Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Jeanine,

Zo dat zijn mooie gewichten. Feline is aan het oefenen voor een zwaargewicht ;D ;D ;D ;D
Heb je Caroline er nog over gesproken?

Mooie foto's zeg. Wat een schatjes. Mocht ik hier niet meer reageren dan wil ik je alvast heel veel plezier toewensen met het ophalen van de valkjes. Maar dat zal wel lukken neem ik aan.

Groetejs en knuffels,

Anja

Caroline

Ik zie net dat ik helemaal ben vergeten je te immen .... stom!!

DOE ik morgen even oké??

En het gewicht van Feline .... zou ik me geen zorgen over maken hoor.  ;)

Mama DIégah ook een mega dikkertje en zorgen maken doe ik me ook niet hoor .... ik heb haar 1 x laten lijnen, ze was toen een week of 10, in overleg met Dr. Frank Feld zelf met div. telefoontjes per elke week, ze moest toen overdag apart van de rest in een kooi met alleen maar water en kreeg alleen 's avonds eten, dit heeft wel wat geholpen toen maar haar gewicht blijft toch schommelen. Als ze in de rui is geweest is ze altijd zwaarder, net als nu dus. Zij is tijdens de rui altijd heel hangerig en absoluut niet fit, resultaat: weinig beweging en dus aankomen. Tijdens de kweek slijt ze vervolgens die overtollige grammetjes er wel weer af om vervolgens na de rui weer moddelvet ze zijn.  ;)

Ik pas er voor om mijn valkje haar hele leventje 12 uur van de dag apart in een kooie te plaatsen zonder eten. Dan kies ik voor haar liever een gelukkig en fijn leventje samen met vriendjes in één kooi maar mogelijk iets korter.  ::)

Ik IM je en zie je zaterdag .... liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , whaaaaauuuuuuuw , mooie foto's weer zeg !
Ik begin ook de tel kwijt te raken , hoeveel valkjes zitten daar ondertussen al bij je ook ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Caroline heeft er al antwoord op gegeven zie ik  ;)
En vandaag zei ze nog dat J'adore ook ruim over de 100 gram zit dus ik maak me geen zorgen meer ;)

Het was weer super om twee valkjes te kunnen gaan halen en in het echt zijn ze natuurlijk weer vele malen mooier dan op de foto kan je nagaan hoe mooi Remy en Gorgi zijn.
En Jamie is ook een super schoonheid ze heeft werkelijk prachtige parels. Mijn moeder is nu al in haar nopjes ;D

En een super dikke knuffel terug :-*

Hoi Caroline,

Bedankt voor jullie gastvrijheid.
En heel erg bedankt voor de twee schatjes die je aan ons hebt toevertrouwd ze zijn helemaal geweldig
Die is speciaal voor jou  :-* :-* :-*

Hoi Ann,

Zeker super mooie foto's.
Vandaag hebben we ons kereltje Gorgi opgehaald en dat is voor ons nummer 7.
Mijn moeder heeft vandaag Remy gekregen dat is voor haar nummer 3 en binnen ongeveer 4 weken komen Jamie en Jacky ook bij haar wonen.

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi Jeannie , wat gaaf zeg , 7 valkjes en bij je moeder ook 5 binnenkort , wat gezellig ook daar ! En hoe is het nu met het disneyteam ? Is Georgi het daar al een beetje gewoon ? En gaat het ook goed met de andere valkjes ? Grtjs Ann

Anke

Hoi Jeanine,
Gefeliciteerd met de thuiskomst van Gorgi!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Het is super gezellig.
Gorgi werd ook meteen geaccepteerd door de rest dus dat komt helemaal goed :D
Gorgi is erg rustig. Denk dat hij de kat uit de boom aan het kijken is. Omdat ik Gorgi niet meer had zien eten heb ik hem met een schaaltje voer even bij me gehouden. Zo weet ik tenminste zeker dat hij heeft gegeten.
En met de rest van de valkjes gaat het super.
Ik krijg straks mijn laptop terug dan zal ik ook weer snel foto's plaatsen ;)

Hoi Anke,

Dankjewel :-*

Hallo allemaal,

Gorgi is de nacht goed door gekomen. Hij is erg rustig en SUPERLIEF Hij blijft heel goed bij me zitten en is ook een super kroelvalkje. Hij is zo mooi.
Ben helemaal verliefd ;)
Hij is wel wat kleiner dan de rest maar wordt al onder de hoede van Feline genomen.
Ik heb net Feline samen met Gorgi zien eten :D
Kortom het gaat super met het hele Disneyteam :D

Anja

met de thuis komst van Gorgi. Alles is goed gegaan lees ik wel. Gorgi zal ook wel snel gewend zijn bij jullie. Dat is een ding wat ik zeker weet.

