Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Ik ben ook blij dat het weer wat beter gaat met Melle.
En ik zal het doorgeven aan Peggy :P

Gelukkig komt er iedere keer weer steeds een berichtje dat ze het weer wat beter maken. Dan zijn we super blij om.
En inderdaad over de verzorging maken we ons totaal niet druk. Ze zijn in superhanden. Maar bidden en duimen kan natuurlijk nooit kwaad ;)

Hoi Anja,

Anke raakt in de war van alles. Ze rent zeker te vaak naar de broedblokken om te kijken en nu duizeld het daar een beetje hihihihi
Maar ik ben ook blij dat het met Melle van Peggy weer wat beter gaat.
En zowel mijn moeder als ik denken dat Dobey er wel door heen komt.
Hij is in ieder geval in superhanden daar zal het totaal niet aan liggen. Dat ben ik helemaal met je eens.
En bedankt voor de felicitatie voor Amir. Mijn kereltje is alweer 10 jr. Wat vliegt de tijd :'(

Hoi Caroline,

Eer wie eer toekomt  :-* ;)

*Petra*

Hoi Jeannine,

Jouw kereltje ook al 10 jaar, dat is mijn kereltje ook in januari geworden  ;D. Speciale leeftijd toch?
Ik ben benieuwd wanneer Chantal jou gaat benaderen.. spannend hoor!
En wat betreft de G-valkjes, ik heb er ook alle vertrouwen in!

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zie ze op en neer rennen :P :P :P

Jouw kereltje al weer 10 jaar. Das al een tijdje geleden voor mij. Mijn kereltje is vorige week 19 jaar geworden.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Jou kereltje dus ook van 1998  :D
En 10 is zeker een speciale leeftijd.
Ik kan me als de dag van gisteren nog herinneren dat Amanny zo blij was dat ze 2 handen vol had en 15 maart wordt mijn meissie alweer 13jr.

Ik ben ook benieuwd wanneer ik weer wat hoor van Chantal.
Ze heeft het natuurlijk ook harstikke druk met vanalles en ik weet zeker als er iets belangrijks gebeurt hoor ik wel ;D
Maar het blijft natuurlijk spannend :D

En ook ik heb alle vertrouwen in het G-valkjes :)

Hoi Anja,

;D ;D :D :D ;D ;D
Ik zie het zo voor me  :P :P

Het gaat echt veel te snel.
Jou kereltje alweer 19.
Gelukkig heb ik dan nog even te gaan ;D

Mara

Hoi Jeannine

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Leuke verjaardag gehad?

Verder alles goed?

Mara

Anke

Hoi Jeanine,]
Wahahaha sorry heb ik kinderen door elkaar gehaald? :o 8) :-X
Ik zal het noooooit  meer doen ;D ;D ;D
Hi hi jullie zien mij al rennen he ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Dankjewel.
Hij vond het een super verjaardag en maandag heeft hij het nog op school gevierd ;D
En hier gaat het verder allemaal zin gangetje :D

Hoi Anke,

Maakt niks uit hoor.
Ik kijk zelf ook vaak nog even voor ik post of het wel het juiste boekje is ;D
Het zijn er inmiddels zoveel dus vergissen is heel logisch ;)
En ik zie je zeker door de kamer rennen.
Van blok naar blok ;D

danielle

Hoi Jeannine,
Ik ben al veel te lang niet meer in je dagboekje geweest  :-[ .
Ik heb een aantal pagina's terug gelezen, en zo te lezen gaat het allemaal goed met jou en je valkjes.
Je wacht nu dus nog op een valkje van caroline, als ik het goed begrijp? En ook nog op valkjes van chantal?

Groeten van Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Danielle,

Als je zo druk bent als jij is het alleen maar logisch dat je niet altijd alle boekjes kan bijhouden.
Ik zal je even een update geven.

Het valkje dat je op de foto heb gezien is Dobey die wordt van mijn moeder en komt inderdaad bij Caroline vandaan. Mijn moeder staat ook nog op de lijst voor een poppetje ook bij Caroline ;D

En ik sta bij Chantal op de lijst voor 2 poppetjes ;D
Maar......
Ik sta ook nog bij Caroline op de lijst voor 2 witmaskermannetjes ;D :D

En het koppeltje van Chantal waar ik 2 poppetjes van heb gereserveerd hebben inmiddels eitjes. Spannend dus.
Hoelang het gaat duren voor de witmaskermannetjes komen daar heb ik nog geen enkel idee van.

Zo nu ben je weer up to date :D ;)

Kaatje

Hoi Jeanine,

Zo weer even lekker jouw boekje bij zitten lezen en ik heb dus ook het super koppel van Chantal op deze manier kunnen bewonderen !!

