Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Silke *

Hoi Jeanine,

De foto's zijn ook erg leuk hoor van Zazou! Slopen is alles wat de klok slaat bij valkjes  ;D ;D  Je mag idd wel meer foto's maken  ;D

Groetjes
Silke x

Mara

Hoi Jeannine

Leuke foto's en je hebt al een goed toestel voor niet al te veel geld, ik zelf heb een Kodak EasyShare toestel voor nog geen 200 Euro. Kan er zelfs filmpjes mee maken.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Bedankt voor het compliment zal het doorgeven aan Amanny. Zij heeft de foto's gemaakt.
En bedankt voor de tip.
Maar december is sowieso een dure maand en ik vind de valkjes en een kooi wel belangrijker. En een goede kooi kost ook aardig wat. Dus de camera moet maar even wachten.
Ik heb al verassing kaartjes gekocht van Holiday on ice. Daar zijn mijn kids helemaal weg van. De camera is dus echt een paar plaatsen naar beneden gezakt ;D

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Hoi Mara

En ik heb die camera ook en je maakt inderdaad goeie foto's mee
Een goede camra hoeft nog niet zoveel geld kosten

*Manon*

Hoi Jeannine,

Ik vind de foto's van Zazou heel mooi en wat een dondestralen zijn het ook hé... zo leuk om te volgen gewoon!
Ach de fotocamera zal er vast wel komen en dan is het ook een stuk plezierige om foto's te maken, maar goed, je hebt al heel leuke wensen op je lijstje staan.. nieuwe vogelkooi, holiday on ice... en dan straks je nieuwe belhamels... erg leuke dingen om naar uit te kijken ;)
En anders.... moet je sinterklaas maar effe lief aankijken voor zo'n camera.... :P :P :P :P :P :P :P

Groetjes Manon

Yvette

Ik ben het  met Manon helemaal mee eens of aan  de kerstman dan heb jij ook een mooie camera

Mara

Hoi Jeannine

Hihi, ik snap wel dat december een dure maand is (vreselijk duur en als je dan nog ziet wat er aan boodschappen naar buiten gaat bij ons in de winkel....) maar ik bedoelde er meer mee als een tip voor de toekomst.  :) ;) ;) ;)

Ik maakte eerst ook foto's met mijn mobiel hoor. De meeste mobiele telefoons hebben een goede camera tegenwoordig.

mara

Dierenfreackske

Dat zijn hele leuke foto's hoor! ! Ik vind ze super !!!
Grtjs Ann

Yvette

Je hebt hele mooie foto's gekregen
En ik heb ervan genoten

Anja

Hoi Jeanine,

mooie foto's hoor. Mijn complimenten voor Amanny.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Mara,
Ik zal het in gedachten houden ;)

Hoi Manon,
Ik zal mijn hubby heel erg lief aankijken dan mag hij voor kerstman spelen ;D ;D

Hoi Yvette,
Ik zal het doorgeven aan de kerstman.

Hoi Mara,
Bedankt voor de tip :-*

Hoi Ann,
Bedankt.

Hoi Yvette,
Bedankt voor het compliment.

Hoi Anja,
Ik zal het door geven aan Amanny.

Groetjes,
Jeanine.

*~Jeanine~*

Hoi allemaal,
We zijn vandaag weer super verwent door Bianca.
We hebben weer super mooie foto's gekregen.
En Bianca heeft laten weten dat Baloo vandaag is uitgevlogen. Ons kereltje is vandaag precies 1 maand oud en we zijn supertrots op Baloo. En Berlioz heeft zijn verenpakje bijna compleet ;D Alleen maar goed nieuws vandaag.
Ik hoop dat jullie net zo genieten van de foto's zoals wij hebben gedaan.
Hier komen ze.

Bianca, weer super bedankt voor alle geweldige foto's. Alle eer gaat naar jou. :-* :-*

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
wat een prachtige foto's heb je weer gekregen zeg!!
Wouwie!!
Wat gaaf dat Baloo is uitgevlogen vandaag! Super joh! Dat gaat lekker daar bij jou. Voor je het weet mag je hem op komen halen.
En wat wordt Berlioz ook prachtig zeg, wouw. Dat is een heel knappe familie, van Tarzan en Jane!

Ik moet je eerlijk zeggen: ik ben jaloers op de nestfoto's die je hebt gekregen. Die had ik ook heel erg graag willen hebben. Ik heb vandaag ook foto's gehad, maar die zaten er helaas niet bij  :( :(

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Silke *

Hoi Jeanine,

Wat een schatjes zijn het toch! Wat moet jij FIER zijn op je Baloo die uitgevlogen is! Het is echt fijn zo'n een (onhandig) jong valkje te zien vliegen!
De foto's zijn echt héél erg mooi!

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Jeanine,

Wat een schatje is ie toch.

Lekker eigenwijs koppie.

Bianca het zijn weer prachtige foto's. Dank je wel.

Groetjes Anja