Nou ik ben benieuwd naar de foto's hoor.

Groetejs Anja

sandy

gefelicitert met de thuiskomst van gorgie en wat goed dat hij helemaal word opgenomen in de groep hoe veel valkjes heb je nu  ??? ???

Coco en Chantal

Hay jeannine

Proficiat met jullie nieuwe aanwinst Gorgi :D
Groetjes Chantal en de valkjes

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Dankjewel :D
Gorgi is echt al helemaal gewent.
Gorgi is heel rustig en super lief.
Het is net een levend klein knuffel diertje.
Hij zit nu ook lekker bij me.
Zijn koppie lekker tegen mijn wang gedrukt.
We genieten volop van al onze schatjes :D
Vanavond komen de foto's ;D

Hoi Sandy,

Dankjewel.
Ik was er niet bang voor hoor.
Op 1 valkje na zijn al onze valkjes super tam.
Wij hebben op dit moment 7 valkjes :D

Zazou = een lutino poppetje
Baloo = een wildkleur gepareld mannetje (bijna al zijn parels zijn al weg)
Feline = een primrose gepareld poppetje
Shanti = een cinnamon bont geparled poppetje
Belle = een cinnamon geelwangpoppetje
Twinkel = een lutino bont gepareld poppetje (zusje van Shanti)
Gorgi = een witmakser geparled mannetje

Hoi Chantal,

Dankjewel :-*

Caroline

Wat fijn dat het zo goed gaat met Gorgi .... met Remy ook hoop ik??

Mieke's kleinste ventje, Jacky twijfelde vanmorgen even maar maakte toen ook een duik de grote kooi in en zit nu lekker op een stok de kamer te bekijken.  :D

Knuffel voor mijn lieverdjes.  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Jeanine,

Ik zie dat het bij jou ook behoorlijk is uitgebreid  ;D 7 valkparkieten alweer  :D

En je moeder inderdaad ook al.

Fijn dat het in elk geval zo lekker gaat. Geniet maar lekker van ze  :)

Groetjes,
Monky

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Het gaat ook super goed met Remy.
Je weet dat Dobey echt alles voor mijn moeder was.
Nou ik kan je melden dat mijn moeder in Remy ook weer haar maatje heeft gevonden.
Dobey blijft super speciaal voor haar maar Remy is minstens net zo lief als Dobey :D
Ik ben zo blij dat ze weer een speciale band heeft met een valkje.
Yodi en Beauty zijn ook geweldig maar Remy heeft toch een specialer plekje bij haar dat merk ik aan alles :D
Dus Caroline harstikke bedankt voor het afleveren van zo'n geweldig ventje :-* :-* :-*

En Jacky nu ook al uitgevlogen :D Echt super. Ze maken plaats voor hun broertjes en zusjes :D
Mijn moeder vind trouwens Jamie in het echt veel mooier dan op de foto. Een super mooie kleur en prachtige parels. Ze wrijft me lekker onder de neus dat Jamie haar pareltjes wel hou en Gorgi niet :-\ ;)

En een super dikke knuffel terug :-* van Feline, Beauty, Remy en Gorgi :D

Hoi Monique,

Ja het gaat lekker hier :D
Moet nu alleen even wachten wat er uit de eitjes van Pablo en Coco komt hopelijk zit er nog eentje voor mij bij en dan moet ik weer een tijdje wachten  :'( ;)
Maar genieten doen we met volle teugen.

Baloo is de enigste die niet mega tam is. Maar hij maakt het goed door zijn fluitserenades en de woordjes die hij zegt. Ook Baloo zou ik voor geen goud willen missen :D