Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Yesssssssss groen licht :D We zijn er ook helemaal blij mee.
Alsof we ons eerste valkje gaan halen hihihi

Hoi Ann,

Ja super dat we Gorgi en Remy mogen halen. We zijn er ook echt helemaal klaar voor ;)

Hoi Anja,

Hier gaat het wel. Met de valkjes gaat het in ieder geval super.
Moet alleen Feline een beetje in de gaten houden. Ze eet namelijk wel heel erg veel de laatste tijd en je ziet haar gewoon dikker worden ::)
Bijna altijd als ik in de kooi kijk echt 9 van de 10 keer zit juffie te eten :o
Ga haar straks maar eens wegen :-\
Amanny gaat het redelijk mee. Ze heeft ontzettend veel last van haar ogen door de hooikoorts. De medicijnen helepen wel een beetje maar natuurlijk niet als je op een grasveld moet gaan gymen. Ik heb met de school gesproken en die zeiden als Amanny niet mee zou gymen dat als spijbelen wordt gezien >:( Dus op Dinsdag is het extra zwaar en dan is het wat afgezakt moet ze op donderdag weer gymen 2 uur achter elkaar iedere keer :'(
Vind het zo zielig het is net of ze dan een extra vlies over haar oog heeft. Nu donderdag hoeft ze niet mee te doen want dan heeft ze een afspraak bij de tandarts dus dat scheeld weer :)
De knuffel zal ik overbrengen.
Jij krijgt ze natuurlijk ook terug :-*

Hoi Ann,

Bij het antwoord van Anja kan je lezen hoe het met Amanny gaat met Amir gaat het gewoon goed en Naschwa is behoorlijk ziek geweest en begint nu een beetje op te knappen. Ze had hele hoge koorts overgeven enz enz. Ik heb haar daarom ook nog lekker thuis.
En met de disneyclub gaat het prima.
Caroline heeft al antwoord gegeven op je vraag over Gorgi.

Hoi Caroline,

Geweldig dat Jamie zo snel is :D
En mijn duimen draaien natuurlijk weer overuren voor een Perle of Lizzy of beiden of de eerste in tweevoud :P ;)

Zelf heb ik niet meer veel last van hooikoorst. Bij mij zijn het meestal de maanden maart/april en mei.
Normaal bij Amanny ook maar helaas is dat dit keer niet het geval ze heeft er dus veel last van :'(

Als we in de buurt van de zee zouden wonen zou het ideaal zijn door het zout in de lucht heb je er dan veel minder last van helaas in dat uhm uhm mooie limburgse land geen zee te bekennen.
Nog even op de tanden bijten en dan is Amanny er ook weer van af.

Ik wacht je IM wel af.
Is maar goed dat het afgelopen zaterdag niet was doorgegaan. Jij met Summer en Naschwa van mij was van het ene op het andere moment harstikke ziek geworden :'(
Maar voor zaterdag is ze wel weer heelmaal de oude. Hoop alleeen dat ze de andere niet heeft aangestoken. :-\

*~Jeanine~*

Ik heb net voor ik aan de schoonmaak begin de valkjes nog ff snel gewogen.

Zazou is het grootste zij weegt 110 gram
Baloo wilde niet >:( :-\ maar hij zal wel rond de 107 gram zitten
Belle is 98 gram
Twinkel 99 gram
Shanti 102 gram
En Feline 115 gram  :o :o :o
Ze is de laatste tijd best veel aangekomen.
Persoonlijk vind ik haar mooier geworden maar ik weet niet of dit te zwaar is voor haar. Ik ga het zeker aan Caroline vragen. Ik weet dat de moeder van Feline ook een "zwaar"gewicht is. En Feline is nog erg jong dus :-\
Even in de gaten houden en juffie krijgt even geen trosgierst te eten ;)

Voor de rest vind ik het wel nette gewichten :D
Nu ga ik snel aan de schoonmaak ;)

♪ Marlies

Hoi Jeanine, ;D

Vervelend hè, die hooikoorts. Hier zitten ook 2 pubers met hetzelfde. Ze hebben van de huisarts oogdruppels gekregen die redelijk goed helpen. Het is livocab. Misschien heb je er wat aan.

Ik vind het maar een rare reactie van school.
Hopelijk krijgt diegene zelf ook nog eens last van hooikoorts, dan weet hij / zij wat het is.

Wat de gewichten van de valkjes betreft, die lijken me niet overdreven hoor. Zien er prima uit.

Groetjes Marlies ;)

*~Jeanine~*

Hoi Marlies,

Echt super vervelend die hooikoorts :'(. Jij weet er dus ook alles van ::) helaas.
Wij hebben ook livocab ;) En opzicht werken ze ook wel maar als je dan twee uur op een grasveld moet verblijven dan helpen ze niet meer wat eigenlijk ook logisch is :-\

Dat heb ik die gymlerares ook toegewenst ;)

Ik vind Feline best aan de zware kant voor zo'n jong vlakje. Ze is pas 4 maanden (29-01-2008) en niet overdreven groot. Haar moeder is wel groot dus misschien komt het daardoor.
Haar broer Dobey woog ook een stukje over de 100 gram maar was wel weer wat groter als Feline daaom dat ik twijfelde. Ik vraag het gewoon aan Caroline ;D Daar komt ze tenslotte vandaan ;)

Groetjesssssssss

♪ Marlies

Kun je ipv de gymlerares niet gewoon de directie hier over benaderen. Misschien hebben zij meer begrip.