Wat een prachtig koppel en wat een mooie foto's en wat een lieve donsjes van het nestje op de foto !! Prachtig gewoon en ik kan me voorstellen dat je helemaal zat te stuiteren toen je las dat er een eitje was gelegd  ;D ;D

Ik duim ook gelijk mee en ik doe ook zeker een gebedje voor Dobey maar ook voor de andere valkjes van het G-nestjes, ... stom is dat allemaal hè ... aan de ene kant zoveel vreugde en blijdschap en aan de andere kant veel zorgen en verdriet  ::)

Ik vind het zo ontzettend lief hoe jij meeleeft met Paco, en ik leef heel erg met jullie mee ( en natuurlijk met Caroline en de nieuwe bazinnetjes ) !!

Morgen gaan de kaarsjes gelijk weer aan, er wordt wat afgebrand aan kaarsjes hierzo en we kunnen wat dat betreft wel aandelen gaan aanschaffen van hansaplast  ;) ;)

Owh owhhh... wat een heerlijke hobby delen we toch met zijn allen hier en wat een gemoedelijk forum hebben we toch hè ... dit met dank aan onze super moderatoren  :D :D

Geef de kinderen maar een dikke knuffel en de valkjes ook en voor jou ook een superknuffel want je bent echt een toppertje van een meid hoor  :-* :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Het is echt een prachtig koppel van Chantal.
Hoop dat ik deze maand hoor dat er een paar donsjes zijn geboren :D En dan het liefst twee zusjes ;)

Dobey maakt het gelukkig goed. Maar ik blijf ook duimen en bidden voor de andere G-tjes Diégah, J'adore en natuurlijk Paco.

En het is echt onverstelbaar. Het is wat je zegt. Je hebt zoveel vreugde van die schatjes en ook zoveel zorgen.
Naar de gedragsverandering en overlijden van Berlioz zat ik regelmatig in de piepzak. Gelukkig gaat het met Zazou en Baloo prima. En natuurlijk ook onze kleine Lady.

En het meeleven van Paco is vanzelfsprekend hoor. Ik kom heel graag in je boekje. Je schrijft met zoveel liefde over je valkjes als je dan niet vanzelf meeleeft ben je een ijsklomp. En ik vergeet ook niet hoe jullie hier met mij (en mijn gezin) hebben meegeleefd toen dat allemaal aan de gang was met Berlioz.

En ook nu weer duimen jullie ook weer mee voor poppetjes bij Chantal dat Dobey (van ons mam) helemaal gezond wordt ennog de kereltjes die ik bij Caroline heb gereserveerd. Ze zitten nog niet eens in het ei ;D ;)

Het is gewoon een geweldig forum met heel erg veel lieve mensen waar je mee kunt lachen en ook je verdriet mee kan delen. En dat is zeker dankzij de moderatoren en gewoon de lieve mensen die hier komen ;D

Ik zal de kids straks platduwen namens de drieling en Paco's mama (zo noemt Amanny je namelijk ;D)
En Baloo en Zazou zal ik wel voorzichtig knuffelen ;)
En jij natuurlijk ook een dikke cyberknuffel :-* :-* :-*
Je bent een toppertje :)

Groetjessssssss

Coco en Chantal

6 maart 2008, 12:54:33 #1946 Last Edit: 6 maart 2008, 13:50:41 by Coco en Chantal
Hoi Jeannine

LEUK NIEUWSSSS

Heb gisteren bij pimmetje en Dj gekeken en er liggen 4 eitjes, dus nu kunnen we gaan aftellen. 8)  ;D ;D

Ze zitten beide steeds in het blok, dus het gaat weer super.

Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Hoi Chantal,

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES

Dat is niet alleen leuk nieuws. Dat is supergeweldig nieuws.

Volgens mij waren je oren aan het piepen hahaha

We gaan aftellen geweldig. En hopen, duimen en bidden voor twee zusjes ;D :D

Dat het super gaat twijfel ik geen moment aan.
Pimmetje en DJ zijn echt een super mooi en lief koppel.

Hun vorige nestje was ook zo mooi.
Om te  :-* :-*
Al duimen zij hier nu wel voor meer poppetjes ;)

Bedankt voor het geweldige nieuws :-* :-* :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hallo Jeaninne,

Wat een geweldig nieuws heb jij gekregen zeg.
Je zal de pleisters wel nodig hebben bij het duimen he. :P
Ik ga ook heel erg hard duimen dat er 2 zusjes mogen uitkomen.
Ohja ben ook nog heel erg blij dat het goed gaat met Dobey.
Maar dat kan niet anders met de goede zorgen van Caroline he.

Groetjes Sally