Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Annelies

Duim met iedereen mee hoor  ;D

Op naar een volle kooi  :) :D ;D ;)

Coco en Chantal

Graag gedaan hoor Jeannine

Ja ik ga ook hard duimen dat er 2 zussen bij zullen zitten .

Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Echt wel  :D

Hoi Sally,

Ik vind het ook geweldig nieuws ;D
We duimen ons de laatste tijd te pletter voor zieke valkjes mutatie's die we wensen geslachten die we wensen dus pleisters ja die kunnen we gebruiken ;D

En wij zijn ook heel erg blij dat Dobey het zo goed doet.  En inderdaad dankzij de goede zorgen en snelle optreden van Caroline.
We zijn haar ook super dankbaar :)

Hoi Annelies,

Jij ook al ;D
Inderdaad op naar een gevulde kooi :D

Hoi Chantal,

:D
Amanny de oudste heeft het net gelezen. Mijn oren zijn nog aan het suizen  ::) :o ::) :o
Je hoeft niet te vragen of ze blij is ;D
Leuk dat je meeduimt voor twee zusjes  ;)

*Petra*

Hey Jeannine,

Dat gaat helemaal goed komen!
En statitisch gezien zouden er 2 popjes bij moeten zitten, 50% kans.
Het aftellen kan beginnen  ;).

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi,
Geweldig nieuws, nog meer eitjes!!!
Ooh wat spannend....
Het is een wonder dat we nog kunnen typen met al dat geduim :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hey Jeanine,

Wat een fantastisch nieuws zeg. Ook ik ben van de partij als het om duimen gaat hoor.

Groetejs Anja

Yvette

En wat ontzettend leuk nieuws heb jij allemaal te vertellen
Het is inderdaad wat je zegt over het forum dat het heel erg leuk is

Wat gaat jouw dagboekje ontzettend hard en ik kan haast niet bijbenen

Kaatje

Hoi Jeanine,

Yes Yes Yes Yes Yes Yes !!!!

Wouw 4 eitjes ... mijn duimen draaiden al maar nu heb ik er nog een paar tandjes bij gezet hoor !! Wat zou dat fantastisch zijn voor je en ik gun het je zo !! Het is ook heel fijn om zusjes te hebben, die hebben namelijk al zo'n fijne band en zijn ook heel lief voor elkaar !!

Ik blijf de valkjes van Chantal schitterend vinden, dus we blijven duimen, hopen en bidden dat er 2 zusjes bij zitten voor jou  :D :D

Goh ik ga er gewoon van blozen meid ... maar ik kan alleen maar beamen dat dit een fantastisch forum is met fantastische lieve leden die meeduimen en meeleven, dat is toch wel heel erg bijzonder hoor, we zijn eigenlijk gewoon één grote happy family die allemaal dezelfde liefde delen  :D :D

Wat een lieverd is Amanny toch zeg ... ach gut, Paco's mama .... wat een lieverdje is het toch maar dat zijn al je kindjes hoor, incl je valkjes kindjes  :D :D

Jij ook een cyberknuffel terug  :-* :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...ik liep alweer twee blz. achter zeg ! Wat gaat jouw boekje superhard nu ! Whauw zeg , wat heb je superfantastisch nieuws gekregen ook van Chantal ....er liggen vier eitjes voor twee wittmaskerstjes voor jou he ! En je hebt er twee mannen van gereserveerd als ik het goed heb he !! Ik hoop echt voor je dat er twee ventjes tussen zitten hoor en dat alles heel goed gaat ! Nu wordt het ook pas echt superleuk voor je he ! Echt ...ik duim duim duim voor je dat er twee mannetjes tussen zitten hoor !  Wens Chantal maar veel succes toe van mij met haar valkjeseitjes en straks lieve donsjes ...ik ben echt al benieuwd hoe ze eruit gaan zien !
Ga je foto's van ze in je dagboekje zetten dan ?Ik ben ook reuzebenieuwd hoor! Hihi ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Petra,

Je hebt helemaal gelijk 50% kans op twee zusjes ;D
Daar gaan we voor :D
En aftellen doen we zeker ;)

Hoi Anke,

Het is nu bijna overal spannend ;D
En dat we nog kunnen typen hihihi
Ik gebruik mijn duimen alleen voor de spatiebalk ;)
Dus dat gaat helemaal goedkomen hihihi

Hoi Anja,

Lief dat je ook mee duimt voor twee poppetjes  :-*

Hoi Yvette,

Het is echt een super forum :D
En het is de een voor de andere keer dat het boekje deze snelheid behaald ;)

Hoi Karin,

Lief dat je meeduimt. Je hebt al zoveel aan je hoofd. Echt super vind ik dat.
Jij kan het wetendat het geweldig is om zusjes te hebben. Hoop nu zo dat er een Lutino geparelde en een Cinnamon bont geparelde ertussen zit. Dat er veel verschillende mutatie's eruit kunnen komen is al duidelijk. Dus duimen maar ;D