Dierenfreackske

Okido ...Jeannine , ik ga vlug piepen in Caroline's boekje nu !
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Marlies,

Dat heb ik al gedaan  :(
Je kan het wel raden ze zijn het eens met de beslissing van de lerares want als ze daar aan beginnen is het einde zoek >:( :-X
Nog een paar weekjes en dan is het zomervakantie.
Amanny zegt dat ze het wel volhoud (mijn bikkeltje) :D

Hoi Ann,

??????????

Anke

Hoi Jeanine,
Mooie gewichten hoor van je valkjes.
Hi hi die Feline, straks moet ze nog gaan Sonja bakkeren :o

Wat flauw van de school zo'n rare reactie op de hooikoorts.
Amanny is een echte bikkel inderdaad!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Foto-reportage.

De foto's zijn gemaakt afgelopen zondag, 1 juni 2008.

Iwan=Remy

Iwan=Remy

Iwan=Remy

Iggy=Gorgi

Iggy=Gorgi

Iggy=Gorgi

===============================

Jamie, hele mooie pareltjes. (al zeg ik het zelf)

Jamie, helaas wat geplukt door pa.  :-\

Jamie is een geparelde cinnamon witmasker split bont POP.

Jacky, druk aan het bedelen en helaas ook kale oortjes.  :-\

Jacky is een cinnamon split bont witmasker {X1 gepareld} MAN

===============================
Vanmorgen trof ik dus Jamie samen met pa en ma in de kooi, zij was dus uitgevlogen, ook hiervan enkele foto's.  ;)

Zo zat Jamie vanmorgen, keurig op de stok.  :D

Haar koppetje lijkt niet mooi rond maar is dit wel hoor, ze word alleen geplukt door papa Pablo.  >:(

Kijk, gelukkig plukt hij niet heel zwaar.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

monica

mooie foto´s van mooie valkjes :D

Rare school hoor, anders gewoon ff een briefje halen van de huisarts?

*Petra*

Hoi Jeanine,

Ik vind het wel een vreemde reactie van school hoor, lekker meedenkend  ::) :-\.
Maar goed dat Amanny er zo mee omgaat!
En Feline, ja, als ze het van haar moeder heeft, kan er nog wel een paar gram bijkomen  ;D.
Persoonlijk zie ik het wel graag, een stevig valkje, maar het moet wel gezond blijven natuurlijk. Maar met zo'n moeder heb je toch een uitstekend excuus om ook wat 'meer' te wegen.

Groetjes Petra  :D   

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Annelies

Hoi Jeannine

Wat een kanjers ga je er weer bij krijgen, super gaaf al die pareltjes.

En zaterdag alweer halen, gaaf hoor leuk weer babies in huis.
Hoewel het zijn bij jouw allemaal babies, echt onwijs leuk zo dicht bij elkaar lekker allemaal jong spul.

Veel plezier zaterdag bij Caroline

Gr. Annelies

Mara

Hoi Jeannine

Wat vervelend zeg dat Amanny nog steeds zo ziek is van de hooikoorts. Mijn moeder heeft er ook heel erg veel last van dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Mooie gewichtjes hebben je valkje zeg.  :D

Groetjes

mara

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Echt een stomme reactie van de school maar ze blijven natuurlijk achter hun leraressen staan.
Vandaag heeft ze niet meegedaan.
Ze zou sowieso wat te laat komen en  ik heb een briefje meegegeven en erbij geschreven als iets niet duidelijk was ze maar met mij contact moest opnemen.
Amanny zei dat ze alleen maar kortaf is goed heeft gezegd en ik heb niks meer gehoord ;)

En die Felientje als ze zo doorgaat moet inderdaad Sonja Bakkeren hihhihi
Maar ze is wel ontzettend mooi met haar mooie volle buikje :D

Hoi Caroline,

Heel erg bedankt voor alle prachtige foto's van Remy, Gorgi, Jamie en Jacky.
Zaterdag kunnen we ze live zien :D
ik hoor nog wel hoe laat ;)

Hoi Yvette,

Het zijn inderdaad prachtige foto's. We zijn er ook heel erg blij mee :D

Hoi Monica,

Ze moeten het maar met een briefje van mij doen ;)
Is dat niet goed is het hun probleem.

Hoi Petra,

Gym kwestie is inmiddels opgelost ;D

En de mama van Feline is inderdaad een stevig valkje. Maar wel een stuk groter als Feline is.
Ik houd er ook wel van als ze wat vlees op hun botjes hebben maar ze moeten ook niet te dik worden dat ze vet worden niet goed voor de gezondheid. Maar Feline ziet er gewoon super uit en is zo'n aanhankelijk schatje. En ik wil heel lang van haar blijven genieten dus hoop ik dat ze niet boven de 120 gram gaat wegen ;)

Hoi Annelies,

Ik ga er deze keer maar 1 kanjer erbij krijgen ;)
Gorgi wordt van ons het witmasker mannetje met pareltjes :D

Dus mijn moeder krijgt nu Remy en Jamie en Jacky als ze zelfstandig zijn.
Maar de leeftijd dicht bijelkaar is inderdaad super leuk dat merk ik wel met Shanti, Belle en Twinkel daar zitten iedere keer 2 dagen tussen. Echt super :D

Plezierig wordt het zeker zaterdag want er mogen weer valkjes mee hihihihi anders ook hoor ;)

Hoi Mara,

Vandaag gaat het gelukkig heel goed. Het is ook niet warm en heeft ontzettend veel geregend allemaal in het voordeel van Amanny.
Jij weet natuurlijk hoe het is als je moeder er ook zo'n last van heeft.

En de gewichten zijn echt mooi alleen Feline wat aan de zware kant tenminste denk ik omdat ze ook niet zo groot is ::)