Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

lynette

Goeienmorgen

wat een prachtige schatjes hiihi
en ik vind de namen Baloo en Berlioz echt prachtig hoor

en als je het leuk lijkt zou ik graag voor jou een handtekekening willen maken van jou schatjes
Ik heb inmiddels zo vaak me eigen valkjes bewerkt en zou graag voor jou een handtekening willen maken
want ben druk aan het leren en vind het leuk om ook anderen er blij mee te maken  ;D
maar dan heb ik wel de orginele foto's nodig omdat de gene op het forum erg wazig zijn als ze geopend worden in het fotobewerkingsprogramma (Oh lang woord) veel punten met Scrabble  ;)
Ik hoor het wel

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Bedankt voor het compliment. Ik ben zelf ook helemaal tevreden met de namen Zazou, Baloo en Berlioz.

Ik heb je een pb'tje gestuurd over de handtekening ;)

Groetjes,
Jeanine.

Peggy

Zo jeanine,  het gaat snel hier;  leuk  ;D
Ik snap het heel goed dat je de naam Belle zo mooi vindt.Het is ook een hele mooie naam  ;)
Heerlijk is dat hè; die voorpret tijdens het wachten op je twee nieuwe hele mooie valkjes. en het is natuurlijk fantastisch dat je zo op de hoogte wordt gehouden door Bianca. Dat maakt t wachten toch wat makkelijker en bovendien leuker.
Ondertussen wachten we in alle rust op meer foto's  ;D ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Oh ja,dat verhaal over het niet willen vertellen vd naam van je dochter;  geweldig.  en ook wel te begrijpen hoor.  en idd het zullen de hormonen wel geweest zijn,zullen we maar zeggen.  ;D

Sharon

Hoi Jeanine,
ik begrijp het helemaal hoor, dat ondanks de afleiding die we hebben van onze andere dieren en bezigheden, we nog steeds in spanning afwachten op het moment dat we onze nieuwe vriendjes kunnen gaan halen. Maar de tijd gaat snel voorbij hoor!

Wat gaaf zeg, dat Lynette een handtekening voor je wilt maken!! Super gewoon.

Enne... Lynette, als je dit leest: dat mag je voor mij ook wel doen hoor  ;)

Liefs
Sharon

P.s.: ook hier kom ik even melden dat ik vanaf nu minder tot niet aanwezig zal zijn op het forum wegens examens... Tot snel!
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

b

Hoi Jeanine,

Milo heeft net persoonlijk Sharon succes gewenst met haar examens en Baloo en Berlioz kunnen natuurlijk niet achterblijven.

Heel vreemd, zag ik vandaag dat baby 2 van Taran en jane een echte cinnamon geworden is, terwijl Milo de vreemde kleur dons had.
Raar,raar,raar.

Groetjes Bianca

Mara

Hoi Bianca

Ook hier heb je mooie foto's geplaatst.

mara

Sharon

Hoi Jeanine,
oooh!! Wat heb je toch weer een mooie foto's gekregen van Bianca zeg! Wouwie. Ze worden echt prachtig.

Hoi Bianca,
wat heb je weer een mooie foto's gemaakt!
Maarre... als de tweede cinnamon is, dan wilt dat dus zeggen dat dat bontje een popje is, toch?
Hmmm, dan is Milo misschien wel split voor cinnamon, en Berlioz ook!!  ;D ;D Gaaf!!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Monky

Hi Jeanine,

Jij krijgt ook een behoorlijke gezinsuitbreiding  :D :D :D
Het zijn mooie valkjes en je hebt leuke namen uitgezocht  :)

Hoe lang duurt het nog voor ze bij jou thuis zijn?

Groetjes,
Monky

Sharon

Hoi Jeanine,
na het nieuws van Bianca dat het tweede donsje van Tarzan en Jane cinnamon is, heb ik even een nieuwe berekening gemaakt voor hun.
Dit is het resultaat:

Moeder:bont witmasker gepareld
Vader:bont split voor {X1:  cinnamon gepareld}

man afkomst:
50% bont gepareld split voor witmasker {X1:  cinnamon}
50% bont split voor witmasker {X2: gepareld}

pop afkomst:
50% bont cinnamon gepareld split voor witmasker
50% bont split voor witmasker

