Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*Manon*

hoi Jeannine,

Nee hoor, krijg helemaal geen slecht beeld van je, vind het gewoon heel grappig en ik hou wel van dat soort dingen...
Maar kan me er wel wat bij voorstellen dat je je wat schuldig voelde naderhand...

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Dankjewel ik ga er van blozen.
Met Zazou gaat het fantastisch.
Ik heb een nieuwe snoepstaaf ik de kooi gehangen en die vind ze zo lekker dat ze niet uit de kooi wil komen :o :o
Zazou is een valkje dat heel graag uit de kooi is. Ik hoef me hand maar in de kooi te doen voor vers water of voer dan zit ze al boven op de hand. Ik ging dus nu ook de kooi in met de bedoeling haar even eruit te halen en ze draaide heel mooi de rug naar me toe :-\ Mijn hand uit de kooi en ze draait zich om en gaat vrolijk verder met snoepen ;D
Ze roept wel als ze eruit wil ;D

Hoi Manon,
Gelukkig maar. Het is inmiddels bijna 13 jaar geleden ik was nog erg jong zullen we maar zeggen :P :P ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

Citaat van: Silke M. op 25 november 2007, 14:07:13
Hahahahaha, idd, zotte Sharon  ;D ;D ;D ;D
Hoe komt het trouwens dat Berlioz, Belle Yo uitgesproken wordt?

Groetjes
Silke x

Ik dacht ook dat het gewoon Berlio was in de nederlandse aristokatten.. maar zal het dan misschien verkeerd gehoord hebben.. al hoewel ik berlio ook wel mooi vind klinken..

en belle-yo is ook mooi dus eigenlijk om het even.. hahaha

en om je stukje over de naam van je dochter heb ik hardop moeten lachen... pittbull!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*~Jeanine~*

Hoi Debby,
Ik denk dat het er gewoon aan ligt hoe snel je de naam uitspreekt. Ik hoor Berlioz altijd als Belle-Yo. Met 2 meiden heb ik de film tot vervelends toe gezien hahaha
Maar de naam vind ik op deze manier fantastisch en ook goed passen bij onze ukkie ;D
Pittbull  ;D ;D ;D

Sharon

Hoi Jeanine,
ukkie?? Nou, dat pareltje van je is anders niet echt een ukkie meer te noemen hoor! Dat wordt al een hele valkparkiet! Echt leuk joh. En ik zei al: spreek de naam snel uit, en je hoort belle-yoo

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Nee het pareltje is geen ukkie maar die heet ook geen Berlioz. Dat is ons beertje Baloo ;D En Baloo is echt al groot geworden en supermooi.

Groetjes,
Jeanine.

Sharon

Hoi Jeanine,
oeps...  :-X :-X :-X
Ik schaam me diep...  :-X
Dat ik dat niet doorhad...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Dat maakt helemaal uit hoor.
Baloo is echt een stevig valkje en Berlioz is een stuk kleiner natuurlijk ook wat jonger.
Maar ik ben verliefd op allebei net zoals op Zazou.
Ben benieuwd hoe ze gaat reageren over een tijdje.
Nu wordt het weer lekker spannend met wachten.

Groetjes,
Jeanine.

Anja

Het wachten zal nu wel anders zijn. Je hebt al een valkje en dus de afleiding.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Ik heb inderdaad heel veel afleiding. Wachten op Zazou was ook niet makkelijk en toen had ik Lady als afleiding.
Maar als je ergens zo naar uitkijkt vind ik het toch altijd lang duren. En ik hoef neit te zeggen dat ik heel erg uitkijk naar de komst van Baloo en Berlioz. Ondanks dat ik fantatisch op de hoogte wordt gehouden door Bianca. Ik zal wel bij de ongeduldigen horen ;D

Anja

*~Jeanine~*

*Yvon

Hoi hoi

Zooo  :o ikmoest 3 bladen terug om de foto's te bekijken.  ;D
Je 2de donsje wordt ook een pracht van een valkje met een mooie naam.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*~Jeanine~*

Hoi Yvon,
Ja vandaag was het erg druk ;D
Morgen heb ik het zelf ook erg druk dus Dinsdag zal ik foto's neerzetten van mijn ander prachtig valkje ZAZOU.

Groetjes,
Jeanine.