Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

lynette

Hoi Hoi

ik heb ondankt de overbelichting toch heel erg genoten van je knapperds  :-* echte beautys zeg  ;D

Ik kom snel weer buurten in je boekje  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Fijn dat je hebt genoten van ons Disneyteam  :D
Het zijn allemaal knappers sommige lekker eigenwijs maar allemaal toch wel lief ;D

Leuk dat je weer komt buurten :D

Peggy

Hé hallo Jeanine,  das lang geleden dat ik hier in jouw boekje was.  Ik las gisteren al dat je het ook druk hebt gehad en dat je dus de laatste tijd vaak in de keuken hebt gestaan  :D  Maar je bent er weer,  net als ik  ;)

Gaaf dat je zoveel foto's hebt geplaatst..leuk om te zien hoor...nu weet ik tenminste weer,wie wie is.

Groetjes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Coco en Chantal

hallo Jeannine

Wat een leuke foto's zeg, heb ik toch mijn schatjes weer even gezien en ze zien er heel goed uit.
Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Leuk je weer te zien :D
En net als jij ben ik terug van weg geweest zeg maar ;D

Vind het fijn dat je de foto's leuk vind.

Hoi Chantal,

Bedankt voor het compliment.
In het echt zien ze er nog beter uit ;D
Ze doen het super goed en zijn nog steeds superlief.
Heb nog geen moment spijt gehad.
En Yodi doet het bij mijn moeder ook super goed.
Ze vormt inmiddels een koppeltje met Beauty :D

Dierenfreackske

MOOI MOOI MOOI MOOI MOOI !!! Wat een leuke foto's hoor ! Ik heb heerlijk genoten van al je superlieve en mooie valkjes ! Wat is Feline ook mooi he ! Maarja , dat zijn ze allemaal he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Het lijkt alsof je wel hebt genoten van de foto's  ;D ;D ;D
En Feline is inderdaad heel erg mooi maar dat zijn de rest ook hoor.
Veel zien niet het verschil tussen Feline en Shanti dat geeft al aan dat Shanti net zo mooi is.
Ze hebben allemaal iets speciaals :D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , maarja , natuurlijk zijn ze allemaal even mooi , en lief natuurlijk he !
Heerlijk zo'n stel mooie lieve valkjes rondom je toch , en natuurlijk vind ik de rest allemaal even mooi hoor ! Maar dat weet je he !  grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Zeker weet ik dat meid ;)
En ik heb best wel dat ik de een mooier vind dan de ander en de ander weer liever is dan de ander (gekke zin :-\ )
Ieder heeft gewoon zijn eigen speciale dingen net als bij mensen.
Maar zou van geen afstand kunnen doen :D

*~Jeanine~*

De liefde tussen Zazou en Baloo is echt over!!!

Baloo dacht dat hij met zowel Zazou als Feline een relatie kon hebben. Nou daar was Zazou het op zijn zachts gezegd niet mee eens :o :o

Zazou ging kippetje zitten en Baloo komt natuurlijk aansnellen.
Hij kreeg me toch een flinke hap :o :-X :'(
Hij kegelde gewoon naar de bodem >:(
En Zazou gaat weer kippetje zitten en naar Gorgi roepen.
Gorgi komt kijken :) Gaat voor Zazou zitten en fluit de sterren van de hemel  ;D :D En dat is alles wat hij doet ;D
Gewoon geweldig wat een ventje dat is.

Baloo heb ik nadien niet meer in de buurt gezien van Zazou. Die kiest eieren voor zijn geld :P

Verder merk ik dat Belle steeds meer gaat fluiten. Nog niet zoals Baloo en Gorgi het doen maar toch wel aardig goed. Ik heb haar een keer kippetje zien zitten dus denk niet dat het toch stiekem een mannetje is.

Verder gaat het hier zijn gangetje.

Iedereen fijne Zondag morgen.

♥Debby♥

hahahaa.. een temperamentvol dametje die Zazou.. zo zien we ze graag.. 

Dan moet Baloo toch maar eieren voor z'n geld kiezen en Feline het hof gaan maken.. hahahaha

Ik hoop dat Zazou in Gorgi wel een betrouwbaar mannetje vind!  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ,  is de liefde over tussen Zazou en Balou ? Hihi , valkjes zitten soms raar in elkaar vind ik, hier ook met Ayko en Suske , en Suske was ziek en moest even appart en terwijl was Ayko er vandoor met Alix , ondertussen is Suske weer de oude en springlevend maar ze moet niet meer naar Ayko gaan , die is nu met Alix ,vond het net zo'n lief koppeltje , hihi !

Valkjes zijn leuk zoals je zegt hebben ze ieder een eigen trekje he ! Karaktertje en dat maakt ieder valkje zo  speciaal he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

*~Jeanine~*

Hoi Debby,

Zazou stond denk ik vooraan in de rij toen temprament werd uitgedeeld  ::) Ze zoekt Baloo nu zelf steeds op om flink te keer tegen hem te gaan  :o
Het zal dadelijk wel wat rustiger worden hoop ik dan  ;)

Feline is hottel de bottel op Baloo en dat is wederzijds. Ze wipwappen wat af die twee 8)

En Gorgi is nog erg jong. Hij snapt er helemaal niks van. Hij fluit gewoon voor alles en iedereen. Het is een superlief mannetje maar een klein sukkeltje in de goede zin dan.
En daar komt nog eens bij dat Gorgi echt een heel stuk kleiner dan de rest is en Zazou is een van de grootste dus denk niet dat hun ooit een koppeltje zullen worden.
De tijd zal het leren in ieder geval.

Hoi Ann,
Ja tussen Baloo en Zazou is het echt over en uit.
Bij jou dus hetzelfde geweest. Sommige zijn super trouw en anderen juist weer minder. Ik houd het erop dat Baloo heeft gewacht tot Feline groot genoeg was hihihihi
Feline wordt in Januari 1 jaar en Baloo in November dus passen wel bij elkaar.

En ik ben het met je eens als alle valkjes hetzelfde karakter zouden hebben zou het maar saai zijn. Ieder is op zijn/haar eigen manier heel speciaal.

Dierenfreackske

HAHAHAHA .....zo zie je he , de valkjes zijn soms onvoorspelbaar he ! Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi ....

Zazou en Gorgi kan best nog wel een koppeltje worden hoor .... beter het mannetje kleiner dan het popje, kijk maar naar hier Amor & Diégah.

Amor weegt 92 gram en Diégah 142 gram, scheelt dus ook 50 gram.  :o

Hier zijn ook mijn meeste mannetje een stuk lichter dan de dames.  :D

En Feline al flink actief  ;D leuk .... je kinders worden groot.  ;)

Geeft ze maar een lekkere knuffel van me.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.