Jacky weet ik niet de precieze mutatie sorry. Ik zal het aan mijn moeder vragen of als Caroline het leest weet zij het ook  :P

Baloo is echt een deugniet. Ach als hij nu gelukkig is met Feline vind ik het ook prima. Ze mogen toch nog geen nestje. Feline is nog veel te jong ;)

En ik ben het met je eens ik heb super mooie valkjes zitten ;D

Mijn man heeft niet echt een voorliefde voor witmaskertjes hij houd gewoon erg van de kleur van Vitani en zij is supermooi gepareld.
Zo vind hij de wangetjes van Belle helemaal het einde. De staart van Gorgi met het volle buikje van Feline en het karakter van Zazou  ;D ;D ;D
De enigste waar hij niks aan vind is Baloo. Mijn man is niet kapot van een wildkleurtje :-\
Ik vind Baloo juist wel heel erg mooi met zijn gele kop. Maar ieder zijn smaak.
Zo vond ik eerst witmaskertjes niet zo je van het. Maar ondertussen heb ik hele mooie witmaskertjes gezien en heb ik twee hele mooie in mijn bezit.
Niets is zo veranderlijk als de mens zullen we maar zeggen ;D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...en of je mooie witmaskertjes hebt , en je hebt wel een goede smaak wat valkjes betreft in ieder geval hoor ! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Jeanine

hahaha, wel zo slim om nu geen maximums meer te zeggen, want je blijft ze waarschijnlijk toch verleggen  ;D ;D Wat heerlijk toch, dat valkenvirus  ;D En het is idd super leuk om allemaal verschillende mutaties te hebben en dat alle valkjes dan ook nog eens elk een heel eigen karakter hebben  :D

Bedankt om de mutaties van de valkjes van je moeder nog eens te vertellen. Misschien kun je er eens foto's van maken als je weer bij haar bent. Lijkt me erg leuk ze weer te zien! (En dat geldt volgens mij ook voor Caroline  ;)). Ik denk dat Rexie een getekend valkje is zo te zien op de foto's.

En Baloo is idd echt heel erg veranderd in die tussentijd. Hij is nu echt al zijn parels kwijt en heeft een knalgeel koppie. Ik heb het ook niet zo op wildkleurtjes, maar als ze erg intense kleuren hebben vind ik ze toch wel mooi. En witmaskers... daar heb ik nog altijd wel een zwak voor  ;) Maar wat wil je als je zo'n schatje en knapzak als mijn Angel hebt  ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Caroline

Beauty ==> een getekende man met enkele grijze veertjes op zijn schouders, bijna clearpied dus = helemaal geel met met zwarte ogen

Rozie ==> een opaline cinnamon pop

Rexy ==> een getekende man met enkele grijze veertjes en 1 grijze staartveer

Jacky ==> een cinnamon bonte man

Groetjesssssssssssssssssssssssssssssssssss  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Dankjewel ;) :-*

Hoi Sharon,

Ja aldoende leert men om geen aantallen meer te zeggen. Net zo dat ik eerst riep nooit een nestje te willen. Maar als ik nu kijk dan denk ik misschien :P
Voorlopig in ieder geval niet want Zazou is de enigste die boven de 1 jaar is. En dat moeten ze denk ik minimaal zijn.
Dus ik heb nog tijd.
Baloo wordt 1 november 1jaar hij is nu met Feline en zij wordt pas in Januari 1 jaar, dus tijd zat ;)

Ik zal tegen Amanny zeggen dat ze weer eens foto's moet maken als we bij mijn moeder zijn. Zelf ben ik bij mijn moeder altijd bezig met vanalles en nog wat dus de vogels schieten er dan wel eens bij in :-[ Ze krijgen genoeg aandacht hoor (vooral van mijn vogelgekke kindertjes)  :D

