Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Jeaninne,

Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies.
Echt onwerkelijk is dit!

Rust zacht lieve Dobey!

Groetjes Sally

Coco en Chantal

Hallo Jeannine, kids, moeder Mieke en natuurlijk Caroline

Wat een vreselijk nieuws zeg  :'(, het is gewoon niet te geloven.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Rust zacht lieve  Dobey :'(
Groetjes Chantal en de valkjes

Anke

Hoi Jeanine,
Wat een verdrietig nieuws :'( :'( :'(
Zo'n lief, mooi, jong valkje en dan ineens is hij er niet meer...
Heel veel sterkt voor jouw, je gezin en je moeder!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hallo Jeanine,

Ik schrik ook van Caroline en jouw berichtje ! Het is ook best een tijdje stil geweest in je boekje en ik dacht, je bent gewoon lekker druk  :-\

Ik wens jullie allemaal ontzettend veel sterkte toe met het verlies van Dobey, voor je moeder moet dit verschrikkelijk zijn om Dobey zo te hebben moeten vinden  :'(

Geef haar maar een dikke knuffel en nogmaals heel veel sterkte voor haar en jullie !

Liefs, Karin

Peggy

wat een vreselijk bericht Jeanine.
Ik wil jou en jouw kids en jullie mam ontzettend veel sterkte toewensen...wat erg,wat erg toch  :'( :'(

Sterkte meis.

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Jeanine, Amanny, Naschwa, Amir, Alaaedin, Mieke en Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Dobey. Hij is nu in de valkjeshemel en speelt met al zijn vriendjes en vriendinnetjes.

Rust zacht lieve Dobey. Doe je Yeni de groetjes van ons.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi

Ook ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Jeannine meid en Mieke en  Amanny ,Naschwa,Amir,Alaaedin, en Caroline

Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve schat Dobey , wat een klap moet dat geweest zijn voor jullie ,
ik begrijp heel goed dat jullie zo'n groot verlies moeten verwerken , het was zo'n schatje !

Lieve lieve Dobey ....ik ben er echt niet goed van !
Ik zal je ook missen hier op het forum , rust nu maar
zacht ! Je had het zo goed daar , jammer genoeg ben je veel te vroeg heen gegaan van je lieve maatje Mieke ,je broertje
Beauty , en iedereen die je kende ! Liefs   Ann

Bello

Hallootjes,

Ach wat sneu dat hij er niet meer is.

Veel sterkte met het verlies van Dobey

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

lynette

Tjee wat naar zeg wat een vreselijk nieuws  :'( :'( :'(
voor jullie allemaal heel veel sterkte gewenst

:-* Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Mara

Hoi Jeannine

Ook hier heel veel sterkte met het verlies van Dobey.

Mara

Monky

Hi Jeanine,

Wat erg is dat om je vogel zo te vinden.
Ik heb het meerdere keren meegemaakt dus ik weet precies hoe dat voelt.

Heel veel sterkte aan jullie allemaal.

Rust zacht lieve Dobey.

Liefs,
Monique

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden  :-*
Mijn moeder heeft het ook gelezen en ze vind jullie allemaal toppertjes dat jullie zo meeleven.

Mijn moeder blijft de kooi akelig leeg vinden zonder haar maatje Dobey maar erover praten gaat al makkelijker.

Ze geniet natuurlijk ook van Beauty, Yodi en haar grasje Pietje-Bell die inmiddels hele dikke maatjes is met Beauty en ook goed kan opschieten met Yodi :D

Nogmaals bedankt voor jullie medeleven ook namens mijn moeder en Amanny :-*

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

We gaan er weer met frisse moet ertegen aan :D
Daarom hier een karakterbeschrijving van onze valkjes.

Zazou de oudste en ook meteen de eigenwijste van het hele stel  ::)
Ze is ontzettend lief en harstikke mooi en heeeeeeeeeeel eigenzinnig. Ze is dol op kroelen maar dat moet persee bij haar wangetje en oortje dus absoluut niet in de nek.
Als ze bij Alaaeldin zit mogen we haar wel een kusje geven maar met de handen uit het zicht ::) Zo gauw je met de vinger in de buurt komt hapt ze naar je (ze bijt gelukkig niet) :) Zazou wordt op 29 augustus 1 jaar

