Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

Hallo Jeanine

Wat een leuke karakterverhaaltjes over de valkjes en ik vind het natuurlijk helemaal geweldig om te lezen dat mijn 3 meisjes het zo goed doen en ook zo lief zijn. :-*
Echt ik kreeg er kippenvel van toen ik het las en natuurlijk ben ik superrrrrrrr trots.
Ook moest ik lachten dat Twinkel zo naar Amanny trekt, dat vind ik super ,dat is wat Amanny ook zo graag wilde, Go Girl ;D

Een hele dikke kroelkus van mij aan de 3 meisjes  :-*

Groetjes Chantal en de valkjes

Peggy

Hoi,goede morgen,Jeanine,

Wat leuk die karakterbeschrijvingen van je valkjes...zo leren wij je valkjes ook goed kennen  :D
Ben blij om te lezen trouwens dat het alweer wat beter gaat met jou en jouw moedertje en dat je moeder de kooi maar wat leeg vind,snap ik helemaal  :'(

Maar gelukkig heb je ook weer goed nieuws gekregen van Caroline;  jaja ik zie een groen licht  ;D

Geniet er maar lekker van Jeanine en een dikke knuf voor je 3 schatten van kinderen.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Jeannine

Wat een leuke en supergave update van je valkjes zo elk appart zeg !

Wat een beauty's ook allemaal he , ik vind ze zo leuk van de eerste tot de laatste !

En allemaal mooie lieve namen hebben ze ook zeg !
Whaaaauuuw , binnenkort komt Gorgy ook nog
Wat een leuke bende is het bij jou ook zeg ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Geweldig groen licht.
Ik heb je een IM gestuurd ;)

Hoi Chantal,

Je hebt echt super schatjes afgeleverd :D
We zijn ontzettend blij met ze.
Feline, Shanti, Belle en Twinkel konden wel zusjes zijn :D
En je mag ook super trots zijn.
Vind het alleen sneu dat ik geen foto's kan plaatsen nu :'(
Maar dat komt ook snel dat beloof ik.
Twinkel en Amanny dat is echt apart om te zien.
Twinkel is niet zo erg als Zazou bij Alaaeldin ik kan haar wel gewoon pakken zonder dat ze hapt hihihi
Ze zijn gewoon helemaal super ;D
En je meisjes heb ik inmiddels een dikke kroelkus gegeven ;)

Hoi Peggy,

We blijven Dobey natuurlijk missen het was echt een super speciaal valkje en mijn moeder kon haar geluk niet op met Dobey.
Ze blijft hem ook zeker missen. En inderdaad gelukkig dat Remy nu snel mag verhuizen. En natuurlijk onze Gorgi.

Ik zal de kids een dikke knuf geven. Geef jij jou prachtige knullen er ook maar een van ons :-*

Hoi Ann,

Bedankt voor het compliment.
En inderdaad het zijn stuk voor stuk beauty's allemaal.

En zij zijn ook super trots op de namen.
En hopelijk snel Gorgi en dan zal ik toch weer een tijdje moeten wachten op verdere uitbreiding hihihihi
Je hebt helemaal gelijk hoor Ann het is hier een heerlijke bende :D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....hopelijk kan je Ma het verlies van Dobey een beetje verwerken he meid , het was echt wel een speciaal valkje he ! Gelukkig heeft ze daar wat afleiding met Beauty,Remi (die snel naar haar toe mag ) en Yodi he !

Veel succes met het ophalen van je Gorgi ook ! Veel plezier alvast met de valkjes daar ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ja Dobey was echt een heel speciaal valkje voor mijn moeder. Echt haar alles.
Met de tijd zal het verdriet om haar schatje wel slijten.
En als ze straks Remy, Jamie en Jacky erbij heeft zal het nog drukker worden dus het gaat helemaal goed komen daar ben ik van overtuigd. ;)

Mara

Hoi Jeannine

Wat een mooie karakterbeschrijving en leuk om te zien hoe ze allemaal zo verschillen. Echt heel erg leuk om te lezen ook.

En ik zag een groen lichtje voorbij flitsen.  ;D Mooi zo.

Mara

Kaatje

Hoi Jeanine,

Gefeliciteerd met het groene licht, super dat je Gorgi mag gaan halen  :D Heel erg leuk de update over de verschillende karakters van je valkjes en dat volop genieten herken ik gelijk  :D

Veel plezier bij Caroline als jullie Gorgi gaan ophalen !!

Knuffel voor de valkjes en uiteraard ook voor jullie  :-*

Groetjes, Karin

Anja

Hoi Jeanine,

Ik spring er weer in. Gefeliciteerd dat je Gorgi mag gaan halen. Weet je al wanneer?

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

30 mei 2008, 13:45:15 #2634 Last Edit: 30 mei 2008, 23:16:00 by *~Jeanine~*
Hoi Mara,

Fijn dat je het leuk vond om over de karaktertjes te lezen van onze schatjes.
en inderdaad lekker weer groen licht.
Straks is Baloo niet meer de enigste man in ons midden ;)

Hoi Karin,

Ja je vertelde het al dat die van jou ook zo verschillend zijn. Ik vind dat helemaal geweldig :D

Kijk er weer super naar uit om Remy voor Mam en Gorgi voor ons te gaan halen.

En tuurlijk een hele dikke knuffel terug ook voor de valkjes :-*

Hoi Anja,

Spring maar weer lekker in ;)
Denk dat het volgende week zaterdag wordt.
Als ik meer weet weten jullie het ook ;D

Anke

Hoi Jeanine,
Wat een leuke karakter voorstel ronde!

En... wat zie ik... groen licht van Caroline ;D
Gefeliciteerd!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Jeannine , leuk dat je Georgi mag ophalen zeg !
Ik wens je dan ook veel plezier bij Caroline als je hem ophaalt he ! Veel succes he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Jeanine,

Hoe gaat het hier? Hoe is het met Amanny en met de valkjes?

Geef ze maar allemaal een dikke knuffel en ook eentje voor Amanny.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...alles kids daar met de Disney-bende ?
Is Georgi thuis ? Veel geluk alvast met hem ook ! Hoe stellen de andere disney valkjes het en hoe is het met Beauty en Feline ook ? Waarschijnlijk zijn ze het daar ook al heel goed gewoon he ! Wat een lieve karaktertjes hebben ze he ! Grtjs Ann

Caroline

Hoi Mieke en Jeanine natuurlijk.  ;)

Ik kom jullie even vertellen dat ik vanmorgen aangenaam verrast was .... ik had namelijk 3 valkjes in de kooi waar er gisteren nog 2 zaten .... naast Pablo & Coco zat namelijk ook .... Jamie.  :D Zij was vanmorgen uitgevlogen.  :D

Verder heb ik het eerste eitje (van de 3) van Pablo & Coco vandaag kunnen schouwen .... deze is bevrucht.  :D DUs weer nieuwe kansen voor een "Perle" en een "Lizzy".  :D

En even een berichtje voor Ann .... gisteren zijn Harrie=Hagrid en Igor=George verhuisd .... de 2 valkjes van het I-nest die naar Jeanine en haar moeder gaan, Iwan=Remy en Iggy=Gorgi zitten nog bij mij.  :D Zij zullen zoals de plannen nu zijn zaterdag naar het mooie Limburgse land vertrekken.  :D

Hoe is het verder daar?? Veel last van de hooikoorts?? Mijn nichtje heeft het heel erg en heeft weer een behoorlijk zwaar weekje achter de rug.  :-\

Tot gauw .... ik IM je nog even voor definitieve afspraken.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.