Baloo is wel speciaal voor mij. Het is het eerste valkje wat ik echt als baby heb gevolgd. Zazou was immers al ruim 4 weken oud toen ik haar voor het eerst op de foto zag.
En Baloo is echt heel erg veranderd. Hij heeft nog maar 2 parels bij zijn schouders. En al zeg ik het zelf hij heeft echt een prachtige gele kop. Hij is mooi fors geworden heeft een prachtige kuif en is st***teigenwijs ;D
Baloo is niet een echt mensenvalkje. Maar wat ik het allerbelangrijkste vind is dat hij niet bijt. Ik hoef dus niet bang te zijn als Naschwa haar vinger in de kooi steekt. Hij stapt met veel pijn en moeite op en dan ook alleen als meneer zelf vind dat het tijd is om terug in de kooi te gaan.
En toch zou ik Baloo voor geen goud ruilen met een supertam wildkleurtje. Hij hoort gewoon bij het team. :)

Jou Angel is inderdaad een knapzakje net als mijn pittige tante Vitani :D Ben met Vitani bezig met toilettraining en ze begint het nu door te krijgen :D En heel stiekem vind ze kroelen ook heel fijn. Het is zo leuk om te zien eerst schuift ze een paar centimeter buiten het bereik van mijn vingers en dan heel langzaam komt het koppie dichterbij om aan mijn armbanden te knagen. Tuurlijk maak ik van die gelegenheid gebruik en dan gaat heel langzaam een oogje dicht en dat koppie steeds schuiner. Hier kan ik dus intens van genieten. En ik ben er van overtuigd dat ze over een tijdje ook uit zichzelf naar me toe zal komen.

Twinkel en Shanti die duiken echt naar de deur van de kooi en springen meteen op mij of Amanny zo gauw de kooi opengaat  :D Dat zijn ook echt kroelertjes.
Gorgi is ook een super lief kereltje die altijd meteen z'n koppie omlaag doet voor te kroelen.
Belle komt alleen als ze zin heeft (wat iedere dag wel minimaal 1 keer is)
Zazou blijft heel erg naar Alaaeldin trekken  ::) Nu weer meer nu de liefde voor Baloo over is :P

En wie weet wat voor gekke valkjes ernog bij komen in de toekomst :D

Hoi Caroline,

Dankjewel. Ik wist het echt niet meer. Alleen dat ze allemaal heel erg mooi zijn ;D
Dus bedankt :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Kimm

hoi jeanine,

wat fijn dat het allemaal goed gaat zeg.

en het ene valkje heeft een ander karakter dan het andere dus natuurlijk hoor hij bij het team he!  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi ....wat gezellie dat ze zo heerlijk willen gekroeld worden hoor!  Dat is zalig he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi,
Het klinkt heel gezellig hier :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Voor mij hebben ze allemaal wel iets. De een vult de ander aan dat is juist zo mooi van mijn valkjes.
Dus zeker horen ze stuk voor stuk in het Disneyteam.

En die nog komen gaan zullen ook zeker hun plaatsje veroveren :D

Hoi Ann,

Ik vind het altijd super om s'avonds als de kindjes in bed liggen lekker met de valkjes bezit te zijn. Nu zit Gorgi op mijn schouder. Als hij aandacht wil knabbeld hij gewoon even aan mijn oor (gek beestje)  ;D

Hoi Anke,

Ik vind het ook wel gezellig hier :D ;D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , aan je oor knabbelen , bijt ie dan niet hard ? Hier heb ik zo'n valkje van me Nala , dat is zo'n lieverd he maar dat begint ie aan mijn oor of aan mijn neus en bijt e te hard , amai hoor , dat is dan even zo van , he , wat doe je nou toch , best wel pijnlijk soms hoor , hihi ! Maar dan zeg ik Zeg Nala , waarom nou zo hard joch , en zet ik hem wat beter weg van mijn gezicht he ! Al is ie soms ook poeslief hoor ! Hij wordt ook graag gekroeld hoor ! Ach , een echte schatjes he meiss !
Zalig toch om met die moppies bij je te zitten he terwijl de kids lekker slapen , hihi ! Grtjs Ann