Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Ja super he? Baloo vandaag al uitgevlogen. Bianca zei al dat Baloo al eerder klaar zou zijn voor te verhuizen dan Berlioz. We gaan nu in spanning afwachten ;D
Berlioz is ook een schoonheidje. Ze worden allemaal met de dag mooier. Ik ben er helemaal verliefd op. De familie van Tarzan en Jane zijn echt super mooi. En vind ik de familie van Dora en Elvis minstens zo mooi!!
En ik zag dat je inmiddels ook de nestfoto's heb gekregen ;D

Hoi Silke,
Ik ben echt supertrots op Baloo. Misschien mag hij over anderhalve week al naar binnen verhuizen en dan aan Bianca laten zien dat hij goed zelf eet en lief is en dan mag hij verhuizen. Spannend. En ik vind de foto's ook supermooi.

Hoi Anja,
Het is echt een schatje. Ik ben totally in love op alle drie de valkjes hoor. (Zazou, Baloo en Berlioz) Ik kan echt niet zeggen wie ik nou mooier vind ze hebben allemaal iets speciaals. Dat weet jij als geen ander met al je valkjes ;D
En ik sluit me bij je aan. Bianca bedankt.

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Heb ik toch alweer zitten genieten van hele mooie foto's v hele mooie valkjes  ;D
En Baloo al uitgevlogen ?!  :o  en Belle heet nu officieel Berlioz want ik zag pareltjes  ;D

De foto's van; in het blok vind ik ook schitterend. enne...natuurlijk vind ik dat bonte witmaskertje superrrrrr mooi.  Is dat dus een broertje of zusje van Berlioz ? of een jonkie ve ander nestje ?

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Ik weet niet zeker of Berlioz een mannetje is. En dat mooie witmaskertje is niet het zusje of een jonkie uit een ander nest. Dat is de trotse mama van Berlioz, Milo (van Sharon) en hun zusje.
super dat Baloo al is uitgevlogen he? Ik had dat echt nog niet verwacht.

Groetjes,
Jeanine.

natacha

Hallo Jeanine,

Nu komt het wel heel dicht bij hee, ik weet het voor jou duurt het nog heel lang. Maar voor je het weet zijn ze bij je.

Groetjes
Natacha

Mara

Hoi Jeannine

Hele mooie foto's heeft Bianca je gestuurd.

Mara

Peggy

Nou die Berlioz heeft een hele mooie mama hoor! prachtig.
Ja echt wel superr dat Baloo is uitgevlogen.  Mijn complimenten baloo  ;D
Oh;  ik dacht dat als Berlioz pareltjes had,dat t dan een mannetje zou zijn maar dan heb ik me dus vergist.  :-\

Gr peggy
ps;  fijne zondag hè

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,
Het gaat nu inderdaad allemaal wat sneller. Ik denk nog ongeveer 3 weken dat ik Baloo kan gaan halen en Berlioz dan wat later. ;D

Hoi Mara,
Dat heeft ze zeker.

Hoi Peggy,
Berlioz heeft ook minstens zo'n mooie papa. Ik kan er ook niet over uit dat Baloo al is uitgevlogen geweldig gewoon. Als Bianca het leest zal ze de complimenten wel doorgeven aan Baloo.
Ja ik dacht ook dat het zo zou zijn pareltjes dan is het een mannetje. Maar ik heb in Sharons boekje gelezen dat het toch niet helemaal zeker is. Ik denk wel dat het een mannetje is ik weet niet waarom ik dat denk. (misschien toch wel door de eerdere berekeningen)
En jij ook een hele fijne zondag ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sally

Hallo Jeanine,

wat zijn Baloo en berlioz weer gegroeit zeg.
Het zijn echt 2 prachtige valkparkietjes.
En baloo al uitgevlogen? Amaai da gaat echt wel snel zeg. :)
Voor je het weet zitten ze allebij bij jou thuis. :)

Bianca je hebt super mooie foto's gemaakt. :)
Ik heb er met volle teugen van genoten.

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Sally,

Ik vind het ook prachtige valkjes. En ben heel blij dat deze twee beauty's naar ons mogen verhuizen.
Ik kan niet wachten ;D

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
een beetje laat, maar goed...
Wat gaaf dat Baloo is uitgevlogen zeg! Super gewoon. Ik denk dat Milo ook over een paar dagen uit zal vliegen.
Man, wat gaat het plotseling toch snel zeg...
Voor je het weet zijn onze schatjes bij ons!

En ja, over drie weken zul je Baloo waarschijnlijk wel bij je hebben hoor. Zodra ze tam en zelfstandig zijn, mogen ze worden opgehaald. Bianca heeft dan ook dat je, als dat moment is aangebroken, ook niet te lang wacht om hem op te halen. Dat was met Angel toen ook. Toen zei ze dat het beter was dat ik haar eerder op kwam halen.

Ik denk dus ook dat Milo ook over ongeveer 3 weken al naar mij toe mag komen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Bianca zei dat Baloo nu nog ongeveer 10 dagen bij Elvis en Dora blijft en dan mag hij naar binnen en dan zal het toch nog wel even duren voor hij goed tam is. Ik heb er geen idee van hoe lang de valkjes gemiddeld binnen zitten om tam te worden en vooral laten zien dat ze op gewicht blijven.
Och ik hoor het wel. Mocht het zo zijn dat Baloo al eerder mag komen dn is dat natuurlijk alleen maar mooi meegenomen ;D
Er komt nu wel weer een andere spanning om de hoek kijken. Wanneer???? Hahaha.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
dat was bij Angel toen ook zo. Ongeveer 10 dagen nadat ze uitgevlogen was, ging Angel naar Bianca toe, in de babykooi om tam te worden gemaakt. (Ik meen me te herinneren dat het bij Angel zelfs iets sneller was dan 10 dagen).
Het tam maken zal normaal gezien redelijk vlot verlopen omdat ze al heel erg vaak in de handen zijn genomen door Bianca en ook al een beetje aan haar gewend zijn.
Normaal gezien mogen Bianca's valkjes zo rond de 7 à 8 weken naar hun nieuwe baasje verhuizen.
Dus heel erg lang zal het niet meer duren!
Waarschijnlijk zijn ze bij ons voor het nieuwe jaar...
En bij is die spanning van: wanneer? er nog niet hoor. Eerst heb ik nog de spanning van wanneer Milo uit zal vliegen  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Je hebt helemaal gelijk. Voor mij is de spanning er wel al van wanneer. Omdat het wel al zeker is dat Baloo er dan eerder klaar voor is dan Berlioz. Voor Berlioz is er nog dezelfde spanning als wat jij hebt voor Milo wanneer vliegt hij uit ;D Misschien dat er een weekje tussen gaat zitten bij Baloo en Berlioz. Ik heb op de site van Bianca gelezen dat ook het zusje/broertje van Baloo is uitgevlogen. Die is even oud als jou Milo dus lang zal het wel niet meer gaan duren.
Ik houd je boekje sowieso heel goed in de gaten ;)

Groetjes,
Jeanine.

lola

Nicole's beestenboel

Peggy