Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Dat wordt opletten geblazen hoor met je oorbellen.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Jeanine,
nou, jij hebt echt een ondeugd ja  :D
Maar is wel heel leuk toch, dat hij zo'n ondeugend karakter heeft? Ik vind het altijd wel leuk als ze lekker ondernemend zijn en dingen doen.
Wel jammer dat Zazou en Lady niet overeenkomen. Maar ja, over een tijdje heeft Zazou fijn een valkenvriendje erbij, dus dat is dan ook weer opgelost  ;D

Liefs
Sharon

En kroeltjes van Angel
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

Hoi Jeanine,
Wat gaat het toch goed met Zazoe. Echt geweldig, dat hij meteen al zo vertrouwd aan alles is. Dan krijg je er meteen een band mee, he? Ja valkjes kunnen lekker ondeugend zijn. Tommie haalde bij mij altijd de toetsen uit mijn laptop en dan ging hij daar mee vandoor.

Ik heb ook grasjes. In het begin ging het echt niet goed tussen een grasje en Tommie. Altijd pikte mijn grasje naar hem. Maar na een maand of twee was het macht spelltetje over en liet mijn grasje hem met rust. Eerst durfde TOmmie ook niet terug te happen, want valkjes zijn gewoon heel lief van karakter. Maar op een gegeven moment leren ze dat wel. Nu weet mijn grasje echt zijn plek en kan hij tegelijk uit de kooi met Izzie.
DUs het kan echt nog wel goed komen hoor, ook al worden ze misschien niet echt maatjes van elkaar.

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Davina,
Lady is een grasparkietje. En Zazou trekt gewoon aan het knopje aan de voorkant en zo heeft hij de oorbel eruit gekregen. :o

Hoi Anja,
Dat wordt inderdaad oppassen geblazen met Zazou. Het is een super lief valkje maar ook een ondeugd ;D

Hoi Sharon,
Ja Zazou is echt een ondeugd. Maar wel een hele lieve. En ik vind het ook helemaal niet erg dat hij ondernemend is. Vind het alleen jammer met Lady. Maar inderdaad over een tijdje komt er voor Zazou ook een vriendje erbij. ;)

Hoi Danielle,
Het gaat echt super goed met Zazou. Ik was er zelf ook een beetje verbaasd over. Ik had gedacht dat hij heel erg ging zeuren om Nadine. Hij heeft ook wel gezeurd maar nam meteen genoegen met mij. Normaal kroelde Nadine Zazou en nou mocht ik het doen. Ik denk dat het ook komt omdat Nadine Zazou ook regelmatig bij andere heeft gezet. Dus ook hier gaat alle lof weer naar Nadine ;D

Zazou is nog niet bij de computer in de buurt geweest. Maar als ik lees wat jou Tommie uitspookte denk ik ook niet dat ik hem bij de pc laat ;D
Naar je verhaal gelezen te hebben heb ik weer wat hoop gekregen dat het misschien dan toch goed kan komen met Lady en Zazou. Ze hoeven geen maatjes te worden als ze elkaar maar met rust laten en elkaar verdragen dan ben ik al dik tevreden. De tijd zal het leren.

Groetjes,
Jeanine en kroeltjes van Zazou.

Sharon

Hallo allemaal,
nou, voor diegenen die zich afvroegen waarover Jeanine en ik het in godsnaam hadden, heb ik hier twee foto's toegevoegd.
Jeanine en ik zijn alletwee in spanning af aan het wachten wat uit de eitjes van deze beauties zal kruipen.
Nu maar hopen op gezonde bontjes!

Liefs
Sharon

Oh ja, en kroeltjes van Angel

Hun dagboekje

Anja

Prachtig......wow wat een beauty's

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anja,
ja, ik blijf dat koppel ook echt beaties vinden hoor. Het zijn echt twee schitterende valkjes. Volgens mij kan het gewoon niet anders dan dat daar prachtkinderen uitkomen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Jeannine en Sharon

Dat zijn echt twee beauties zeg.

Mara

Dierenfreackske

Wat een mooi valkje die zwart met witte !
Zo eentje zo ik ook willen om bij Suske en Wiske te steken hoor !!! Liefst bij Wiske !  Grtjs Ann

Sharon

Hoi Mara,
heel erg bedankt voor je compliment!
Ik denk er precies hetzelfde over, en volgens mij Jeanine ook!  ;D ;D :P

Hoi Ann,
ja, dat is zeker een heel mooi valkje.
Ik ben echt benieuwd wat uit hun eitjes zal kruipen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,
Bedankt voor het plaatsen van de foto's ;)
het zijn super beauty's :-*
Het is inderdaad spannend wat er uit gaat komen.
Wachten maar hahaha.

Hoi Anja,
Het zijn echt super beauty's he? Vooral het mannetje vind ik prachtig.

Hoi Sharon,
Ik denk ook dat er alleen maar beauty's uit beauty's kunnen komen :)

Hoi Mara,
Ik ben het helemaal met je eens het zijn prachtige valkjes.

Hoi Ann,
Dan moeten we je doorverwijzen naar Bianca Ann. Maar ik denk niet dat ze zo'n prachtig popje zal afstaan ;)

Hoi Sharon,
Ja hoor Jeanine denkt er precies zo over. Hoe kan ik ook anders. Maar ik vind mijn Zazou ook echt een beauty hoor!

Groetjes,

*~Jeanine~*

Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag de verrassing van Nadine gekregen. Echt een super verrassing zeg. En dan zegt ze zelf dat het maar een kleinigheidje is. De lieverd heeft een heel mooi boekje laten maken met allemaal foto's van Zazou van het moment dat Zazou bij haar is gekomen tot Zazou er klaar voor was om te verhuizen. De tranen sprongen me in de ogen. Zo mooi en ook harstikke lief. Nadine is echt de perfecte pleegmama geweest van Zazou. Hij is superlief. Ben mijn hoofd aan het breken wat ik voor Nadine terug kan doen. Behalve goed voor Zazou zorgen want dat doen we uiteraard.

Groetjes,

*Manon*

Hoi hoi Jeanine,

Heb je dagboek doorgelezen en wat een gezellig boekje heb je er van gemaakt zeg!
Leuke foto's en een super prachtig valkje met een heel mooie naam.

Het lange wachten op Zazou is het dubbel en dwars waard geweest hé! Al duurt het dan een eeuwigheid.

Heel veel plezier met Zazou en ik kom zeker vaker langs in je gezellige dagboek!

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Jeanine,
dat is graag gedaan hoor, het plaatsen van de foto's in je boekje. Dat is ook duidelijke voor de anderen nu.
Ik denk dat over een weekje de eitjes wel zullen beginnen uit te komen hoor. En dan nog wachten tot gezien kan worden welke mutatie ze hebben.

En wat ontzettend gaaf zeg, dat cadeau van Nadine! Echt super gewoon. Ik kan me voorstellen dat je dat diep heeft geraakt hoor.
Nadine heeft prachtig werk geleverd met Zazou hoor. Mijn complimenten.
Ik ben blij dat Zazou het zo ontzettend goed doet bij jullie. Is hij eigenlijk al uit de kooi geweest?

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Wat lieffffffffffffffffffffff van Nadine zeg.

Groetjes Anja