Aangezien Milo parels heeft, is het nu dus zeker dat Milo een jongen is!! Is dat geen geweldig nieuws!!  ;D ;D
Als Berlioz ook parels krijgt, is het ook een mannetje.
Zoals je misschien kunt lezen, is het tweede donsje dus een popje!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

hallo Jeanine,
Ik had gezegd dat ik je boekje zou volgen, dus doe ik dit ook. Ondanks ik er een paar dagen tussenuit ben geweest kom ik nog flink terug lezen bij je.
en wat lees ik hier allemaal zeg? Er komt geen 1 maar ineens 2 valkjes bij je wonen. wat leuk.!
Berlioz is ook een zeer mooie speciale naam, die hoor je niet veel.
En Er zijn weer prachtige foto's getrokken van de schatjes.
leuk dat je het zo kan opvolgen he. als ik nog een valkparkietje erbij wil dan ook liefst eentje van dit forum, zodat ik dat ook zo kan opvolgen. Lijkt me echt fantastisch! Maar met 2 valkparkietjes heb ik nu nog wel voldoende werk. Ik denkt trouwens ook niet dat er nog een 3de bij mag hier. De kooi is nogthans groot genoeg. :D

Groetjes Sally

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,
Dat maakt het wachten inderdaad een stuik makkelijker. Ik zag al dat Bianca weer een paar mooie foto's heeft neergezet van Baloo en Berlioz. Morgen zal ik foto's neerzetten van Zazou. ;)
En het zullen wel de hormonen zijn geweest. Is tenminste een mooi excuus ;D

Hoi Sharon,
De tijd kan toch niet sneller gaan  ;D We hebben geluk dat we zo goed op de hoogte worden gehouden.
En super handtekeningen maakt Lynette. Yvette trouwens ook. Maar ik wil niemand tot last zijn maar Lynette wil het heel graag doen dus graag dan he! :)

Hoi Bianca,
WAUW je hebt me weer super verwent. Dit zijn echt prachtige foto's.
Baloo is al een echt groot ventje geworden ;D En ik weet niet zeker of ik nu bij Berlioz pareltjes zie of niet ??? Dus weet ik ook niet of het een mannetje of poppetje is. Misschien zie jij het duidelijker. Nummer 2 van Tarzan en Jane is trouwens ook heel mooi geworden maar ik vind Berlioz toch net ietsie mooier ;) Heel erg bedankt voor de geweldige foto's. Ik had trouwens niet verwacht dat nr twee die kleur kon krijgen. Echt een verrassing. Wacht nu maar af of Berlioz een poppetje is of net als Milo een mannetje.

Hoi Mara,
Het zijn zeker weer superfoto's die Bianca heeft geplaatst. Ben er ook helemaal blij mee ;D

Hoi Sharon,
Die berekeningen zeggen me niks. Maar ik ben wel heel erg blij voor je dat Milo een mannetje is. Dus Berlioz als er nog pareltjes komen is het ook een mannetje. En nr 2 is dus definitief een poppetje? Weet trouwens dat ze net zo'n kleur heeft als Dora op d'r vleugeltjes dan. Ik vind haar heel mooi maar Berlioz net wat mooier net als jij Milo weer wat mooier vind.  ;D

Hoi Sally,
Leuk dat je ons boekje volgt. En er komen inderdaad 2 valkjes bij. Super gewoon. 1 uit het nest van Elvis en Dora en 1 uit het nest van Tarzan en Jane.
Ik vind Berlioz ook een prachtige naam. Ik hoop ook dat hij goed bij hem past ;D
De foto's zijn zoals gewoonlijk weer super!!
Ja ik heb het van het begin goed kunnen volgen echt heel speciaal. Met Zazou kon ik het pas van 4,5 week gaan volgen maar het was ook geweldig. Ik ben heel blij dat ik toch niet tot volgend jaar heb gewacht om er meer valkjes bij te nemen. Volgend jaar komen als het goed is er nog 3 bij. En ik kan Bianca echt aanraden de rest zal ongetwijfeld ook goed zijn maar hier spreek ik uit ervaring. Ik hoop voor je dat je je kooi in de loop van tijd toch nog wat verder mag vullen ;D

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

Je boekje gaat zo ontzettend snel en ik kan het haast bijbenen  ;D
En je hebt een prachtvalkje die nu een klein baby'tje is met een hele leuke naam

Anja

Peggy

Hoi Jeanine,
:o Wat worden je nieuwe aanwinsten toch mooi zeg!
Baloo is weer flink gegroeid..ik ben benieuwd of belle pareltjes krijgt of niet.

Mooie foto's weer Biaca !!

Gr Peggy