Baloo het enigste mannetje (tot nu toe  ::) )
en dat laat hij merken :o
Baloo is heel lief zolang je niet te dicht in de buurt komt hihihihi Hij is graag op zichzelf en vind het fantastisch om al zijn deuntjes te fluiten.
Baloo kan al 2 woordjes zeggen. Pretty bird en in het arabisch hallo SALAAM
Baloo is de koning in zijn disneypaleis maar echt niet de baas. De dames gaan echt niet voor ons kereltje aan de kant.
Hij is inmiddels helemaal gevallen voor onze mooie Belle.
Baloo is op dit moment zwaar in de rui en begint zijn parels al te verliezen :'( Maar hij krijgt ook al een prachtige gele kop :D
Baloo blijft toch heel speciaal voor mij. Met de eerste foto die ik toen te zien kreeg was ik meteen verkocht. Dat het geen kroelvalkjes is doet hier niks aan af. Hij stapt op als hij moet opstappen en zit soms op de schouder maar nooit lang. Maar het belangrijkste is dat hij niet bijt. ;D
Baloo wordt op 1 November 1 jaar.

Feline,
Ons opvangschatje.
Toen Feline bij Anja, Ton en Lisa ging wonen was Amanny al super verliefd op deze schoonheid.
Ze heette toen Yesni.
Door de vreselijke omstandigheden die het gezin van Anja is overkomen hebben wij Feline met alle liefde opgevangen.
Feline is een heel rustig meisje dat altijd netjes haar beurt afwacht. Zo laat ze eerst de andere eten of ze gaat samen met Shanti eten.
Slapen doet ze het liefst nu alleen op een stok.
Feline is een echt kroelkippetje geworden dat heel graag bij je zit. Ze heeft een prachtig kuif die ze maar wat graag aanbied voor een lange kroelsessie.
Kortom Feline is een super mega lief en tam valkje.
Feline wordt op 29 januari 1 jaar.

Shanti,
Dat is de spook van ons zestal.
Hoe meer aandacht dat ze krijgt des te liever ze het heeft.
Het maakt niet uit wat ze aan het doen is als ik voor de kooi ga staan weet ze niet hoe senl ze moet komen. Ze springt dan ook gewoon naar de deur of die nu open is of dicht.
En dan meteen haar koppie naar beneden voor een kroeltje.
Ze heeft wel eens een strijd met Twinkel. Ze wordt namelijk ook wel graag gekroeld door Twinkel maar zelf wil Shanti liever niet kroelen 8) En Twinkel trapt er niet meer in helaas voor Shanti.
Verder is Shanti een ondernemend valkje met een heel zacht en lief karaktertje. Ook Shanti is net als Feline een echt kroelkippetje. Ze is ook harstikke lief.
Ze luisterd ook behoorlijk goed. En Shanti is de enigste die op commando een kusje geeft ;D
Shanti is op 17 maart dit jaar geboren.

Belle,
Onze prachtig geelwangmeisje is een super ijdeltuit. Zo gauw je schoon water heb gegeven gaat juffie zich uitgebruid wassen in de drinkensbak ( dus eerst lauw/warm water en daarnaar mineraalwater in het bakje ;)
Ook Belle ziet Baloo wel zitten.
Uit de kooi gaat Belle graag haar eigen weg en op onderzoek uit. In de kooi mag je haar heel lang kroelen. Tot haar kereltje Baloo haar roept ::)
Belle is ook super lief.
Belle is op 19 maart geboren.

Als laatste de jongste Twinkel.
In het begin was ze super ondeugend maar het is een lief schatje.
Kwa karakter lijkt ze het meeste op Shanti en Feline.
Het is een super kroelvalkje.
En het lijkt wel of ze weet dat ze echt van Amanny is want ze zit het liefst bij Amanny die daar natuurlijk helemaal blij mee is.
Twinkel is een heel rustig valkje die heel graag Baloo uitdaagd :P En het lukt haar iedere keer weer. ;D
Twinkel kan niet goed zonder haar grote zus Shanti. Ze slapen dan ook heel dicht naast elkaar op de stok :D
Twinkel is op 21 maart geboren.

4 van de 6 hebben dus een heel zacht karakter en toch zijn ze allemaal verschillend. Ik zou ze voor geen goud kunnen missen. Geen enkele van onze schatjes.

En over een tijdje kan ik hopelijk ook wat vertellen over Gorgi die nog moet komen :D

Ik krijg de laptop begin Juni terug dus dan ook foto's van onze schatjes :D

Doeiiiiiiiiiii

Caroline

26 mei 2008, 08:41:21 #2624 Last Edit: 26 mei 2008, 08:43:45 by Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.