Blozen voor de waarheid is nergens voor nodig ;D ;)
En alles wat je over het forum zegd kan ik alleen maar beamen :D A big happy family :D

Amanny is echt een lieverd. Maar ik ben natuurlijk wel bevooroordeeld ;)
Naschwa kan natuurlijk nog niet lezen maar de liefde voor vogels zit er echt wel in. Foto's kijken doet ze graag. Ik heb haar nu ziek thuis  :'( Dus mag ze dadelijk weer lekker foto's kijken. Amir is wat meer op zichzelf. Hij houd veel van dieren maar wel alleen zijn eigen dieren (van oma ziet hij ook als zijn eigen diertjes  ;D )
En Amanny leest regelmatig mee op het forum en is altijd heel begaan. Ook toen Yeni van Anja overleed heeft mijn meisie heel wat traantjes gelaten. En voor Paco duimt ze ook. Net zo als voor het nestje van Caroline en natuurlijk ook de eigen valkjes van Caroline. Het is iedere keer weten ze alwat meer ::)
Ben wel blij dat het er zo in zit :D
Ze heeft ook dit bericht mee gelezen en mijn reactie ;D
En ze is behoorlijk aan het blozen en nu kwaad dat ik het allemaal door klep  :) ;)
Dikke knuffel terug van ons allemaal  :-* :-*

Hoi Ann,

Heb echt geweldig nieuws gekregen van Chantal :D
Maar je hebt het mis hoor Ann.
We duimen dat er 2 poppetjes uit de eitjes komen 1 Lutino geparelde en 1 Cinnamon bont geparelde. De witmaskermannetjes heb ik bij Caroline gereserveerd. Dus ik hoop toch echt dat er meer poppetjes dan ventjes ertussen zitten. Dus duim maar niet voor twee mannetjes dat mag je terzijnertijd wel doen bij Caroline  ;D
Chantal zal dit ook wel lezen dus de succeswensen komen wel aan ;)
En als er foto's komen zal Chantal of ik die hier zeker in het dagboekje zetten. Nu zijn papa DJ en mama Pimmetje nog aan het broeden dus duurt het wel ff voor er donsjes komen. En dan nog de vraag of er twee zusjes erbij zitten. Ik hoop het echt :)
En wij zijn ook reuzenbenieuwd ;D

Caroline

Help me vandaag dan maar weer met heel hard duimen, Amanny, mijn lieve mama Diégah heeft een terugslag en is duidelijk slechter dan gisteren.  :'(

Met jullie lieve Dobey gaat het super, hij zit al echt steeds van de zaadjes te snoepen.  :D

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat verschrikkelijk nieuws  :'( :'( :'(
Heb net Amanny naar school gebracht dus dit heeft ze niet mee gekregen.
Ze zal het straks lezen en zeker heel hard mee gaan duimen.

Dit slechte nieuws overschaduwd het goede nieuws over Dobey totaal.
Tuurlijk zijn we blij dat Dobey het goed doet maar dat het slechter met Diégah gaat is  :censuur
Heb er geen worden voor.

Ik bid en duim natuurlijk dat ze snel beter wordt.
Heel veel sterkte.
Ik denk aan je  :-* :-* :-*

•=Bonnie=•

Kaatje

Hoi Jeanine,

Bah, bah en nog eens bah !! We leven ook ontzetttend met Caroline mee hoor en denken ook aan alle nieuwe bazinnetjes van de lieve G-tjes !!

Ik hoop echt dat er ook hele mooie en lieve donsjes bij Chantal uit de eieren gaan kruipen, ... echt spannend en nog eens spannend hè !?

Ach gossie, arme Naschwa, geef haar maar een extra dikke beterschapsknuffel van ons en de valkjes !! Gaat het al een beetje beter met haar !?

En Amanny is echt een hele knappe dame dat ze al zo goed kan meelezen, zeg maar dat we juist trots op haar zijn en ze absoluut niet hoeft te blozen want alles wat jij schrijft of verteld is alleen maar in goede zin !! Dus Amanny, mama verteld alleen maar leuke dingen waar wij alleen maar heel blij van worden dat jij dit zegt, ... ik ben helemaal trots dat jij mij Paco's mama noemt hoor ....  :-* :-* :-*

Hopelijk komen er snel weer lieve kleine valkjes bij jou, je zusje en broer en papa en mama wonen hè  :D

Nou Jeanine, ... jij ook heel veel sterkte gewenst en we blijven duimen en kaarsjes branden hoor !!

Liefs, Karin

danielle

Hoi Jeannine,
Super dat je me een update hebt gegeven  :D , nu kan ik het weer goed volgen.
Wat een geweldig nieuws dat er bij Chantal al weer zo veel eitjes zijn. Spannend om af te wachten of er twee popjes bij zitten, ik ga echt heel hard mee duimen!

Wat fijn dat het met Dobey weer zo goed gaat, nu hopelijk de andere valkjes ook nog bij caroline.

Groetjes van Danielle